Gå til innhold

Normalt å lyve om tidligere sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med kjærester som lyver? Fant ut at kjæresten har løyet om mye angående sitt tidligere sexliv. Jeg vet jeg ikke har krav på å vite sånne ting, men når jeg spør forventer jeg ærlig svar spesielt når jeg også er ærlig. Han har løyet om antall sexpartnere og også detaljer om sexlivet hans. Han har også løyet om en jente han hadde en bitteliten greie med rett før meg, sa at han aldri hadde møtt ho men så hadde han det alikevel. Jeg har sagt mange ganger at jeg hater løgn, og har spurt om han har vært ærlig med alt, og han har sagt ja. Men jeg fant ut på egenhånd at han hadde løyet om ho jenta, og sa da at hvis det er noe mer du har løyet om så måtte han si det. Han sa da at alt annet var sant. Så spurte jeg senere litt på tull, hvor mange han har ligget med, da sa han et nummer jeg ikke hadde fått fra han før. Så selvom han sa at alt annet var sant kom han med en ny tilståelse senere. Så han har da lyvd om antall partnere han har hatt (han hadde løyet og sagt at han har hatt sex med flere enn han egentlig har) jeg syntes det er trist at han lyver om sånne ting, spesielt når jeg spør flere ganger om det er sant og han sier ja. Og at han ikke bare har gitt meg et falskt nummer, men også falske detaljer og historier som jeg nå vet bare er løgn… er det normalt å lyve så mye om tidligere sexliv? Syntes i hvert fall det er rart at han har fått meg til å tro at han har hatt sex med flere enn han egentlig har, føler det hadde vært mer normalt hvis det var motsatt, for å beskytte følelsene mine. 

Anonymkode: c73d3...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går begge veier. Mange er ikke fornøyd med sitt tidligere liv og lyver for å tilpasse seg noen de egentlig ikke har krav på. Det sier jo litt mtp. en varig relasjon der du starter med ei løgn. Egentlig et veldig egoistisk trekk å fremstå som noe helt annet enn det partner søker. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager føler du at du skal vite alt dette om han? Folk som graver i partners tidligere sexliv virker bare vanvittig usikre og kontrollerende 

Anonymkode: 66e6b...aeb

• Liker 3
Skrevet

Det er vel få ting menn og kvinner lyver om så mye som nettopp sexliv. Enig med @Hr. Aktiv på at det er et sært og egoistisk valg å prøve fremstå som noe en ikke er seksuelt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg spør aldri om partners sexliv før vi møttes. Jeg hadde sikkert taklet det, men jeg ser ikke noen verdi i det og jeg tenker det er en privatsak.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noen som har erfaring med kjærester som lyver? Fant ut at kjæresten har løyet om mye angående sitt tidligere sexliv. Jeg vet jeg ikke har krav på å vite sånne ting, men når jeg spør forventer jeg ærlig svar spesielt når jeg også er ærlig. Han har løyet om antall sexpartnere og også detaljer om sexlivet hans. Han har også løyet om en jente han hadde en bitteliten greie med rett før meg, sa at han aldri hadde møtt ho men så hadde han det alikevel. Jeg har sagt mange ganger at jeg hater løgn, og har spurt om han har vært ærlig med alt, og han har sagt ja. Men jeg fant ut på egenhånd at han hadde løyet om ho jenta, og sa da at hvis det er noe mer du har løyet om så måtte han si det. Han sa da at alt annet var sant. Så spurte jeg senere litt på tull, hvor mange han har ligget med, da sa han et nummer jeg ikke hadde fått fra han før. Så selvom han sa at alt annet var sant kom han med en ny tilståelse senere. Så han har da lyvd om antall partnere han har hatt (han hadde løyet og sagt at han har hatt sex med flere enn han egentlig har) jeg syntes det er trist at han lyver om sånne ting, spesielt når jeg spør flere ganger om det er sant og han sier ja. Og at han ikke bare har gitt meg et falskt nummer, men også falske detaljer og historier som jeg nå vet bare er løgn… er det normalt å lyve så mye om tidligere sexliv? Syntes i hvert fall det er rart at han har fått meg til å tro at han har hatt sex med flere enn han egentlig har, føler det hadde vært mer normalt hvis det var motsatt, for å beskytte følelsene mine. 

Hva har det egentlig å si? Før er før 

Anonymkode: 83659...100

Skrevet

Hvorfor i all verden driver du spør og graver om hans tidligere sex-liv?

Anonymkode: 69eff...809

• Liker 1
Skrevet

Å snakke om tidligere sexliv er uansett en big mistake. Lær deg å la fortid være fortid, spesielt når det gjelder tidligere sexpartnere og -opplevelser. Det vil bare drive deg til vanvidd. Slik man ser i innlegget ditt..

Anonymkode: f9450...985

Skrevet

Heilt idiotisk å drive å kryssforhøre en kjæreste om tidligere sexliv og evt exkjærester. 
Hva har du ned det å gjøre ?

Jeg hadde svart :» Det akter jeg ikke å svare på av den grunn at det er fortid, og det har ingenting med oss å gjøre» 

Anonymkode: 99a8c...42a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heilt idiotisk å drive å kryssforhøre en kjæreste om tidligere sexliv og evt exkjærester. 

Jeg hadde svart :» Det akter jeg ikke å svare på av den grunn at det er fortid, og det har ingenting med oss å gjøre» 

Men når vi har blitt enige om å snakke om det, og jeg er ærlig, og han gir meg detaljer så forventer jeg bare at han er ærlig. Jeg vet det ikke er min rett å få vite hva han har gjort, men vi ble jo enige om det og det går jo begge veier. Er kun såret fordi han har løyet til meg

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke greia om å vite detaljer om partners tidligere sexliv. Mest uinteressante tema for min del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men når han har spurt meg også og vi begge har blitt enige om at det er greit å snakke om? Så likevel lyver han?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men når vi har blitt enige om å snakke om det, og jeg er ærlig, og han gir meg detaljer så forventer jeg bare at han er ærlig. Jeg vet det ikke er min rett å få vite hva han har gjort, men vi ble jo enige om det og det går jo begge veier. Er kun såret fordi han har løyet til meg

Dere ble jo ikke enige om det hvis han lyver om det og ikke er ærlig. Du får ta på alvor at han ikke ønsker å dele dette med deg. Du har ingenting med det å gjøre. Pass på at du ikke kjører ham for hardt, eller tar deg stresse for mye av denne tematikken, det kan lett ødelegge forholdet.

Anonymkode: a7092...cea

Skrevet

Er derfor man burde være ærlig. Da trenger man ikke huske noe. Tallene forblir det samme f eks. 

utover det så er ikke detaljer særdeles viktig. Men hadde selv blitt svært skeptisk om en jeg var med løy om tid rett før man ble i lag f eks. Føler seg ikke spesiell da.

Anonymkode: a43c8...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...