Gå til innhold

Til dere som liker dildo og leketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner veldig på å bruke leketøy på dama og gi henne deilig oral sex. Det gir meg mere nytelse mentalt enn å bare ha piv sex å komme inni henne. Syns det å tilfredsstille henne med dildoer og vibratorer er mye mere spennende å se henne få orgasme etter orgasme.

Hva foretrekker dere damer? Blir dere kåte av at mennen elsker å tilfredsstille dere med leketøy og oralsex der dere kan lukke øynene helt å fokusere på deres nytelse uten å tenke på å tilfredsstille han på alle finurlige måter? 

Etter hun har fått sin andel orgasmer er jeg allerede så kåt at den minste berøring får meg til å komme. Vi varierer mye og jeg fyller alltid opp leketøysskapet hennes slik at hun er fornøyd. 

Kan tenke meg at menn som er sjalu eller har mindre penis kan føle seg truet, men finnes ikke sjalusi hos meg. Blir bare mere kåt at hun er helt ærlig. Vil hun ha en stor dildo/vibrator en dag så blir jeg ekstra kåt og spenningen stiger. 

Anonymkode: a5bce...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at min mann elsker å leke med mitt underliv. Han elsker å gi oralsex,leketøy,pumpe osv. Han digger at jeg blir skikkelig kåt av lekingen, og store dildoer osv. Han liker at jeg slipper meg løs,og vil gjerne at jeg leker foran han også. Han får selvsagt tilbake i bøtter og spann. Mye av hans tenning er å gi,mer enn å motta. Og jo drøyere jeg mottar,jo bedre er det,synes han. Han kan bli veldig kåt selv om lyset er av,dynen er på,og jeg bruker leketøy på meg selv. Han sier at han digger å vite at fitten blir våt og klar. Jeg setter stor pris på at han kan sette av timevis til å gi meg nytelse,at jeg bare kan hengi meg til han ,enten det er å få oralsex eller bli skikkelig brukt av en stor dildo. Det er en veldig vinn-vinn situasjon for oss. Vi har begge høy sexlyst da,og det er veldig deilig å se/høre at han blir kåt av det han gjør,og at vi blir gjensidig kår av den andres kåthet.  Så det er en veldig god sirkel😁😁 setter veldig pris på helt ordinær piv også,altså,bare så det er sagt. Men ja,det er fantastisk for oss to ihvertfall, å kunne få utfolde seg i uforbeholden nytelse 🤩🤩

• Liker 4
Skrevet

Er veldig glad i leketøy. Favoritten til min partner og meg er når han knuller meg dypt vaginalt mens jeg har en analvibrator bak. Det gjør godt for både han og meg, da han kjenner vibrasjonene mot kuken sin. :)

Anonymkode: 58909...0d5

• Liker 2
Skrevet
Blue81 skrev (15 timer siden):

Jeg er veldig fornøyd med at min mann elsker å leke med mitt underliv. Han elsker å gi oralsex,leketøy,pumpe osv. Han digger at jeg blir skikkelig kåt av lekingen, og store dildoer osv. Han liker at jeg slipper meg løs,og vil gjerne at jeg leker foran han også. Han får selvsagt tilbake i bøtter og spann. Mye av hans tenning er å gi,mer enn å motta. Og jo drøyere jeg mottar,jo bedre er det,synes han. Han kan bli veldig kåt selv om lyset er av,dynen er på,og jeg bruker leketøy på meg selv. Han sier at han digger å vite at fitten blir våt og klar. Jeg setter stor pris på at han kan sette av timevis til å gi meg nytelse,at jeg bare kan hengi meg til han ,enten det er å få oralsex eller bli skikkelig brukt av en stor dildo. Det er en veldig vinn-vinn situasjon for oss. Vi har begge høy sexlyst da,og det er veldig deilig å se/høre at han blir kåt av det han gjør,og at vi blir gjensidig kår av den andres kåthet.  Så det er en veldig god sirkel😁😁 setter veldig pris på helt ordinær piv også,altså,bare så det er sagt. Men ja,det er fantastisk for oss to ihvertfall, å kunne få utfolde seg i uforbeholden nytelse 🤩🤩

Herlig å høre dere har det så fantastisk i senga. Han høres veldig ut som meg som tenner på å gi masse gjerne i timesvis.😁 Er ingen ting som gjør meg mere kåt å se henne nyte spessielt større leketøy. Bygge det opp over tid hun nærmest ber om å få en stor dildo inni seg. Bra vi er flere par som er så trygge på hverandre at vi ikke har noen mentale sperrer eller blir sjalu på leketøyene.😅👍

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er veldig glad i leketøy. Favoritten til min partner og meg er når han knuller meg dypt vaginalt mens jeg har en analvibrator bak. Det gjør godt for både han og meg, da han kjenner vibrasjonene mot kuken sin. :)

Anonymkode: 58909...0d5

Så bra å høre. Dama mi liker også en vibrator bak mens jeg er inni henne. Gir deilige vibrasjoner for meg også det.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...