Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er en for gammel til å gå ut på byen?

Det varierer sikkert litt etter hvilke steder osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flintis skrev (9 minutter siden):

Der har du svaret ditt.

Anonymkode: 61493...ada

• Liker 7
Skrevet

Jeg vil si at de færreste over 25 har glede av å dra på nattklubb med dansegulv.

Andre typer utesteder er man aldri for gammel for.

Anonymkode: c2e66...272

• Liker 12
Skrevet

Ser de fleste aldersgrupper representert når jeg er på byen. Hvertfall mellom 15-75.

Man kan vel gå på byen så lenge man orker det selv....? 

Man endrer vel type utested man går på da etterhvert som man blir eldre.

Anonymkode: 46373...824

• Liker 14
Skrevet

25 år. Folk som er eldre enn det på "byen" assosieres med "brun-pub", 

Anonymkode: 9a33e...6c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil si at de færreste over 25 har glede av å dra på nattklubb med dansegulv.

Andre typer utesteder er man aldri for gammel for.

Anonymkode: c2e66...272

Er det noen spesiell grunn til at du har fått for deg at folk over 25 ikke liker å danse? :klo: 

Jeg tenker det viktigste er at man er omtrentlig klar over hvor gammel man er, og tilpasser (den merkbare) interessen sin for det motsatte (eller eget) kjønn deretter. Så lenge man oppfører seg OK burde alle aldre være velkomne overalt, også på dansegulvet. 

Anonymkode: b0a60...9bf

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det noen spesiell grunn til at du har fått for deg at folk over 25 ikke liker å danse? :klo: 

Jeg tenker det viktigste er at man er omtrentlig klar over hvor gammel man er, og tilpasser (den merkbare) interessen sin for det motsatte (eller eget) kjønn deretter. Så lenge man oppfører seg OK burde alle aldre være velkomne overalt, også på dansegulvet. 

Folk over 25 er enten for skrøpelige til å danse, eller så er de sånne aldrende fitness-tryhards det er litt flaut å omgås.

Anonymkode: 7506f...68e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk over 25 er enten for skrøpelige til å danse, eller så er de sånne aldrende fitness-tryhards det er litt flaut å omgås.

Nice try. 👍😎

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var dagens😂😂😂 Over 25 og for skrøpelig til å danse eller aldrende fitness tryhards. Hvor gammel er du? 14?

Anonymkode: cbebc...040

• Liker 25
Skrevet
Flintis skrev (21 minutter siden):

Aldri! Alt handler om hvor man drar, hva man liker og hvor lang tid man gidder være der. Ofte havner vi på byen med venner eller kollegaer. Da på en pub hvor stemningen er god og man kan snakke sammen. Så live musikk hvor man kan danse, men da går jo ikke praten lenger fordi støyen blir overdøvende. De fleste jeg kjenner drar på byen lenge etter de er godt voksne, antall ganger det skjer i året faller nok med alderen. Blir det for ofte er det langt i fra så moro heller.

• Liker 5
Skrevet
Flintis skrev (27 minutter siden):

Tenker 28 er siste året det fortsatt er kledelig å gå på byen. Man kan selvfølgelig ta noen øl med kolleger etter jobb etc, og være eldre.

Anonymkode: b7d46...430

• Liker 2
Skrevet

Her har de vin og cognackvelder på eldrehjemmet, så aldri :) oppfordrer alle til å ta seg en fest jevnlig gjennom hele livet om det gir deg glede. Tror det er god livskvalitet! :)

• Liker 8
Skrevet

I Norge under 30 år, etter det ser det noe tragisk over det. 

Anonymkode: c5249...f3c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker 28 er siste året det fortsatt er kledelig å gå på byen. Man kan selvfølgelig ta noen øl med kolleger etter jobb etc, og være eldre.

Anonymkode: b7d46...430

«Kledelig» 😂😂😂 

Så søte og naive dere purunge er! 

Anonymkode: 4a8e7...b5a

• Liker 9
Skrevet

Blir aldri for gammel til å gå på byen :) Nå som jeg nærmer meg 40 er ikke nattklubb så festlig lenger, men ut og drikke øl eller vin med venner, date med kjæresten, konsert/livemusikk etc. har jeg ingen planer om å slutte med før jeg ligger i grava :)

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I Norge under 30 år, etter det ser det noe tragisk over det. 

Det som er tragisk er å slutte å leve når man blir 30. Alltid hyggelig å kunne gå på steder med jevnaldrende.

Anonymkode: 38903...4ae

• Liker 15
Skrevet

Man blir aldri for gammel til det. I fremtiden vil det åpnes nattklubber for folk som er mellom 35 og 85 år. Det er en ny greie. Helt nytt konsept som er på vei. Blir spennende å følge med på utviklingen i årene fremover. 

Anonymkode: e96e1...697

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som er tragisk er å slutte å leve når man blir 30. Alltid hyggelig å kunne gå på steder med jevnaldrende.

Anonymkode: 38903...4ae

Du risikerer å bli en klisje. Dra på byen med venner som 30 åring, er ikke vanlig i Norge. Selv i utlandene er kvinner som pusher 40 år som går utsteder for å møte menn, kvinner folk ler av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du risikerer å bli en klisje. Dra på byen med venner som 30 åring, er ikke vanlig i Norge. Selv i utlandene er kvinner som pusher 40 år som går utsteder for å møte menn, kvinner folk ler av. 

La dem le og more seg. Da bidrar vi til at noen er i godt humør, det er jo flott. Så vi kvinner på 35+ kan bare fortsette å gjøre som vi vil. Det finnes heldigvis ikke alderspoliti verken i Norge eller utlandet. 

Anonymkode: e96e1...697

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...