AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Det første som kan sies er at jeg og mannen holder ikke telefonene hemmelig for hverandre. Jeg kan bruke hans hvis jeg vil og han kan bruke min. Jeg kom hjem fra jobb i dag, og han og dattera hadde vært på tur og han spurte om jeg hadde sett snappen han la ut. Da jeg sa nei, så gav han meg telefonen sin og jeg gikk inn på snap for å se på den. I min nysgjerrighet pga tidligere historie gikk jeg også inn på mottatte snap og så et nytt navn der, så jeg ble nysgjerrig og åpnet. Der var det meldinger fra i helga der det stod noe slik som «Good night!!! I really wanted to kiss you when we were in the car 😊». Hun svarer «Good night 😘 Don’t make me blush ☺️». Så jeg spurte mannen først hvem det var og hva i all verden det der var!?! Han sa først bare at det er noen fra jobben (han jobber i servicebransjen med en del gjennomtrekk av folk fra mange ulike land, så jeg har ikke oversikt over hvem han jobber med). Etter litt mer mas fikk jeg ut av han at det var en 16-åring han har jobbet litt sammen med, som flyttet tilbake til hjemlandet denne uka. Og angående selve meldingen sa han at han vet hvordan det ser ut, men at det var en spøk de hadde på jobb den dagen og at han aldri har vært i noen bil med henne. Han snakket noe om noen avatarer de latet som de var osv. Og så sa han at hvis det hadde vært noe, så hadde han heller ikke latt meldingen være der så jeg kunne se den. Det skal sies at han er over 40, så det var vel også et argument fra hans side på hvorfor jeg burde skjønne at det bare var tull, siden hun bare er 16. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre… Skal også sies at jeg er gravid med termin om én mnd og vi har to barn fra før, og han sa at hun også vet dette… Har noen innspill? Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 1704d...c56 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 3. september 2021 Nei den forklaringen tror jeg ingenting på. Anonymkode: f1ad0...f95 185
Populært innlegg minister-mio Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 3. september 2021 Han er utro 92
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 En spøk om avatarer? Pleier ikke å være i overkant skeptisk, men dette ble rett og slett for dumt. Har du spurt direkte hva spøken dreier seg om annet enn avatarer? At han sier du burde skjønne at hun bare er 16 og at han ville slettet meldingen, tror jeg bare er en hersketeknikk for å få deg til tro på han. I dette tilfellet så synes jeg meldingene svarer for seg. Og synes ikke du bør gi deg før du får sannheten, hvis du får det. Anonymkode: 52c73...3e7 48
Smurfii Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Den forklaringa, meg opp i ræva!😒 syns du burde grave litt mer opp i det her ts og finne ut hva slags type fyr du egentlig er sammen med, den forklaringa der hadde ikke jeg slått meg litt til ro med engang...... 41
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: (...)Han sa først bare at det er noen fra jobben (han jobber i servicebransjen med en del gjennomtrekk av folk fra mange ulike land, så jeg har ikke oversikt over hvem han jobber med). Etter litt mer mas fikk jeg ut av han at det var en 16-åring han har jobbet litt sammen med, som flyttet tilbake til hjemlandet denne uka.(...) Anonymkode: 1704d...c56 Hva slags sted er det egentlig han jobber, som driver med ulovlige ansettelser? For å kunne komme fra utlandet og ta jobb i Norge, må man være fylt 18 år: Quote For arbeidstakere gjelder det en aldersgrense på 18 år, krav til lønns- og arbeidsforhold, fortrinnsrett for innenlandsk arbeidskraft og arbeidskraft fra EØS- og EFTA-området eller bruk av kvoteordninger, og krav om konkret tilbud om heltidsarbeid for en arbeidsgiver. Tilsvarende forhold er også regulert for tjenesteytere, men slik at det stilles krav om konkret tilbud om oppdrag for en oppdragstaker. https://www.regjeringen.no/contentassets/291203ab61134f17bf22bef8586ede70/vedlegg6.pdf Anonymkode: 4f7c7...524 42
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Hvor finner du sendte og leste meldinger på Snap? Anonymkode: 5aff0...fac 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 Det eneste jeg tenker på at du misbruker hans tillit ved å snoke og være mistenksom. Tipper det blir slutt på full åpenhet.. med rette! Anonymkode: acc90...187
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Jeg har ingen problemer med å tro på den forklaringen. Hadde stolt på det mannen sa, i dette tilfellet. Anonymkode: 8729b...ba3 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Det hadde jeg ikke trodd et sekund på Anonymkode: d4667...230 34
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Hva han sier er jo en ting, uansett hvor troverdig forklaringen er. Det som sier mest er oppførselen når han kommer med denne forklaringen. Hvordan reagerte han? Ble han stresset, nervøs, sint? Gikk han i forsvar? Anonymkode: f82aa...8c9 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 3. september 2021 I beste fall så er han helt korka, en godt voksen mann som skriver sånt «på tull» til en 16-åring. Har han aldri hørt om meetoo? Anonymkode: fc78c...5bf 72
