AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei! Jeg lurer på hvor jeg finner vaksinepasset mitt og hvordan reglene er for å dra til Sverige når det er 2-3uker siden jeg fikk andre vaksinedose? Anonymkode: f6f9c...840
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Vaksine passet finner du på helsenorge. Hvis du er fullvaksinert behøver du ikke gjøre annet enn å vise passet over grensen. Anonymkode: 36a48...165
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg lurer på hvor jeg finner vaksinepasset mitt og hvordan reglene er for å dra til Sverige når det er 2-3uker siden jeg fikk andre vaksinedose? Anonymkode: f6f9c...840 Du henter ut vaksinepasset på helsenorge.no, du kan enten printe det ut eller ta printscreen og ha det på teleofn din, Husk bruke det som gjelder for eu/eøs, det er blått oppe på siden, Står på kontrollsiden, et for Norge som er grønt , odet du skal ha er blått, det er qr koden som er viktig få med Anonymkode: c5ddd...21d
Anbefalte innlegg