Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig lei av alle surpomper bedrevitere på sine høye hester som kaster ut skitkommentaret til folk som har det vanskelig. Skjerpings!!!

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i den men på kg kan du lufte det meste men du må innstillingen at noe bedritent vil komme fra anonyme brukere. Sier vel mer om dem. Overse dem og konsentrer seg om de som gir konstruktive svar. Er mitt råd. 

• Liker 2
Skrevet
Diezel skrev (2 minutter siden):

Skikkelig lei av alle surpomper bedrevitere på sine høye hester som kaster ut skitkommentaret til folk som har det vanskelig. Skjerpings!!!

Og er du noe bedre??? Google selv!!

Anonymkode: 16310...647

Skrevet

Jeg tar den her under anonym siden det er tilgjengelig. Hadde det ikke vært tilgjengelig måtte folk ha svart på det som det ble stilt spørsmål om. De kunne ikke ha slengt så mye med leppa da. 

Anonymkode: 85ae4...133

Skrevet

Det var nok den dagen jeg ble medlem. 

19. desember 2019. 

Fra denne dag har oppdraget mitt bestått av å slå ned på spørsmål man burde ha visst. 

Oppdraget ble gitt av en hemmelig utenlandsk organisasjon hvis navn ikke kan nevnes. 

Anonymkode: fe58e...15d

• Liker 6
Skrevet

Nokså nøyaktig sommeren 2016.

Det var da det meste snudde her inne på samlivsforumet, fra å være oppegående samtaler og gode råd, til å være bare hyl og skrik og idioti.

Men innen det skjedde her, så hadde det allerede skjedd inne på singelforumet, barn & familie, samt forumet for vennskap. Så jeg antar at det var disse som trakk inn hit. 

Anonymkode: e1439...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var nok den dagen jeg ble medlem. 

19. desember 2019. 

Fra denne dag har oppdraget mitt bestått av å slå ned på spørsmål man burde ha visst. 

Oppdraget ble gitt av en hemmelig utenlandsk organisasjon hvis navn ikke kan nevnes. 

ha ha ha det er kg i ett nøtteskall at man hevder at en bruker ikke skjønner det som er helt klart for 99% av de andre bruker'ne..er vel kalt hersketeknikk kanskje?? Jeg er ikke så god på de. 

Skrevet

Og nei, det handler ikke om anonymfunksjonen, da den var her før også. Det handler om kvaliteten på de menneskene som er her.

Bare det å gi skylden på anonymfunsjonen er i seg selv en av de lame unnskyldningene man ikke så før, men som man stadig må lese om nå.

Skrevet

TS stiller et betimelig spørsmål her. Det kommer dessverre mange spydige svar - noen direkte ondsinnede - til personer som oppriktig ber om råd eller svar på noe de lurer på.

Det er egentlig fascinerende at enkelte velge å bruke mer tid og plass på å gjøre narr av andres spørsmål, enn det ville tatt dem å svare på spørsmålet som ble stilt.

– Man bør aldri starte et svar med å si at spørsmålet er dumt. Man bør alltid ta spørsmålet på alvor, og svare det man finner fornuftig.

I USA finnes det en offisiell dag for å stille dumme spørsmål: Ask a stupid question day.

Dagen ble initiert av lærere på 80-tallet, og formålet med dagen var (og er) å oppmuntre elever til å stille flere spørsmål i klasserommet. Mange er redd for å stille spørsmål, fordi de er redde for at andre skal synes det er et dumt spørsmål. Dagen feires normalt på den siste dagen i september i land som USA, England og India.

Anonymkode: 0d35d...1aa

• Liker 2
Skrevet

Come on. KG er en plass for fantasier og tulling. Ikke mye ekte her.

Anonymkode: d9501...22a

Skrevet
Diezel skrev (56 minutter siden):

Hør her du får masse råd her inne! Problemet er at mange ikke vil høre på de og er bare ute etter bekreftelse på sine egne forutinntatte meninger. Da blir det kanskje en del useriøse svar. Det er nok noen uansett. Men hva er problemet da? Overse de som er useriøse! Verre er det ikke, slike vil det alltid være på SOME! 

Skrevet
Antiviruset skrev (Akkurat nå):

Hør her du får masse råd her inne! Problemet er at mange ikke vil høre på de og er bare ute etter bekreftelse på sine egne forutinntatte meninger. Da blir det kanskje en del useriøse svar. Det er nok noen uansett. Men hva er problemet da? Overse de som er useriøse! Verre er det ikke, slike vil det alltid være på SOME! 

Det synes jeg ikke er en god nok unnskyldning. Det er viktig å bekjempe netthets. De alle fleste som publiserer noe på nett vil oppleve hets i en eller annen grad. Det er har blitt et samfunnsproblem. Hat, hets og mobbing. Trusler, sjikane og krenkende innlegg. Diskriminering, slarving og krasshet. Det er helt utrolig at voksne mennesker ikke kan diskutere saklig. Det blir helt feil å si at "det er bare sånn det er". Det er ikke noe man skal godta. Det bør slås hardt ned på.

Skrevet

Har fått mange gode råd her jeg :) Hvis noen skriver kommentarer kun for å såre og være ufin så ignorerer jeg de, men ja det er ikke greit å være ufin mot andre. Heldigvis ser jeg veldig lite av det. Ufine kommentarer dukker opp overalt på nettet dessverre. 

Skrevet
Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Det synes jeg ikke er en god nok unnskyldning. Det er viktig å bekjempe netthets. De alle fleste som publiserer noe på nett vil oppleve hets i en eller annen grad. Det er har blitt et samfunnsproblem. Hat, hets og mobbing. Trusler, sjikane og krenkende innlegg. Diskriminering, slarving og krasshet. Det er helt utrolig at voksne mennesker ikke kan diskutere saklig. Det blir helt feil å si at "det er bare sånn det er". Det er ikke noe man skal godta. Det bør slås hardt ned på.

Det må du gjerne mene! Du får ikke gjort noe med det allikevel. Overse de useriøse tullingene. Har gjort det selv siden jeg begynte her inne. Gir et tilsvar og sier min mening og så lar jeg de seile sin egen sjø.

Skrevet

Vil du virkelig ha råd fra de som ikke har annet å gjøre enn å henge på KG hele dagen? 😅

Jeg bruker KG for hva det er; Underholdning 😂

Anonymkode: d9501...22a

Skrevet

Jeg både får og gir gode råd jeg😊Det er bare å overse de som troller og bare sprer møkk. Uten publikum gidder de ikke mer.

Anonymkode: 8fe5b...7fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

sånn går det, når de aller fleste medlemmene er kvinnfolk...     

:danser:

Anonymkode: 1d2dd...bea

Det er en sannhet med modifikasjoner.

Da samlivsforumet ble ødelagt i 2016, så var det i all hovedsak fordi det var noen single menn uten realerfaring med samliv, som brukte det som lekegrind. Men siden det alltid finnes en hel stim av kvinner med lav selvrespekt i kjølvannet til slike menn, så ble disse værende her inne.

Og nå har denne komboen dårlige menn + kvinner uten selvrespekt, tydeligvis blitt «underholdning» for bermen. 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (20 minutter siden):

Spør du meg så er det enda mer alvorlig når nettdebattanter opptrer som kunnskapsrike og prøver å spre kunnskap som er direkte feil. 

Tenk alle de som lytter til, tar til seg og handler etter  "gode og velmenende råd(skadelige) av de kunnskapsrike". 

Folk flest henger seg ikke opp i alt tullet, de ignorerer det og går videre. Skadelige råd derimot det følger de. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

sånn går det, når de aller fleste medlemmene er kvinnfolk...     

:danser:

Anonymkode: 1d2dd...bea

Merkelig, jeg syntes nemlig KG var et bedre sted å være den gangen de fleste medlemmene var kvinner og de få mannlige medlemmene var bra folk som stort sett hang her fordi de likte kvinner. 

Anonymkode: f1f39...a7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Merkelig, jeg syntes nemlig KG var et bedre sted å være den gangen de fleste medlemmene var kvinner og de få mannlige medlemmene var bra folk som stort sett hang her fordi de likte kvinner. 

Anonymkode: f1f39...a7c

:Nikke: helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...