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 3. september 2021 Meldingene ER I SEG SELV en ugjerning som jeg ikke hadde villet ha i livet mitt. Det spiller ingen rolle om det har skjedd noe mer der, det at han i det hele tatt har sendt slike meldinger med en 16-åring (og særlig en han har møtt via jobb) er nok til at han ikke hadde fått være i mitt liv noe mer. Ei heller hadde jeg ønsket å oppdra barn med han. Dersom en 16-åring prøver seg, så avviser man han/henne og melder fra til overordnede om hva som har skjedd. Man sier også fra til partneren om en slik sak, selv om man ikke nødvendigvis behøver å fortelle hvem det gjelder. Denne mannen stryker på alt som kan strykes på. Anonymkode: b7d2b...4a5 50
Populært innlegg Kinder Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 3. september 2021 Om det så er på tull, så endrer ikke det det faktum at han flørter med en 16-åring. 51
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Om, mot all formodning, historien hannes stemmer, er det fortsatt på kanten det han skrev. Uten tvil en flørtende melding uavhengig av kontekst. Du skriver og du sjekket pga tidligere historie.. så da vet du nok svaret. Ekstra grovt er også alderen her. Anonymkode: 0de6f...779 23
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei den forklaringen tror jeg ingenting på. Anonymkode: f1ad0...f95 Nei, sliter jo med å tro på den jeg også…. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En spøk om avatarer? Pleier ikke å være i overkant skeptisk, men dette ble rett og slett for dumt. Har du spurt direkte hva spøken dreier seg om annet enn avatarer? At han sier du burde skjønne at hun bare er 16 og at han ville slettet meldingen, tror jeg bare er en hersketeknikk for å få deg til tro på han. I dette tilfellet så synes jeg meldingene svarer for seg. Og synes ikke du bør gi deg før du får sannheten, hvis du får det. Anonymkode: 52c73...3e7 Vet ikke om det er mulig å få sannheten fra han. Vi har hatt noe problemer før, og det var slutt mellom oss i et halvt års tid for noen år siden før han ville at vi skulle prøve igjen. I den perioden vet jeg at han snakket mye med en annen jente og jeg har sett bilder på telefonen hans av at han stod og holdt rundt henne. Men selv om jeg sa at det ikke var noe problem om noe hadde skjedd siden vi ikke var sammen da, så insisterte han bare på at ikke noe hadde skjedd. Smurfii skrev (16 minutter siden): Den forklaringa, meg opp i ræva!😒 syns du burde grave litt mer opp i det her ts og finne ut hva slags type fyr du egentlig er sammen med, den forklaringa der hadde ikke jeg slått meg litt til ro med engang...... Etter 10 års ekteskap tenkte jeg jo at jeg vet forholdsvis godt hva slags type fyr jeg er gift med. Men sliter med å slå meg til ro med den forklaringa ja… AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva slags sted er det egentlig han jobber, som driver med ulovlige ansettelser? For å kunne komme fra utlandet og ta jobb i Norge, må man være fylt 18 år: https://www.regjeringen.no/contentassets/291203ab61134f17bf22bef8586ede70/vedlegg6.pdf Anonymkode: 4f7c7...524 Hmmm… Får spørre han om dette når jeg ser han i morra! AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor finner du sendte og leste meldinger på Snap? Anonymkode: 5aff0...fac De finner man under den fanen som heter «chat». Går man da inn på de ulike navnene der, kan man se meldingene som er lagret i chatten. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det eneste jeg tenker på at du misbruker hans tillit ved å snoke og være mistenksom. Tipper det blir slutt på full åpenhet.. med rette! Anonymkode: acc90...187 Vel… Jeg tror nok ikke det… Men det er en annen diskusjon… minister-mio skrev (23 minutter siden): Han er utro Isåfall må det skje på jobb, for han er aldri andre steder enn på jobb og hjemme… ts Anonymkode: 1704d...c56 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De finner man under den fanen som heter «chat». Går man da inn på de ulike navnene der, kan man se meldingene som er lagret i chatten. Ingen meldinger lagret i chatten hos meg. Anonymkode: 5aff0...fac
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen meldinger lagret i chatten hos meg. Anonymkode: 5aff0...fac Ja, så bra, da vet vi det 🤦🏼♀️ Anonymkode: 0de6f...779 43
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva han sier er jo en ting, uansett hvor troverdig forklaringen er. Det som sier mest er oppførselen når han kommer med denne forklaringen. Hvordan reagerte han? Ble han stresset, nervøs, sint? Gikk han i forsvar? Anonymkode: f82aa...8c9 Nei, han ble vel hverken stresset, nervøs eller sint…. Jeg spurte han hvem er det her og hva er det her, og viste han meldingen. Så sa han at det er noen han jobber sammen med og at det var bare en spøk. Kinder skrev (4 minutter siden): Om det så er på tull, så endrer ikke det det faktum at han flørter med en 16-åring. Vel ifølge han så var det ikke noe flørting, men en slags historie som de laget på jobb, hun, han og en annen de jobbet sammen med den kvelden. ts AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I beste fall så er han helt korka, en godt voksen mann som skriver sånt «på tull» til en 16-åring. Har han aldri hørt om meetoo? Anonymkode: fc78c...5bf Ifølge han var det fortsettelsen på noen greier de spøkte om på jobb den kvelden, de som jobbet sammen den dagen. Men jeg syns jo bare det hørtes veldig rart ut. Men fikk ikke tid til å spørre mer for han måtte på jobb. Men ble jo sittende her og tenke…. ts Anonymkode: 1704d...c56
Tiuren Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 Dette kan ikke stemme. Ingen 16åringer ville flørtet eller hatt et frivillig forhold med en 40åring, det har jeg da i det minste lært på KG. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå