AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hvem er egentlig best av de to? Ev andre som er bra? Regner med å måtte betale for å se alle profilene inne på match, men er foreløpig bare inne å titter litt av ren nyskjerrighet, men finner nærmest ikke en eneste kar som synes å være kjekk. Men jeg vet jeg er kresen. 😊 Anonymkode: 82a37...eff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Hvis du er så utseendefiksert kan du like gjerne spare pengene og bruke Tinder. Er du derimot ute etter å finne en som matcher deg godt, som har egenskapene du søker, som seriøst søker noe varig, kan Match eller sukker være verdt pengene. Disse sidene har mer informasjon om hver enkelt, og når du bruker matchingen får du luket bort menn som uansett er uaktuelle for deg. På Tinder må du luke selv. Anonymkode: 26906...c29
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Hvilken! Men, Tinder. Anonymkode: b1bad...074
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Har prøvd match så vidt, men ga opp for jeg syns det var sykt forvirrende og usystematisk og veldig mye rare folk. Syns sukker er bedre. Anonymkode: 1c365...fba 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Helt klart Tinder 😀 Match suger… Anonymkode: 0548d...80c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå