jabx Skrevet 4. september 2021 #21 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 13.16): Ts her Jeg satte det på spissen. Det er trend at kvinner bygger muskler og blir sterkere. Hvem vet hva fremtiden bringer? Anonymkode: 18d36...925 En trend at kvinner trener? Hæ? Og det skal være negativt? Kvinner legger vanskelig på seg mye muskler uansett. Da må de innta et eller annet "ekstra". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #22 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 12.20): Det blir antakelig et enda større gap fremover mellom de som trener mye og de som ikke gjør det. Men blant de som trener aktivt har nok det å være sterk og muskuløs som kvinne vært en økende trend ja. Jeg ser ikke bort fra at denne trenden vil øke mer og mer og at kvinner og menn vil nærme seg hverandre gradvis. Kjønnsroller generelt er jo i oppløsning i samfunnet i dag. Anonymkode: a187a...3cc Kvinner kan ikke nærme seg menn eller bli som menn når det kommer til fysikk. Det er umulig. Vi har ikke nok testosteron til å få så store muskler og "se ut som bodybuildere". Da må de kvinnene i så fall "bole", dvs ta ulovlige anabole steroider, testosterontilskudd. En topptrent kvinne kan aldri få like mye muskler som en mann. Anonymkode: e02df...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. september 2021 #23 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 12.09): Det virker som at grensene flyttes hvert år. Jeg tror at om 5-10 år er store muskler mainstream blant unge kvinner 20-40. Ganske skremmende hvor fort det går. Anonymkode: 18d36...925 Det er ganske få damer på under 25 med digre muskler, og styrketrening er for kjedelig til at jeg tror store muskler blir veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. september 2021 #24 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner kan ikke nærme seg menn eller bli som menn når det kommer til fysikk. Det er umulig. Vi har ikke nok testosteron til å få så store muskler og "se ut som bodybuildere". Da må de kvinnene i så fall "bole", dvs ta ulovlige anabole steroider, testosterontilskudd. En topptrent kvinne kan aldri få like mye muskler som en mann. Anonymkode: e02df...c4d Men topptrente kvinner får imponerende muskler, som overgår de aller fleste menn. Se på Therese Johaug, Marit Bjørgen, Susann Goksør....Kvinnene kan riktignok ikke måle seg med mannlige kroppsbyggere, men allikevel, mange av de som trener nok blir veldig kraftige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå