Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg byttet jobb for å få min kollega på avstand og avslutte affæren vi hadde gående, da den gikk fullstendig over styr med heftig sex på kontoret.

Vi er gifte begge to og fullstendig klar over hvor ille dette egentlig er. Han har aldri lovet meg gull og grønne skoger og vi har aldri diskutert muligheten for ett oss.

Nå er det snart gått et helt år og jeg fantaserer og tenker på han hver eneste dag og savner ham veldig. 

Jeg klarer ikke å komme meg videre og blir så deperimert av hele greia. Forstår ikke at det skal være så vanskelig når vi ikke har kontakt engang. Noen andre som har vært i en lignende situasjon, vil det noengang bli bedre?

Anonymkode: 645b4...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierte dere rumpene og penis i kopimaskinen og hadde sex på bøttekottet?

Fin fortelling.

Anonymkode: b84e6...656

• Liker 6
Skrevet

Trives du i forholdet du er i? Ikke rart du blir deprimert av å gå med de tankene for deg selv. Kan du oppsøke en psykolog for å få luftet ut/ få hjelp til å komme videre?

Anonymkode: da178...be8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trives du i forholdet du er i? Ikke rart du blir deprimert av å gå med de tankene for deg selv. Kan du oppsøke en psykolog for å få luftet ut/ få hjelp til å komme videre?

Jeg staskkars. Sikkert mye indre rot også har hun de tankene for seg selv stakkars. Det var en fin post av deg, du er et godt menneske! Ikke bra å ha disse tankene for seg selv uten å ha noen veninner engang å dele de med. Huff helt hjærteskjærendes :(

• Liker 1
Skrevet

Du lurer vel fortsatt på om gresset var grønnere på andre siden, og siden du ikke kan se gresset, så lurer du enda mer.

Han har tydeligvis ikke savnet deg nok til å ta kontakt med ett år, så tenker at han har falt ned på at avgjørelsen dere tok var riktig. Da må du gjøre det samme og begynne å konsentrere deg om å friske opp ditt eget gress. Eller bestemme deg for å forlate det. Men ikke pga et forhold du avsluttet for ett år siden.

Anonymkode: c949c...666

• Liker 2
Skrevet

Vet han hvorfor du byttet jobb? At det var pga. han? Hvis det er tilfelle så tenker han sikkert du er gått videre og enten ikke vil plage deg med å gjøre deg forvirret lengre, eller han selv har lagt det bak seg. 

Anonymkode: ffd2b...9cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kopierte dere rumpene og penis i kopimaskinen og hadde sex på bøttekottet?

Fin fortelling.

Artig å spøke med slikt, og egentlig ikke veldig langt unna sannheten😉

Fakta er at jeg er helt oppriktig og at dette er vanskelig for meg. Det var selvsagt mye adrenalin og spenning knyttet til dette, den gang da. Nå er det ganske mørkt.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for råd, jeg synes faktisk dette er så flaut og skammelig at jeg ikke tør å dele det med andre. Men jeg skal tenke litt på det. 
Både ja og nei, vi fungerer som venner. 

Skrevet

Jeg staskkars. Sikkert mye indre rot også har hun de tankene for seg selv stakkars. Det var en fin post av deg, du er et godt menneske! Ikke bra å ha disse tankene for seg selv uten å ha noen veninner engang å dele de med. Huff helt hjærteskjærendes :(

Var dette ment ironisk? Vel, indre rot har jeg helt klart🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for råd, jeg synes faktisk dette er så flaut og skammelig at jeg ikke tør å dele det med andre. Men jeg skal tenke litt på det. 
Både ja og nei, vi fungerer som venner. 

Kan nesten garantere at psykologen har hørt verre historier enn det du har å fortelle, så frem hn ikke er nyutdannet.

Anonymkode: 4ce62...8ef

• Liker 2
Skrevet

Du lurer vel fortsatt på om gresset var grønnere på andre siden, og siden du ikke kan se gresset, så lurer du enda mer.

Han har tydeligvis ikke savnet deg nok til å ta kontakt med ett år, så tenker at han har falt ned på at avgjørelsen dere tok var riktig. Da må du gjøre det samme og begynne å konsentrere deg om å friske opp ditt eget gress. Eller bestemme deg for å forlate det. Men ikke pga et forhold du avsluttet for ett år siden.

Anonymkode: c949c...666

Takk for fine ord.
Jeg går nok fortsatt rundt og piner meg selv, og håper på at han plutselig innser at han savner meg.

Jeg har svidd av gresset her hjemme, det er helt sikkert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet han hvorfor du byttet jobb? At det var pga. han? Hvis det er tilfelle så tenker han sikkert du er gått videre og enten ikke vil plage deg med å gjøre deg forvirret lengre, eller han selv har lagt det bak seg. 

Anonymkode: ffd2b...9cf

Takk for svar.

Ja, det er slikt som kværner rundt i tankene, tenker han på meg og oss og føler det likedan eller har han kommet seg videre.
Han vet hvorfor jeg byttet jobb, og respekterer det. Men jeg sliter fortsatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for fine ord.
Jeg går nok fortsatt rundt og piner meg selv, og håper på at han plutselig innser at han savner meg.

Jeg har svidd av gresset her hjemme, det er helt sikkert.

Har du fortalt han at du er interessert i noe mer da? 

Anonymkode: f433f...193

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du fortalt han at du er interessert i noe mer da? 

Anonymkode: f433f...193

Nei, jeg kan ikke det. Han er gift og har store forpliktelser på hjemmebane. Det må være han som tar valget.

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg kan ikke det. Han er gift og har store forpliktelser på hjemmebane. Det må være han som tar valget.

Valget ja. Har du gitt han valg? Du sluttet i jobben og har ikke kontaktet han, vet han at han har et valg? 
mulig han tenker på deg også, mulig han velger forpliktelsene på hjemmebane og allerede har funnet en ny elskerinne , det vil du vel aldri finne ut? For all del , det beste kan være og ikke finne det ut og å prøve og slippe det.. men i den prosessen hadde det nok vært greit og ha noen og snakke med. Jeg var i en lignende situasjon for 20 år siden. Ja, det blir bedre , men ikke borte. Møtte han igjen for 5 år siden, og først da i den samtalen gikk det opp for meg at jeg egentlig ikke hadde gitt han et valg, bare hastet til en annen avdeling i en annen by på en ukes varsel for og « rydde opp i rotet mitt” . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar.

Ja, det er slikt som kværner rundt i tankene, tenker han på meg og oss og føler det likedan eller har han kommet seg videre.
Han vet hvorfor jeg byttet jobb, og respekterer det. Men jeg sliter fortsatt.

Hvordan startet det hele? 

Anonymkode: 3b9bc...683

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan startet det hele? 

Det startet som gode kollegaer, tenkte aldri på at det skulle bli noe mer. Sakte men sikkert, over ett par år, så utviklet det seg følelser. 

Skrevet

Det startet som gode kollegaer, tenkte aldri på at det skulle bli noe mer. Sakte men sikkert, over ett par år, så utviklet det seg følelser. 

og her var ikke rammevilkårene godt nok etablert i ditt vedkommende i henhold til din egen mann? 

Men hvis du vil videre, så må du vel starte med hvilke følelser du har til mannen din, og bygge bedre rammevilkår til deg selv, ditt hjem, og hvem du ønsker å fremstå som person i fortsettelsen. 

Hvis du vil videre, må du iallfall for det første tilgi deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere er jo begge veldig feige mennesker. Dere har det ugreit hjemme, og bryr dere null til intet om partner. Men dere tror at dere likevel har det bedre i forholdet enn som single, og gidder ikke ta bryet med å slå opp og gå videre. 
Det er du som må ta valget, ts. Feighet eller liv. Et av to. På gamlehjemmet kommer du uansett neppe til å angre på å ha droppet et halvvegs mislykka forhold. Og omtanke for barn bør aldri gjøre at vi blir i et forhold - da lærer vi bare neste generasjon at middelmådighet er godt nok for sånne som oss. Og det er jo ikke noe vi drømmer om for barna våre? «Få en ok partner, skaffe seg barn. Leve noenlunde middelmådig alle sine dager.»

Anonymkode: 26376...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...