AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg ble fortalt av en vis kvinne at man skal se på hvordan den nye kjæresten har forlatt eksen sin på, for sånn kommer han til å forlate deg også. Vet ikke om det stemmer, men da min tvillingsøster møtte sin nåværende kjæreste var han samboer med en dame som han var lei, og de kranglet hele tiden. Hun ble det springbrettet han trengte for å komme seg ut av forholdet. De datet noen måneder ala venner som flørtet og litt kyssing, men hun var ikke klar over at han hadde samboer før noen få uker før han flyttet ut, fordi han ga inntrykk av at han bodde alene. Nå mange år senere holder han på å avslutte forholdet med min søster, ved å ha vært utro flere ganger og nå nesten blitt sammen med ny dame, før han har avsluttet forholdet med henne Stemmer dette mønsteret? Anonymkode: cbfe6...3d2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Ja, typisk menn! Kvinner, forlat alle mennene deres. De er bare utro uansett Nei, menn kan man ikke stole på!!!! Anonymkode: e96fc...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå