Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye pulver har man oppi maskinen? Må man alltid måle antall skjeer til mengden? Da er det jo mye jobb alikavell?

Anonymkode: 353ea...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke høyere en til Max grensa og ikke for kompakt med pulver. Viktig å ikke la den gå under minimum grensa. Skjeer? Maskinen doserer pulveret i forhold til mengde melk du trenger.

Du må sette deg inn i hvordan den funker. Lekende lett. 

Skrevet
Mellion skrev (Akkurat nå):

Ikke høyere en til Max grensa og ikke for kompakt med pulver. Viktig å ikke la den gå under minimum grensa. Skjeer? Maskinen doserer pulveret i forhold til mengde melk du trenger.

Du må sette deg inn i hvordan den funker. Lekende lett. 

Heller man vann fra springen eller ferdig kokt vann i?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heller man vann fra springen eller ferdig kokt vann i?

Kokt men avkjølt vann, veldig viktig ellers blir maskinen ødelagt. Har du kjøpt maskin uten bruksanvisning? Viktig å sette seg inn i hvordan man rengjør osv.. 

• Liker 4
Skrevet
Mellion skrev (Akkurat nå):

Kokt men avkjølt vann, veldig viktig ellers blir maskinen ødelagt. Har du kjøpt maskin uten bruksanvisning? Viktig å sette seg inn i hvordan man rengjør osv.. 

Har ikke kjøpt enda men vurderer. Hadde selvsagt satt meg inn i det først, det jeg gjør nå😂

• Liker 1
Skrevet

Vil bare si at du bør sjekke melken nøye før du gir den til baby, vi hadde en babybrezza og dobbeltsjekket at alt var gjort riktig, men den ble så og si alltid for tjukk eller tynn. Var med i en gruppe på Facebook og vi var ikke alene om det problemet.

I tillegg har tv2 hjelper deg hatt om MME og det SKAL blandes med vann som er 70 grader til tross for at det står 40 på pakka. Ville heller bare hatt kokt vann på termos og blandet pulveret i varmt kokt vann også heller tilsette litt kaldt vann til temperaturen er rett😊 De hadde om det etter vi hadde den maskina, men ville bare nevne det, skulle ønske jeg visste det den gangen. Det gikk jo bra, men hadde jeg visst om det hadde jeg naturligvis ikke tatt sjansen

Anonymkode: 4651b...4f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...