AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Har budsjett på 5000 kr til kontorstol og mannen etterlyser noe med høy rygg...... Vil ha en pen stol som ikke ødelegger hele rommet. Ønsker ikke sort. Noen som har tips? 😊 Anonymkode: 7d122...1ab
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har budsjett på 5000 kr til kontorstol og mannen etterlyser noe med høy rygg...... Vil ha en pen stol som ikke ødelegger hele rommet. Ønsker ikke sort. Noen som har tips? 😊 Anonymkode: 7d122...1ab Vi kjøpte brukt fra Haag. De er fine synes jeg Anonymkode: c37a9...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi kjøpte brukt fra Haag. De er fine synes jeg Anonymkode: c37a9...0f9 Er ikke veldig fan om de ikke kommer i fine farger, og dessverre er det lite av det brukt fordi de fleste kjøper svart eller grå. De er litt for stive i pris for budsjettet nye, det er jobben som betaler og det er max 5000 kr 😊 Tusen takk for svar, jeg skal uansett legge inn en varsel på søk på finn så kanskje jeg kan være heldig 😊 Anonymkode: 7d122...1ab
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er ikke veldig fan om de ikke kommer i fine farger, og dessverre er det lite av det brukt fordi de fleste kjøper svart eller grå. De er litt for stive i pris for budsjettet nye, det er jobben som betaler og det er max 5000 kr 😊 Tusen takk for svar, jeg skal uansett legge inn en varsel på søk på finn så kanskje jeg kan være heldig 😊 Anonymkode: 7d122...1ab Personlig så har jeg aldri sett en GOD kontorstol i en fin farge. Kun typ grønn og gal. Vi kjøpte fra Scandinavian Office som forhandler brukte møbler, og betalte vel ca 5500 kr for en brukt i god stand. Finnes masse selskaper som omsetter brukt i stor skala. Ville heller tenkt litt kreativt med fine veggfarger, planter osv. Men det er jo meg og min smak. Anonymkode: c37a9...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Personlig så har jeg aldri sett en GOD kontorstol i en fin farge. Kun typ grønn og gal. Vi kjøpte fra Scandinavian Office som forhandler brukte møbler, og betalte vel ca 5500 kr for en brukt i god stand. Finnes masse selskaper som omsetter brukt i stor skala. Ville heller tenkt litt kreativt med fine veggfarger, planter osv. Men det er jo meg og min smak. Anonymkode: c37a9...0f9 Er nettopp det, kreativ med resten, og synes det er sinnsykt kjipt at kontorstolen skal komme inn og ødelegge alt 😂 Jeg kan ta med en av disse dyre og gode kontorstolene fra jobb så har tilgang, men ønsker meg noe litt mer interiørvennlig da vi ikke har eget kontor 😅 Skal sjekke ut, takk for tips! Anonymkode: 7d122...1ab
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Ikke kontorstol men jeg har Noblechairs sin Icon i blå farge og ekte lær, er storfornøyd med stolen siden den er veldig komfortabel og solid. Den har vippefunksjon og ryggen kan justeres sånn at den blir helt vannrett, armlenene kan justeres i alle retninger og det følger med nakkepute og pute til korsryggen. Stolen finnes i mange farger men det ser ut som Komplett bare har den i brunt. https://www.komplett.no/product/1170369/gaming/gaming-utstyr/gamingstoler/noblechairs-icon-gamingstol-java-edition#productinfo Anonymkode: a91fb...f90 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Jeg har sydd trekk til min, den ble kjøpt brukt og hadde hull i stoffet (men knallgod å sitte i). Jeg har sydd av scubastoff. Anonymkode: 65990...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke kontorstol men jeg har Noblechairs sin Icon i blå farge og ekte lær, er storfornøyd med stolen siden den er veldig komfortabel og solid. Den har vippefunksjon og ryggen kan justeres sånn at den blir helt vannrett, armlenene kan justeres i alle retninger og det følger med nakkepute og pute til korsryggen. Stolen finnes i mange farger men det ser ut som Komplett bare har den i brunt. https://www.komplett.no/product/1170369/gaming/gaming-utstyr/gamingstoler/noblechairs-icon-gamingstol-java-edition#productinfo Anonymkode: a91fb...f90 Har du linket feil? Denne er ikke ikke ekte lær og er vel strengt tatt et kroneksempel på hva som ikke regnes som en fin kontorstol 😅 dette er jo en gamingstol. Men regner med du bare har linket feil 😊 Anonymkode: 7d122...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Ikea har flere fine. Anonymkode: 1b157...f93
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Overraskende nok så så jeg en fin en på Ikea sist jeg var der. Har ikke prøvesittet i den så vet ikke om den var særlig god. Og mulig ryggen var lav. Anonymkode: 531e0...b38
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 5000kr for kontrollstol? Anonymkode: 92c8a...0db
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Kanskje det var denne jeg så? 🤔 https://www.ikea.com/no/no/p/hattefjaell-kontorstol-gunnared-gammelrosa-20341343/ Anonymkode: 531e0...b38
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 5000kr for kontrollstol? Anonymkode: 92c8a...0db De stolene man har på de fleste kontorarbeidsplasser (som bryr seg litt om ergonomi) koster langt mer. 😶 Ikke er de særlig pene heller. Anonymkode: 531e0...b38
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Eller kanskje det var denne? Husker bare at de hadde den utstilt i rosa. https://www.ikea.com/no/no/p/langfjaell-kontorstol-gunnared-gammelrosa-svart-s19261078/ Anonymkode: 531e0...b38
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 De har den med høy rygg også. Men aner ikke om den er god å sitte i. 🤷♀️ https://www.ikea.com/no/no/p/langfjaell-konferansestol-gunnared-gammelrosa-svart-s69261151/ Anonymkode: 531e0...b38
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De har den med høy rygg også. Men aner ikke om den er god å sitte i. 🤷♀️ https://www.ikea.com/no/no/p/langfjaell-konferansestol-gunnared-gammelrosa-svart-s69261151/ Anonymkode: 531e0...b38 Anbefaler denne - har den 😊 Anonymkode: 1b157...f93
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De har den med høy rygg også. Men aner ikke om den er god å sitte i. 🤷♀️ https://www.ikea.com/no/no/p/langfjaell-konferansestol-gunnared-gammelrosa-svart-s69261151/ Anonymkode: 531e0...b38 Jeg har en slik, den er helt ok for en times tid. Men jeg bruker mye mer min slitte bruktkjøp EFG stol, der kan jeg sitte i flere timer! Anonymkode: 65990...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå