Aquarius Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har du smakt den? Var den god? Skal smake den i dag *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 Syntes den var helt ok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampoline Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har sett etter den, men finner den ikke i butikken! Hvor ligger disse vidunder-toastene? Frysedisken? Sammen med kjeksen? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sitter akkurat å spiser en sånn nå jeg. Syns den er god.. Ligger i frysedisken ja.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Den bør i alle fall smake bedre enn den ser ut... I følge reklamen så ser det jo bare ut som en liten runding med tomatpurê midt på en litt større bunn... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 Namnam..slett ikke verst. Smakte den med mild taco smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 8. oktober 2002 #7 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har en liggende i fryseren, som jeg kjøpte i går. Spent på hvordan den smaker. Er visst litt påvirket av reklame jeg... :oops: Måtte bare kjøpe en når jeg kom over den i fryse disken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #8 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg synes den var helt grei, jeg. Men ikke noen vinner. Forresten begynte røykvarsleren min å ule på grunn av toasten i brødristeren, og det ødela litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå