AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Noen som sluttet cold turkey? Er det noen som har noen gode råd? Kjenner det tester tålmodigheten og psyken.. Anonymkode: 24781...b32
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Jeg slutter hver gang jeg er i dpo-land fordi jeg får for meg at «denne måneden sitter spiren» 😂 Begynner å bli ganske enkelt etter en del måneder, snuser jo bare halvparten av mnd når det blir sånn! Synes forøvrig ikke det er vanskelig når jeg tror jeg har spire. Bare å tenke på alt som kan skje hvis man snuser og graviditet er et faktum. Anonymkode: d534f...7eb
kaffemor Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Jeg sluttet på dagen og har aldri tatt en eneste siden. Er 7 år siden nå. De to første ukene var ille, da trente jeg. Mye! Ellers hjalp tyggis (ikke nikotintyggis men vanlig litt sterk mentol). Lykke til!
font Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Jeg sluttet cold turkey, en helt vanlig torsdag på ettermiddagen. Det var jævlig 😂 Det som faktisk hjalp meg var å ha snus tilgjengelig, og ikke offisielt slutte. Jeg bare "skulle se hvor langt jeg klarte å gå uten". Jeg visste at snusboksen alltid var der, og det var helt opp til meg om jeg ville ta en pris eller ikke. Jeg brukte en bit med ingefær som substitutt de første par ukene hvis trangen ble for stor. Nå er jeg ca. 100 dager uten. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Lykke til. Ingen gode råd i gi annet enn at du må stå i det og ta imot alt som møter deg, uten å se deg tilbake Anonymkode: 00446...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå