Gå til innhold

Hvordan hinte om interesse uten å si det direkte

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Jeg er interessert i ei dame (er dame selv) men usikker på om hun i det hele tatt er interessert i andre damer, så derfor vil jeg ikke spørre eller flørte åpenbart, så er det noen som har tips til hvordan jeg kan hinte at jeg er interessert?

Anonymkode: 98b28...fe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor godt kjenner du henne? Er det en risiko for at vennskapet kan bli klein hvis du kjenner henne godt? Hva med å la prosjektet være å finne ut om hun liker damer - først? Vet hun at du liker damer? Hvis dere diskuterer "tematikken" i en eller annen tilfeldig sammenheng, så får du jo et lite hint der om hvor hun er.

Anonymkode: 7ff20...59b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor godt kjenner du henne? Er det en risiko for at vennskapet kan bli klein hvis du kjenner henne godt? Hva med å la prosjektet være å finne ut om hun liker damer - først? Vet hun at du liker damer? Hvis dere diskuterer "tematikken" i en eller annen tilfeldig sammenheng, så får du jo et lite hint der om hvor hun er.

Det blir kleint ja og hun vet ikke at jeg er bifil.  Føler jeg ikke kjenner henne godt nok enda til å diskutere akkurat det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir kleint ja og hun vet ikke at jeg er bifil.  Føler jeg ikke kjenner henne godt nok enda til å diskutere akkurat det.

Virker jo om det er litt tidlig å hinte til at du er interessert i det hele tatt da... Bedre å bevare relasjonen og se det an på sikt tenker jeg. Bli mer kjent.

• Liker 1
Skrevet

Dette skulle man vært flua på veggen til. 

En bifil kvinne som vil hinte om at hun er interessert i en annen kvinne, men hun vet ikke om kvinnen spiller i samme liga som henne. 

Kunne ha blitt en god Hollywoodkomedie av det tror jeg :) 

Anonymkode: 5d277...d70

Skrevet

Hvis du ikke vet om hun liker damer, og hun ikke vet at du er bifil, da er det nok litt lite tid et hint. Hun kommer ikke til å skjønne det. 

Anonymkode: 8acd2...217

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Jeg er interessert i ei dame (er dame selv) men usikker på om hun i det hele tatt er interessert i andre damer, så derfor vil jeg ikke spørre eller flørte åpenbart, så er det noen som har tips til hvordan jeg kan hinte at jeg er interessert?

Møte blikket, smile og flørte litt på den måten uten å være påtrengende! En kunst i seg selv, så se hva respons du får. Treffe henne i sosiale lag der du kan prate litt mer løst med henne. Gjerne ta en dans om det er aktuelt, da får du fort loddet interessen hennes. Verre er det ikke. Er hun interessert i deg så vil hun respondere! Mangel på dette fra hennes side gir deg jo også svaret. Du kan også om hun viser en interesse bare høre om hun har lyst å treffes på byen over en øl, og så ta praten med henne der. Uten å kjøre på for raskt og grafse :)  Du trenger ikke engang kalle det en "date".

Skrevet
Antiviruset skrev (11 minutter siden):

Møte blikket, smile og flørte litt på den måten uten å være påtrengende! En kunst i seg selv, så se hva respons du får. Treffe henne i sosiale lag der du kan prate litt mer løst med henne. Gjerne ta en dans om det er aktuelt, da får du fort loddet interessen hennes. Verre er det ikke. Er hun interessert i deg så vil hun respondere! Mangel på dette fra hennes side gir deg jo også svaret. Du kan også om hun viser en interesse bare høre om hun har lyst å treffes på byen over en øl, og så ta praten med henne der. Uten å kjøre på for raskt og grafse :)  Du trenger ikke engang kalle det en "date".

At to venninner danser sammen er veldig vanlig, da 😉

Skrevet

Om dere ikke er så gode venner så wr det ikke noe vennskap som blir ødelagt om du sier noe. Send en mld om hun vil gå på en date med deg

Skrevet

Hvilke type settinger møtes dere da? Er dere i en bli-kjent fase? Har du noen grunnlag til å tro hun liker damer og hva gjør at ikke hun vet du er bifil? Vanskelig å gi noen spesifikke tips.. 

Anonymkode: a0def...ed4

Skrevet

Som skeiv selv ville jeg satt pris om noen som f.eks er bifil, som deg og likte meg, kunne prøvd å vise meg det. Tenk om jeg har gått glipp av en flott dame fordi først og fremst jeg antok at hun ikke likte damer basert på at jeg visste hun hadde vært gift, hadde barn ofte omtalte situasjoner med tidligere mannlige forhold etc.. Men så visste det seg at hun faktisk likte meg, men ikke turte å vise det. 

For all del, skjønner det er vanskelig, syntes ikke slikt er lett selv. Men her bør du kanskje prøve å hinte litt etterhvert som dere blir kjent? Se hvordan reaksjoner er..  Nå har jo ikke du TS, postet noe mer etter du laget denne tråden og disse har en tendens til å "dø ut" her inne. 

Men kom gjerne med ett svar om hvordan du ville gått fram. 

🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...