Gå til innhold

sterlisere meg!

Fremhevede innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg må få ut de p-stavene jadelle, jeg er så irritert og hatt migrene i 4 uker nå... jeg vil sterlisere meg, det koster 6000;

er det noen her med erfaring? gjør det vondt? kommer man fortere i overgangsalder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutta egglederne i forbindelse med tredje fødsel.

Litt mer ubehag i etterkant enn etter de andre fødslene i noen uker,

men vil ikke kalle det smerter.

Ved å kutte egglederne griper man ikke inn i hormonsyklusene og mensen fortsetter som vanlig til overgangsalder.

Jeg har aldri hatt noe trøbbel, tvertimot en stor lettelse å slippe de pillene.

Men du bør jo være sikker på at du ikke vil ha barn, da...

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg har en gutt som ble tatt med keisersnitt for snart 7 år siden.

vi vil ikke ha flere barn, pga. helse etc.

er det lang ventetid? og jeg har letet etter sider om dette, men veldig lite info!

Skrevet

spørs hvor du bor, da

på startsiden under helse får du opp en oversikt over sykehus.

For moro skyld klikka jeg meg inn på Aker og fant ventetider for forskjellige operasjoner og inngrep i en oversikt der.

Skrevet

Hvis du ikke vil ha flere barn pga helsen,så kan du få det gratis.Det gjorde jeg.Hør med legen din du.

Jeg hadde ingen merter i forbindelse med steriliseringen.Det værste var i grunn luftsmertene som jeg hadde en ukes tid etter oprasjonen.Man blir fylt med luft når man utfører inngrepet.Hadde luft helt opp i skuldrene.Føltes slik vaffal.

Ellers så kjente jeg ikke noe til det enda jeg kuttet og sveiset mine eggledere.

Har ikke hatt noe trøbbel nå i ettertid. (gjorde det i februar) Veldig kjekt og slippe tenke på prevansjon.

Her jeg bor var det ca 2-3 ukers ventetid.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

:roll: luft?

går de ikke inn navlen med kikkehullskirurgi?

hva slags sykdom har du? om jeg kan spørre? evt. send en PM.

Skrevet

Jeg fikk et lite navelbrokk når jeg gikk gravid med siste mann.Ble satt igang 3 uker før tiden pga det.De anbefalte meg og ikke et svangerskap til, da kom jeg til og bli sengeliggenede store deler av svangerskapet.Det var helt greit.Har 3 og jeg er storfornøyd.Hadde ikke tenkt og ha flere uansett.Har hatt 3 svangerskap med høyt blodtrykk og en kropp full av vann som legen min tok med også i papirene til sykehuset.

Jeg opererte brokket samtidig som jeg steriliserte meg.Gikk via navelen.

Har ei venninne som som også har sterilisert seg og det værste for henne var også luften etterpå.Noe hærk at man blir "blåst" opp slik.Det er for at de skal komme bedre til visst nok.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

men hva mener du med blåst opp!

blir jeg som michelinmannen???

tar det lang tid å bli normal?

Skrevet

Mann blir oppblåst.Er akuratt som vanlige luftsmerter...bare det gjør vondt helt opp i skuldrene.Ikke godt og forklare.Det beste er og sitte med overkroppen litt høyt.Jeg måtte sitte/ligge sove i en uke.

Varte nok en ukes tid,men det ble bedre for hver dag.

Det er ikke vondt,men ubehaglig.Ikke alle som får det like ille heller :)

Skrevet
Hvis du ikke vil ha flere barn pga helsen,så kan du få det gratis.Det gjorde jeg.Hør med legen din du.

Jeg hadde ingen merter i forbindelse med steriliseringen.Det værste var i grunn luftsmertene som jeg hadde en ukes tid etter oprasjonen.Man blir fylt med luft når man utfører inngrepet.Hadde luft helt opp i skuldrene.Føltes slik vaffal.

Ellers så kjente jeg ikke noe til det enda jeg kuttet og sveiset mine eggledere.

Har ikke hatt noe trøbbel nå i ettertid. (gjorde det i februar) Veldig kjekt og slippe tenke på prevansjon.

Her jeg bor var det ca 2-3 ukers ventetid.

Hvor alvorlig må helseproblemet være ? Jeg har hatt tre runder med bekkenløsning, er det nok ?

Skrevet
Hvor alvorlig må helseproblemet være ?  Jeg har hatt tre runder med bekkenløsning, er det nok ?

Det aner jeg ikke,så da må du nesten høre med legen din.Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...