AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Æsj! Det er jo tacofredag og ungene har besøk. Alle var sultne og eldstemann skulle steke kjøttdeig. Han ropte fra kjøkkenet, men det tok 1-2 min før jeg kom dit. Der stod han og kjøttdeigen hadde havnet i panna, med det arket fra pakken ned. Æsj! Det var blitt litt stekt. Jeg fikk snudd klumpen opp ned og fjernet arket og stekte kjøttdeigen ferdig. Det luktet litt rart.. Jeg hadde det travelt med sultne unger og tenkte det får gå, har ikke tid til å gå i butikken å kjøpe ny. Tacoen ble ferdig og vi har spist, men det smakte litt rart, eller innbiller jeg meg det? Er litt kvalm nå. Har jeg forgiftet hele gjengen, eller? Anonymkode: 78b13...7c3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Det er neppe noe galt. Anonymkode: 0af84...d66 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Nei det er bare et ark, jeg har også spist deler av det arket en gang, gikk fint. Anonymkode: 3d5d0...5e5 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Det er jo ikke farlig å spise det arket.. bare ikke godt.. det smakte nok rart fordi det ble litt brent i panna. Kanskje en ide å ikke bruke 1-2 minutter neste gang et barn som lager mat roper fra kjøkkenet da, tenk om det brant liksom Anonymkode: 886a1...55e 5
Million Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 (endret) Det arket hadde neppe blitt lagt i pakken, kliss inntil mat som skal spises, dersom det var noe giftig med det. Endret 3. september 2021 av Million 16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Million skrev (2 minutter siden): Det arket hadde neppe blitt lagt i pakken, kliss inntil mat som skal spises, dersom det var noe giftig med det. Se her ja, fornuftens stemme. 👍 (Det kan være litt langt mellom slike på KG i blant.) Anonymkode: daf7d...6b8 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Ts her Takk for svar. Men, er det bare et ark, eller er det plast i det? Samler det ikke opp blodet? Det luktet litt surt og ekkelt. Æsj, jeg smaker det enda🤮 Jeg har lært at jeg skal komme til kjøkkenet raskere neste gang, takk Gud for at det ikke var brann 🙈 skulle bare få lagt klærne over i tørketrommelen osv… 🙈 Anonymkode: 78b13...7c3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her Takk for svar. Men, er det bare et ark, eller er det plast i det? Samler det ikke opp blodet? Det luktet litt surt og ekkelt. Æsj, jeg smaker det enda🤮 Jeg har lært at jeg skal komme til kjøkkenet raskere neste gang, takk Gud for at det ikke var brann 🙈 skulle bare få lagt klærne over i tørketrommelen osv… 🙈 Anonymkode: 78b13...7c3 Det suger vel opp overskuddsvæske fra kjøttet, men altså... det er jo mye mer av den væsken inne i selve kjøttdeigen enn i arket? Og kjøttdeigen spiser du jo? Ikkje få panikk er mitt råd Anonymkode: 2aec0...078 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Herregud, det er et ark som neppe hadde ligget i pakken hvis det var giftig. Det er bare psykisk at du fortsatt "kjenner" smaken. Anonymkode: b346e...45b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå