Gå til innhold

Nidarosdomen nyttårsaften 22 trenger lokale, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

jeg skal gifte meg neste nyttårsaften i Nidarosdomen og lurte på om noen har tips om lokale /middag/underholdning i området? Og om du har noe peiling på hvilken priser det er snakk om?  Har spurt om pris tilbud fra flere men er ikke veldig kjent

Anonymkode: 420df...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du på restaurant eller leie et lokale med catering? Hva liker du? Trondheim er full av gode restauranter.

Anonymkode: cc76d...3f9

Skrevet

Jeg er cellist i Trondheim og har spilt i mange vielser i domen. Bare å kontakte meg, så skal jeg skreddersy et program til dere!

Anonymkode: 1890e...87a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er cellist i Trondheim og har spilt i mange vielser i domen. Bare å kontakte meg, så skal jeg skreddersy et program til dere!

Anonymkode: 1890e...87a

Har sendt deg et brev i posten med instrukser nå.

Anonymkode: 3a25d...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 18.31):

Heisann

jeg skal gifte meg neste nyttårsaften i Nidarosdomen og lurte på om noen har tips om lokale /middag/underholdning i området? Og om du har noe peiling på hvilken priser det er snakk om?  Har spurt om pris tilbud fra flere men er ikke veldig kjent

Anonymkode: 420df...b8b

Hva slags underholdning er du interessert i?

Anonymkode: 78cc7...b70

Skrevet

Ikke verst å få nyttårsaften som dato forresten!

Anonymkode: 96dd0...862

Skrevet

Vi giftet oss på nyttårsaften i Nidarosdomen for ca 10 år siden! Var veldig flott. MEN det er faktisk litt vanskelig å finne lokale på nyttårsaften, i allefall om dere skal være mange. Vi var over 100 stk, endte opp med å leie et grendahus i nærheten av byen, og heldigvis hadde vi en bussjåfør som var avholdsmann blant gjestene, som tilbød seg å kjøre gjestene til og fra. Men det har sikkert kommet flere selskapssteder i løpet av de siste ti årene i Trondheim :)

Anonymkode: 6a8e0...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...