AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg har vel aldri blitt så flau i mitt liv. Vi har kun vært fwb i 2,5 år. Han har opplyst om at han er single men bor hos sin ex og barna. Han har også fortalt for lenge siden at ex var en snill dame som har tatt vare på han når han slet som mest med psyken. Jeg har sett på fordelen som avsluttet for ett halvår siden men vi møtes som venner pga en felles hobby. Drikke kaffe eller se en fotball kamp. Idag sto hun og to av hans sønner midt foran meg hun kom for å hente ham da vi satt selvsagt tett sammen på samme side av bordet og skravlet og lo. Jeg pleier å gi han skyss hjem da han ikke har bil for øyeblikket. Så syns det var rart at han hadde avtalt med henne? Det er første gang jeg ser henne og sikkert første gang hun så meg. Jeg fikk helt sykt jævlig dårlig samvittighet og det han fortalte om hvor snill hun var og at han ikke hadde overlevd uten henne for sikkert 2 år siden. Lyste opp på innsiden av hodet mitt og se at hun tok seg godt av barna fikk meg til å tenke at herregud hva har jeg gjort. Hun fortjener så absolutt bedre enn at jeg har knullet eks’en? hennes. Men gjort er gjort. Jeg kunne ikke komme meg ut fort nok og han fortsatte og prate som om ingenting har skjedd og høyt foran henne jeg må fortsette å sende melding🙄. Hadde jeg vært henne hadde jeg ikke likt dette der men jeg vet ikke hva slags forhold de har. Vet ikke om jeg tror på det han har sagt. Etterpå skrev han melding om noe og jeg svarte at det der var veldig flaut. Men han svarte at nei det gjorde ingenting hun visste at han var der. Måtte bare få ut noen tanker men noe mer knullings blir det ikke så kanskje var det bra dette skjedde nå👍🏻 Nå kommer jeg til å kjenne henne igjen det blir rart og forholde seg til. Det skulle jeg ha hatt ugjort føler jeg. Anonymkode: 4a854...d10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Skjønner ikke. Er hun xen hans eller ikke? om hun er xen og de har et godt vennskap så er det jo positivt at han introduserte deg for henne? Eller? det betyr jo at han antageligvis liker deg så godt at han ville dere skulle treffes. Og mener alvor med deg Anonymkode: 66a48...8b2 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Han har opplyst om at han er single men bor hos sin ex og barna. Hvis man har felles husholdning med et menneske man har barn med, så er man ikke singel. Det gjelder selv om det skulle være null sex i forholdet, noe som skjer i perioder med mange i.l.a. lengre tid sammen. Tro hva slags historie han forteller om deg til henne. Anonymkode: 977f7...3c0 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skjønner ikke. Er hun xen hans eller ikke? om hun er xen og de har et godt vennskap så er det jo positivt at han introduserte deg for henne? Eller? det betyr jo at han antageligvis liker deg så godt at han ville dere skulle treffes. Og mener alvor med deg Anonymkode: 66a48...8b2 Han sa han er single sagt hele veien. Sto på dating appen også i sin tid. Men bor med ex i kjellerleilighet i sitt eget hus han eier med henne. Pusser også opp har han sagt. Jeg har mer trodd de må ha et slags fwb forhold der også og holder sammen for at det er mest praktisk. Ikke vet jeg men burde ikke blande oss sammen syns jeg. Nå er vi kun venner da men tenker jo på hva vi drev med før. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis man har felles husholdning med et menneske man har barn med, så er man ikke singel. Det gjelder selv om det skulle være null sex i forholdet, noe som skjer i perioder med mange i.l.a. lengre tid sammen. Tro hva slags historie han forteller om deg til henne. Anonymkode: 977f7...3c0 Det jeg har hørt da jeg konfronterte han med å vær ærlig da jeg fant ut han ikke bodde alene. Da fortalte han at han bor med henne som jeg forklarte over. Men etter som jeg ikke tror det var 100% ærlig så tok jeg det som at han egentlig ikke er single og vi hadde kun fwb så følte jeg ikke hadde noe med hva han drev med men ville at han skulle være single. Etter det kuttet jeg sex biten men vi er fortsatt venner men ble satt ut da han lot oss møte hverandre slik. Jeg vil helst ikke ha noe med privat livet hans og gjøre. Men jeg ble satt ut av den der bare. Anonymkode: 4a854...d10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis man har felles husholdning med et menneske man har barn med, så er man ikke singel. Det gjelder selv om det skulle være null sex i forholdet, noe som skjer i perioder med mange i.l.a. lengre tid sammen. Tro hva slags historie han forteller om deg til henne. Anonymkode: 977f7...3c0 Ja det lurer jeg også på hva har han sagt om meg til henne? Sikkert ikke noe veldig positivt😂 Anonymkode: 4a854...d10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Derfor jeg sa det til han at jeg syntes dette var flaut. Plutselig satt jeg midt i et familieselskap føltes det som. Anonymkode: 4a854...d10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Presenterte han deg som sin date eller kjæreste for henne, eller lot han som ingenting? Synes dette skurrer litt🙄 Anonymkode: 2199d...283 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Presenterte han deg som sin date eller kjæreste for henne, eller lot han som ingenting? Synes dette skurrer litt🙄 Anonymkode: 2199d...283 Nope han lot som ingenting. Skurrer? Det rister 😂 Anonymkode: 4a854...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå