AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Synes det er så godt. Men er det for mye på fredags iveld eller ikke normalt? Anonymkode: d8614...c6a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Hvis du ikke går opp i vekt så kjør på, men man bør strengt talt ikke drikke energidrikk på kveldstid Anonymkode: b808f...04d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Kjør på. Det er jo ikke den potetgullposen og energidrikker du har på fredagen som gjør det største utslaget på helsen din. Det er det du spiser og drinker daglig. Anonymkode: 733f0...64f 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke går opp i vekt så kjør på, men man bør strengt talt ikke drikke energidrikk på kveldstid Anonymkode: b808f...04d Hvorfor kan man ikke drikke det? Anonymkode: d8614...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du ikke går opp i vekt så kjør på, men man bør strengt talt ikke drikke energidrikk på kveldstid Anonymkode: b808f...04d Går jo opp i vekt så klart.. Anonymkode: d8614...c6a
Hedda-78 Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 For mye for hva? Kommer jo an på hva du spiser ellers i uken.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes det er så godt. Men er det for mye på fredags iveld eller ikke normalt? Anonymkode: d8614...c6a Om du synes det er for mye så kan du gjemme unna litt til lørdagskvelden også 😉 Anonymkode: ee9a1...fe8
Elib Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes det er så godt. Men er det for mye på fredags iveld eller ikke normalt? Anonymkode: d8614...c6a Innafor Hva,? Dine kosholds regler? Du får heller vurdere uka under et, å se om den er " Innafor "
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Hedda-78 skrev (1 minutt siden): For mye for hva? Kommer jo an på hva du spiser ellers i uken. Har lest mye rart her inne og har skjønt det sånn at det er normalt å Skeie ut en gang i måneden kanskje og da bare spise en liten is.. Anonymkode: d8614...c6a
Miranda Bailey Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Det spørs jo helt på hva du drikker og spiser ellers, aktivitetsnivået ditt og målene/ønskene dine. Jeg holder selv på å gå ned i vekt men lager fortsatt rom til å kunne kose meg ukentlig, men om du ikke har det i baktankene kan en potetgullpose veldig fint være den tingen som ødelegger for uken din. Om du er fornøyd med vekten og spiser sunt ellers i løpet av uken så er det selvsagt ikke et problem. Hadde holdt energidrikker til tidligere på dagen om du sliter med søvn.
Million Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor kan man ikke drikke det? Anonymkode: d8614...c6a Det er koffein i energidrikker, og det gjør deg våken. Du vil kanskje få problemer med å sovne på fredagskvelden om du drikker energidrikk på kvelden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Innafor hva? Hvorfor være opptatt av hva ukjente folk på KG mener er innafor? Spis og drikk det du har lyst på. Anonymkode: 3f2be...f34
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Jeg har altfor mange i omgangskretsen min som øser i seg 4-5 energidrikkbokser daglig. Jeg er mer bekymra over de.. Anonymkode: 60595...f47 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Å spise litt chips og drikke energidrikk (uten sukker) hver lørdag er helt uproblematisk. Gjør det så si selv hver helg. Er 193 cm og veier 85 kg. Er ganske trent. Det er hva du spiser daglig som bestemmer helsen din. Ikke hva du velger å spise i helgene. Selvfølgelig, ikke spis for mye potetgull, og gjerne unngå drikker med sukker i. Så skal du være good! Spis fisk med poteter og sunn mat i hverdagene! Anonymkode: 8c14a...a09 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Potetgull og energidrikk er jo ikke sunt. Tomme kalorier, sukker, salt og dårlig fett, for ikke å snakke om akrylamid som er kreftfremkallende. Det er helt opp til en selv å bestemme hva som er innafor å spise og ikke. Noen ting er kanskje dårlige for fysisk helse, men gode for psykisk helse? Jeg bruker gjerne 4 uker på en pose potetgull og drikker aldri energidrikk, men til gjengjeld spiser jeg andre usunne ting. Skal for eksempel gå og finne meg litt iskrem akkurat nå! ☺️ Anonymkode: 4b9ae...c97
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Elsker Cleeseballs og ulike sukkerfri energidrikker🤣 Når jeg har slanket meg litt blir det neste sprekk. Om du er slank, så kjørr. Tonnevis av øl eller vin er vel ikke bedre akkurat.. Anonymkode: bcbc5...237
PetterKanin Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 Om du ikke gjør det utendørs, så er det jo innafor.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 Million skrev (4 timer siden): Det er koffein i energidrikker, og det gjør deg våken. Du vil kanskje få problemer med å sovne på fredagskvelden om du drikker energidrikk på kvelden. Nei, det gjør meg ikke våken i det hele tatt. Kan drikke Red Bull og legge meg å sove 5 min etterpå. Anonymkode: 094c6...60e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 kjøp de små posene på 40 gram, framfor de på 200 gram potetgull. Du bruker lengre tid på kose deg posen og ender ikke opp med å spise opp hele posen. Anonymkode: 99803...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå