AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Har 39.5 i feber og sykt barn i tillegg. Synes det er et helvette 😭 Og ingen til å hjelpe meg nå da faren er bortreist og ingen vil bli smittet. Tips og triks til overlevelse når både foreldre og barn er sikkelig sjuke? Anonymkode: 2f6e1...951
Anjatapinjata Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Hvis barnet liker å se på tv /pad så bruk det. Hvis ikke så gjør alt i slow motion😅 det er grusomt å være syk alene med sykt barn. Men det varer stort sett ikke så lenge heldigvis 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Film og snacks i dobbeltsenga. Da holder ungen seg i ro, du har full kontroll og kan samtidig sove. Anonymkode: df29d...852 2
GammelKaktus Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Ipad/tv/gaming og Foodora/Wolt, da kommer man langt. 😄
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Ta paracet og Ibux selv for å være i bedre form vertfall. Tillat alt av tv, nettbrett, godteri. Anonymkode: 40c99...621 3
Gjest ABM Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har 39.5 i feber og sykt barn i tillegg. Synes det er et helvette 😭 Og ingen til å hjelpe meg nå da faren er bortreist og ingen vil bli smittet. Tips og triks til overlevelse når både foreldre og barn er sikkelig sjuke? Anonymkode: 2f6e1...951 Første bud er å ikke tulle bort kreftene med å skrive på kg! Ellers er det forskjell på barn på 1 år og 10..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Jeg var motstander til nettbrett og tv til barn før skolealder frem til jeg opplevde å bli syk mor aleine med sykt barn🙈 Anonymkode: 81556...323 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 ABM skrev (8 minutter siden): Første bud er å ikke tulle bort kreftene med å skrive på kg! Ellers er det forskjell på barn på 1 år og 10.. Tar ikke mange kalorier å skrive på KG når jeg alikevell ligger her i ro syk. 😶 Barnet er 14 mnd. Anonymkode: 2f6e1...951 1
Gjest ABM Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar ikke mange kalorier å skrive på KG når jeg alikevell ligger her i ro syk. 😶 Barnet er 14 mnd. Anonymkode: 2f6e1...951 Da sover vel barnet..? Sørg for at hen ikke blir for varm og legg deg å sove..🌹
sommermor Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Aller verst når begge to hadde oppkastsyken, synes jeg. Slapp av i sengen sammen med barnet ditt.
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Ipad, gaming og bare tv for alt det er verdt 😅
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Ring BV! Anonymkode: 53fd5...f1e
Zoey Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Man overlever, men gøy er det ikke. Er vi begge (eller flere) sjuke så går det noe bedre om alle er slacke.. De dagene ungene er i form igjen, men ikke heeelt friske nok til barnehage og skole, da er det litt verre å være sjuk mor. Det meste går med paracet og vanvittig runde kanter. Bade alle dukkene i badekaret? Kjør på. Fingermale med mammas sminke? Jada. Film? Yes sir, med popcorn. Her er mobilen min og et kult spill.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Dette er det verste med å ha barn. Å måtte ta seg av små barn, når man er skikkelig dårlig og har mer enn nok med å bare overleve. For min del har jeg brutt alle prinsipper i slike sammenhenger. Kaster TV og iPad, godis og den enkleste maten (og som jeg vet at ungene spiser ) som er mulig. Tar time for time og tenker flere ganger at dette kommer aldri til å komme helskinnet igjennom. Anonymkode: 00dc1...9a3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Det er heilt forferdelig, men man kjem seg igjennom det. Anonymkode: e2948...bae
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har 39.5 i feber og sykt barn i tillegg. Synes det er et helvette 😭 Og ingen til å hjelpe meg nå da faren er bortreist og ingen vil bli smittet. Tips og triks til overlevelse når både foreldre og barn er sikkelig sjuke? Anonymkode: 2f6e1...951 Har vært der selv noen ganger😝 Værst var det da eldste var seks mnd, og jeg fikk omgangssyke mens mannen var bortreist. Oppkast og nattamming om hverandre😵 Når de er eldre er det fri flyt av skjerm og lett tilgjengelig snacks. Opphold i et relativt barnesikkert rom. Bite tenna sammen for bleieskift ved behov. Vipps så er du frisk igjen😊 Anonymkode: 0f799...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå