Gå til innhold

Du som har vært igjennom et brått og brutalt brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før du var 100% klar for et nytt forhold? 

Anonymkode: f8d02...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente samlivsbrudd. - TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mente samlivsbrudd. - TS

Jeg tror de fleste skjønte at det er snakk om samlivsbrudd:)

For meg: ca 1 år

Anonymkode: afc23...3e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror de fleste skjønte at det er snakk om samlivsbrudd:)

For meg: ca 1 år

Hadde dere bodd lenge sammen?

Skrevet

2 år og 4 mnd.

Det var den dagen jeg møtte min nye kjæreste og falt pladask. Da var alle tanker om eksen, som jeg hadde vært frem og tilbake med siden bruddet, glemt.

Anonymkode: 9e7e4...3e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

2 år og 4 mnd.

Det var den dagen jeg møtte min nye kjæreste og falt pladask. Da var alle tanker om eksen, som jeg hadde vært frem og tilbake med siden bruddet, glemt.

Var du og eksen frem og tilbake, eller var det bare du som savnet han og ikke omvendt? Bare lurer på hva du mente

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hadde dere bodd lenge sammen?

Ja bodd sammen lenge og barn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Var du og eksen frem og tilbake, eller var det bare du som savnet han og ikke omvendt? Bare lurer på hva du mente

Ja, vi var frem og tilbake. I to omganger prøvde vi å finne tilbake til hverandre.

I ettertid ser jeg at det nok ikke var HAN jeg savnet, men jeg ønsket ikke å være alene, og selv om jeg gikk på dater og traff andre menn, møtte jeg ikke noen jeg faktisk fikk følelser for. Dermed var det lett å begynne å tenke på eksen, og ta opp kontakten med han igjen.

Men alt dette tok altså en brå slitt når jeg ble hodestups forelsket i han som nå er kjæresten min, og som jeg venter barn med.

Selv om livet er  emdig tungt nå, så kommer du til å komme over han en dag. Å selv om det virker uvirkelig, det gjorde det for meg også, så vil du treffe en som passer bedre sammen med deg, enn han som ikke "vil ha deg" lengre🥰

• Liker 2
Skrevet

Ca 1 år..  eller jeg hadde nok vært klar før om jeg hadde møtt noen jeg matcha ordentlig med 

Skrevet

6 mnd. Vi var sammen i 25 år(gift i 23), jeg avsluttet forholdet (hadde vært dødt lenge forsåvidt men bruddet var BÆNG uansett). Etter 6 mnd var jeg klar for noe nytt, entret et nytt forhold etter 9 mnd. 

Anonymkode: bc9f5...a0a

Skrevet

Du spør oss som har vært gjennom de bråe og brutale bruddene....ikke helt vanlige brudd, ikke sant? For det er en vesentlig forskjell. Jeg kunne aldri vært klar etter et år, etter alt det vonde jeg har vært gjennom. To år siden bruddet nå, som var veldig brutalt da  han var plutselig voldelig mot meg og barna. Jeg er ikke nære på å være klar en gang. Dette vil ta tid. 

Anonymkode: 86a51...814

Skrevet

2 år. Etter 3 år møtte jeg min nåværende samboer. Det var deilig å ha 1 år hvor jeg følte meg helt fri fra alt. Da var jeg ordentlig klar den dagen jeg møtte min nåværende samboer. 

Anonymkode: fc11c...5ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du spør oss som har vært gjennom de bråe og brutale bruddene....ikke helt vanlige brudd, ikke sant? For det er en vesentlig forskjell. Jeg kunne aldri vært klar etter et år, etter alt det vonde jeg har vært gjennom. To år siden bruddet nå, som var veldig brutalt da  han var plutselig voldelig mot meg og barna. Jeg er ikke nære på å være klar en gang. Dette vil ta tid. 

Anonymkode: 86a51...814

Uff, det er vondt å høre. Men i min situasjon var det ikke vold involvert så det er nok ikke så alvorlige tilfeller jeg sikter til. Bare brudd som kommer ekstremt brått på når man trodde man hadde det bra sammen. - TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

2 år. Etter 3 år møtte jeg min nåværende samboer. Det var deilig å ha 1 år hvor jeg følte meg helt fri fra alt. Da var jeg ordentlig klar den dagen jeg møtte min nåværende samboer. 

Anonymkode: fc11c...5ae

Skjønner. Jeg har vært singel i alle år og bare hatt noen smågreier bak meg, så var jeg sammen med denne fyren nå i 2,5 år og bodd sammen et halvt år. Så føler jeg ikke har så mye å være «fri» fra, er så klar som det går an å bli for å etablere meg og ønsker ikke et singelliv. Så føler at det påvirker hvor klar jeg er selv om det ikke er så lenge siden bruddet? - TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...