SOFIEoktober Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Begge mine barn har hatt korona. Ingen symptomer. Må de ta vaksinen da?
Enda en tulling Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 SOFIEoktober skrev (2 timer siden): Begge mine barn har hatt korona. Ingen symptomer. Må de ta vaksinen da? Ingen MÅ ta vaksinen, verken barn eller voksne. Den er frivillig. Enn så lenge. 4
flowerpower1 Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 SOFIEoktober skrev (2 timer siden): Begge mine barn har hatt korona. Ingen symptomer. Må de ta vaksinen da? Hvis man har hatt corona er det fortsatt anbefalt og ta vaksine men man trenger bare en dose. Men nå er det vel uansett sånn at barn i førsteomgang kun skal få en uansett
Gjest Vintermorgen Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Ryddet for avsporinger. VIntermorgen, mod
Gjest Alterego666 Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Så langt administreres ikke vaksiner til barn. Svar nei.
QueenL Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Vet ikke hvilken alder det er på barnet ditt, men 12-15åringer blir kun tilbudt en dose (foreløpig). Har barn i denne aldersgruppen hatt korona, blir de ikke tilbudt denne vaksinen. Blir det to doser, vil de bli tilbudt en dose. Dette fikk jeg fortalt av lege, da jeg har et barn i denne aldersgruppen som har hatt korona.
Anbefalte innlegg