Gå til innhold

Begynte i barnehagen i august. Har kommet for sent 2 ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye trafikk i dag, så henta 15 min for sent i barnehagen.  Ringte på veien dit, så de var klar over det.  Når jeg henter, sier den voksne at jeg må planlegge bedre, at jeg ikke kan hente så sent, at jeg må være der senest 16.40 ( de stenger 16.45). Jeg har en jobb jeg må passe. Henter ikke ungen 16.45 hver dag for moro skyld. Når det står at de har åpent til 16.45, så skal jeg vel kunne overlate ansvaret til dem til 16.45! Noen som har opplevd det samme? Lurer på hvem jeg skal ta opp dette med, pedagogisk leder eller styrer?

Anonymkode: 1e839...82d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ungen skal være ute innen 16.45. 

Om du stadig kommer for sent kan barnevernet bli involvert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje konsentrere deg om å komme innen 16.45 da, og ikke 17.00.

Anonymkode: 95f38...125

Men de mener jo at jeg må komme 16.40, ikke 16.45. Det kan da ikke være greit? Jeg betaler faktisk for barnepass til 16.45. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men de mener jo at jeg må komme 16.40, ikke 16.45. Det kan da ikke være greit? Jeg betaler faktisk for barnepass til 16.45. 

Den ansatte skal kunne låse døra bak dere kl. 16.45. 

Anonymkode: b87e3...e86

• Liker 47
Skrevet

Når de stenger 16.45 skal du være ferdig hentet og ute av døra til det tidspunktet. På samme måte som en ikke kan løpe inn i en butikk i det gitteret går ned, for så å titte rundt i 15 minutter.

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tuller du eller? Høres ut som du skal ha mest ut av pengene du betaler for barnehagen enn tiden din med barnet ditt? 

Stenger det 16.45 må de barnehageansatte ha tid til å låse døra døra da. 

Anonymkode: 84cc6...6ab

• Liker 35
Skrevet

Fordi du skal vere ute av barnehagen med ungen til 16.45....

Om Kiwi stenger kl 22. Krever du da å komme inn døren kl 22.00?

Anonymkode: cf424...fa4

Så klart hun gjør! Hun betaler jo for varene der...

Anonymkode: 5cf28...3ce

• Liker 7
Skrevet

Er det så vanskelig å skjønne da?

Du kommer 1640, det tar cirka 5 minutter å kle på barnet og gjøre det klart for avreise. 

Så er dere ute fra området 1645. 

Forståelig?

Anonymkode: 50b77...619

Du kan banne på at de ungene som blir hentet fem minutter før, eller akkurat på tiden, de slår seg vrange, løper og gjemmer seg, må på do, eller bare skal vise mamma noe. Det slår aldri feil. 

Anonymkode: 5cf28...3ce

• Liker 28
Skrevet

Altså, du kan sikkert komme 16.43 og 16.44, men da kan drite i å slå av en prat med den ansatte. Da får du bare ta ungen og yttertøyet under armen og kle på utenfor barnehagens dør! 

Anonymkode: 18cd1...75c

• Liker 31
Gjest Innsikten
Skrevet

Du må være ute av døra innen kl.16.45, som flere her sier. Lurer også på hvorfor du gikk for den barnehagen? Det finnes barnehager som er åpne til kl.17.00, kanskje du skulle bytte til en som er åpen litt lenger,  så slipper du det stresset. 

Vi valgte barnehage pga åpningstider, vår er åpen fra kl.07-17.00. Ungen er der aldri hele åpningstiden, men vi kan i likhet med deg slutte sent på jobben eller starte veldig tidlig innimellom.  Da er det greit med lange åpningstider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...