Gå til innhold

Masse poster om utroskap. Tror mye er fake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun jeg som reagerer på alle disse postene om utroskap?

Tror ikke alt her er veldig reellt altså.

"Alle" er utro "alle" går fra hverandre ved utroskap. Hvorfor så mange poster og ulike scenarioer her om utroskap?

Kjeder folk seg?

Anonymkode: 602e1...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uenig. Jeg tror mange av disse trådene er reelle. Nettopp fordi utroskap forekommer langt oftere enn man kanskje skulle tro. Grunnen til at det finnes ulike scenarioer er jo fordi ingen historie er helt lik. Noen er notorisk utro, noen er utro fordi de falt for en annen, noen er engangs-utro på fylla, noen er utro som et springbrett ut av ekteskapet... osv. Det er noen som bryter og blir sammen med elsker, noen som bryter og blir singel, noen som jobber seg igjennom forholdet og velger å bli, noen som velger å bli - men fortsetter å være utro etter hvert. 

• Liker 10
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Jeg er uenig. Jeg tror mange av disse trådene er reelle. Nettopp fordi utroskap forekommer langt oftere enn man kanskje skulle tro. Grunnen til at det finnes ulike scenarioer er jo fordi ingen historie er helt lik. Noen er notorisk utro, noen er utro fordi de falt for en annen, noen er engangs-utro på fylla, noen er utro som et springbrett ut av ekteskapet... osv. Det er noen som bryter og blir sammen med elsker, noen som bryter og blir singel, noen som jobber seg igjennom forholdet og velger å bli, noen som velger å bli - men fortsetter å være utro etter hvert. 

Har du opplevd utroskap selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du opplevd utroskap selv?

Nei, heldigvis. Men jeg kjenner noen som har. 

Skrevet

Det er også bare en myte at mannfolk forblir hos kona. Kjærlighet er ikke alltid evigvarende, det trengs å pleies fra begges sider. Dessverre er flere damer litt naive der (inkludert meg), og tror at alt går i sin skjønneste orden. Menn må også få skryt, sex, komplimenter og bekreftelser. 

Anonymkode: 35dbc...34d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er også bare en myte at mannfolk forblir hos kona. Kjærlighet er ikke alltid evigvarende, det trengs å pleies fra begges sider. Dessverre er flere damer litt naive der (inkludert meg), og tror at alt går i sin skjønneste orden. Menn må også få skryt, sex, komplimenter og bekreftelser. 

Vi innser det alt for sent...😶

Anonymkode: 2d3c6...fac

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror Ts er naiv. Det foregår mye mer utroskap hele tiden enn du tror. 

Anonymkode: 0d76f...898

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror Ts er naiv. Det foregår mye mer utroskap hele tiden enn du tror. 

.. På KG vel og merke ja.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

.. På KG vel og merke ja.

Ånei du. Men du kan jo bare tro det du vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra tenkt! Kvinner glemmer at mannen trenger å bli litt fristet, han er ikke lei selv om han har sett alt før skjønner dere, det er dere som er lei, det burde dere ikke være. Ikke kom med alt husarbeidet, det kan dere overlate til han, men dere har en tendens til å ofre dere, uten å kreve noe. Det blir det trøbbel av, til slutt.

Anonymkode: 28e85...83a

Skrevet

Ånei du. Men du kan jo bare tro det du vil. 

Ånei, så du har opplevd utroskap fra alle forhold du har vært i? Jeg har vært i flere forhold, venner også. Ingen har opplevd utroskap der. Mens her på KG er det vel over 10 poster daglig om utroskap. Blir jo for teit

Skrevet

Innleggene på KG er i stor grad oppspinn. Vanskelig å si hvor stor andel, men på samlivs- og singelforumene er det nok veldig mye tull

Anonymkode: 55a40...884

• Liker 3
Skrevet

Innleggene på KG er i stor grad oppspinn. Vanskelig å si hvor stor andel, men på samlivs- og singelforumene er det nok veldig mye tull

Anonymkode: 55a40...884

Det er jo "gøy" å følge med på både historiene (fortellingene) og svarene 😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ånei, så du har opplevd utroskap fra alle forhold du har vært i? Jeg har vært i flere forhold, venner også. Ingen har opplevd utroskap der. Mens her på KG er det vel over 10 poster daglig om utroskap. Blir jo for teit

Faktisk opplevd ja. Og vært. Flere venninner som har vært, og deres menn. Så du er naiv. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg var utro mot mannen siden jeg ønsket å utforske,men ingen vet om dette. Jeg angret 100% på det og jeg fikk en «a-ha» opplevelsen og spurte meg selv om jeg ikke elsket mannen osv. Jeg er i mot utroskap selv. 

Anonymkode: 7ed62...a36

• Liker 1
Skrevet

Faktisk opplevd ja. Og vært. Flere venninner som har vært, og deres menn. Så du er naiv. 

Jeg tviler ikke på at folk er utro. Bare ikke i den skalaen man ser her på KG.

Skrevet

Jeg var utro mot mannen siden jeg ønsket å utforske,men ingen vet om dette. Jeg angret 100% på det og jeg fikk en «a-ha» opplevelsen og spurte meg selv om jeg ikke elsket mannen osv. Jeg er i mot utroskap selv. 

Lagde du ikke en post her om det altså? 😉

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det foregår i Real life, men om de skriver her på kg vet jeg ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lagde du ikke en post her om det altså? 😉

Det har jeg sikkert gjort 

Skrevet

Får av og til følelsen av her inne at hvis mann og kvinne går rundt et hjørne og ingen ser de, så har de sex 😂 Ved første anledning, alltid

Anonymkode: 71128...bae

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...