Gå til innhold

Hvilken dag i sykdomsforløpet testet du positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvilken dag testet du positivt?

2. Hvilken test tok du?

3. Hva slags symptomer hadde du?

Til moderatorer: Kan dere la tråden stå under helse? Ikke alle vil svare med brukernavn. Takk.

Anonymkode: 5a05c...883

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

1. Hvilken dag testet du positivt? Var 9 uker på vei.

2. Hvilken test tok du? Clear Blue

3. Hva slags symptomer hadde du? Ingen egentlig, merket at jakket stramte over bekkenet.

Til moderatorer: Kan dere la tråden stå under helse? Ikke alle vil svare med brukernavn. Takk.

:ler: Måtte bare.

Anonymkode: 18ea2...9e9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

:ler: Måtte bare.

Anonymkode: 18ea2...9e9

Hvorfor?

• Liker 2
Skrevet

Ingen som har svar?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen som har svar?

Dette er dokumentert i media opp og ned i mente siden mars 2020. Du kommer langt med å Google. Finnes og enormt med tråder om temaet her inne.

Anonymkode: 2cf93...464

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er dokumentert i media opp og ned i mente siden mars 2020. Du kommer langt med å Google. Finnes og enormt med tråder om temaet her inne.

Anonymkode: 2cf93...464

Tuller du. Vi har en ny variant som utspiller seg på en helt annen måte. Dessuten forteller folk om negative falske prøver, så derfor spør jeg. Nei, finnes ikke enormt med tråder om det jeg spør om. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

1. Hvilken dag testet du positivt? En søndag, med svar på tirsdag. 😅 Nei da, jeg vet ikke hvilken dag i sykdomsforløpet det var pga lite symptomer. Antageligvis 2-3 dag. Testet søndag og mandag x2.

2. Hvilken test tok du? To pcr-tester og en hurtigtest. Hurtigtesten var falskt negativ.

3. Hva slags symptomer hadde du? Milde forkjølelsesymptomer: Tett nese, slapp, mulig lav feber og og mistet luktesansen én dag.

Skrevet

Ikke meg, men nær familie..

1) våknet med feber og sykdomsfølelse, fikk tatt test noen timer senere som ble positiv. Fikk sympt som av og på feber, hoste, vondt i korsrygg, tungpusten osv.

2) var i karantene. Fikk symptomer 3-4 dager etter nærkontakt som ikke hadde symptomer (men til gjengeld smitta 4-5 stk under et besøk.. sikkert fler og). Testet positivt samme dag som symptomene oppsto. Symptomer som utmattelse, febee, hoste som gikk over til lungebetennelse og innleggelse på sykehus.. Slapp akkurat unna pustehjelp. 

3) positiv 1 dag etter symptomer. Som en forkjølelse, men ikke luktet og smakt noe på 6 mnd.. 

Skrevet

1) fikk ikke testet meg før dag 5. Fikk svar samme kveld.

2) pcr

3) begynte med sår hals, videre kom: hoste, feber (39,2), mistet smak/luktesans, svimmelhet, vondt i hodet.

Hadde forøvrig 1. vaksinedose, skulle hatt nr 2 dagen etter at jeg ble syk

• Opprett ny...