Gjest Balladeguri Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Trenger noen flere ballader i samlingen min. Hva ballader hører dere på?
Gjest Dum Perignon Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Hva ballader hører dere på? ← Hvor spør du? Hvem smak har du? Når gamle skal de være?
Gjest Dum Perignon Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Fristelsen ble for stor. The Ballad of Jimi Hendrix (med Stormtroopers of Death) anbefales. Den er helt uten spørreord!
Wonderwoman Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Sikkert en fordel... Mange fine ballader, gråter når jeg hører "It`s hard (letting you go)" med Bon Jovi. En god, gammel sippesang
Malou Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Angel og Fallen med Sarah McLachlan er to av mine favoritter.
Annie Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Inger Lise Rypdal - En Spennende Dag For Josefine Black - Wonderful Life Vamp-Herborg Kråkevik - Vuggevise Jeff Buckley - Hallelujah Jim Stärk - Morning Songs Jim Stärk - River Mercy Johnny Cash - Hurt Kelly Family- I Love You I Want You Lyle Lovett - LA County Teddy P - Turn off the lights Timi Yuro - Hurt Her har du noen av mine.
Julie Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Tja. -Tyven, tyven med Dumdum boys -Los Angles med Morten Harket -By your side med Sade -Your song med Elton John -That I would be good med Alanis Morissette -Don't break my heart med Vaya Con Dios -Scarlets walk med Tori Amos -I shall believe med Sheryl Crow -Stay med Shakespear Sisters -Streets of love med The Rolling Stones -Purple rain med Prince -Faces med Lene Marlin -Chans med Kent -Weaker med Katthult -I can't make you love me med George Michael (spes. unplugged versjonen) -The waters is wide med Eriksen -Communication med The Cardigans -Secret garden med Bruce Springsteen -My Emily med Anneli Drecker Julie
stinegull Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Love Hurts, Nazareth Still loving you,Scorpions Everybody hurts,REM
Gjest Solsikke Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Tracy Chapman - Baby Can I Hold You Def Leppard - When Love And Hate Collide Tori Amos - A Sorta Fairytale Seal - Kiss From A Rose Robbie Williams - Angels Melissa Etheridge - Black Velvet Bette Midler - The Rose Richard Marx - I'll Be Right Here Waiting For You Phil Collins - True Colors Savage Garden - I Knew I Loved You Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For Lonestar - Amazed Shania Twain - You're Still The One Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Michael Learns To Rock - Paint My Love Michael Bolton - How Am I Supposed To Live Without You David Gray - This Years Love Joe Cocker & Jennifer Warnes - Love Lifts Us Up Where We Belong Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
Elanor Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 For tiden hører jeg mye på: The Hollies - The air that i breathe Annie Lennox - Bring You Down Aimee Mann - She really wants you Keane - Bedshaped Beatles - Golden Slumbers Eric Clapton - Change the world Gary Jules - Mad world Muse - Unintended Beach Boys - God only Knows Bonnie Tyler - Total Eclipse og the heart Counting Crows - Colorblind Bob Seger - We've got tonight
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 David Gray: This Year's Love Secret Garden: You Raise Me up(styr klar av Josh groban versjonen. Orginalen er mye bedre)
LarsLarsere Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 Trenger noen flere ballader i samlingen min. Hva ballader hører dere på? ← Pink Floyd: Wish you were here, hele albumet. Division Bell, hele albumet. (High hopes er en fantastisk låt!) ..hadde tenkt og skrive en lang liste,men er for trøtt merker jeg.
Cronos Skrevet 30. september 2005 #14 Skrevet 30. september 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=149597
Malou Skrevet 30. september 2005 #15 Skrevet 30. september 2005 Kom på noen til.. Alicia Keys - A Woman's Worth Go Go Dolls - Iris George Michael - One More Try
Wonderwoman Skrevet 30. september 2005 #16 Skrevet 30. september 2005 -All out of love -Making love out of nothing at all Begge med Air Supply. Kongebra!!!!
Wonderwoman Skrevet 30. september 2005 #17 Skrevet 30. september 2005 Og Straight from the heart med Bryan Adams....
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #18 Skrevet 1. oktober 2005 Hvor spør du? Hvem smak har du? Når gamle skal de være? ← Okey, jeg trenger visst et lite bokmålskurs. Det var litt sånn direkte oversatt fra dialekt til bokmål.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #19 Skrevet 1. oktober 2005 Takk for tips forresten... kom bare ikke på noe å laste ned.. så trengte litt hjelp
Malou Skrevet 3. oktober 2005 #20 Skrevet 3. oktober 2005 Oi, hvordan kunne jeg glemme Kissing You med Des'ree!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå