Gå til innhold

Kommer kvinner til å se ut som bodybuildere om noen år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som at grensene flyttes hvert år. Jeg tror at om 5-10 år er store muskler mainstream blant unge kvinner 20-40. 
Ganske skremmende hvor fort det går. 

Anonymkode: 18d36...925

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det skje??? Og hva i alle dager har det med deg å gjøre? 

Kvinner kan gjøre som de vil med sin egen kropp! 

Anonymkode: 6a5e0...174

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det virker som at grensene flyttes hvert år. Jeg tror at om 5-10 år er store muskler mainstream blant unge kvinner 20-40. 
Ganske skremmende hvor fort det går. 

Dette baserer du på?

Jeg har vært på badestranda flere ganger i sommer og kan ikke si jeg har sett en eneste trent kropp der. Jeg er nok den som tror snittet i befolkningen ligger der og ikke på styrkerommet på et treningsstudio. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 kjenner svært få kvinner med store muskler. Og de som har det ser flotte ut. For egen del tror jeg ikke jeg hadde fått til å bygge store muskler uansett hvor mye jeg prøvde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Vi har for lite testosteron.

Jeg ser dessuten mye mer av svært overvektige.  Ikke engang på treningssenteret ser jeg noen kvinner som er i nærheten av å ha bodybuilderkropp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir antakelig et enda større gap fremover mellom de som trener mye og de som ikke gjør det. Men blant de som trener aktivt har nok det å være sterk og muskuløs som kvinne vært en økende trend ja. Jeg ser ikke bort fra at denne trenden vil øke mer og mer og at kvinner og menn vil nærme seg hverandre gradvis.  Kjønnsroller generelt er jo i oppløsning i samfunnet i dag. 

Anonymkode: a187a...3cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (42 minutter siden):

Er det noen som skjønner hva TS snakker om?

Ts her

Jeg satte det på spissen. Det er trend at kvinner bygger muskler og blir sterkere. Hvem vet hva fremtiden bringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her

Jeg satte det på spissen. Det er trend at kvinner bygger muskler og blir sterkere. Hvem vet hva fremtiden bringer?

Og denne videoen var interessant .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo likestilling nå, så hvordan kvinner ser ut da. Kan vi ikke bry oss, noe negativt om!!

hvorfor skal vi menn bry oss om det. Man bestemmer selv over kroppen sin! Uanset har kvinner mindre testosteron.Kvinner må trene  mye!!! mere en menn, for å oppnå samme resultat 😅  Så ei godt trent muskuløs kvinne imponerer meg faktisk, mye mere på innsatsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Det krever enormt med arbeid og dedikasjon å ha en sånn kropp. Dessuten går jo kroppsidealer litt i bølger. På 70-tallet skulle alle være twiggy-tynne. På 90/2000-tallet var det også skinny som gjaldt. Plutselig er det "in" igjen. 

Anonymkode: 21513...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Selvsagt ikke. Det krever enormt med arbeid og dedikasjon å ha en sånn kropp. Dessuten går jo kroppsidealer litt i bølger. På 70-tallet skulle alle være twiggy-tynne. På 90/2000-tallet var det også skinny som gjaldt. Plutselig er det "in" igjen. 

På hvilken måte går det i bølger? Super veltrente damer er relativt nytt. Utviklingen har gått i den retningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På hvilken måte går det i bølger? Super veltrente damer er relativt nytt. Utviklingen har gått i den retningen. 

Fordi det er "in" som følge av at bloggere er de nye superstjernene. 

Men kan ikke si at jeg bryr meg stort. Det er de færreste som har kjempegodt trente kropper, kvinner som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 13.16):

Ts her

Om trenden også er at kvinner gjør nøyaktig det de har lyst til og fortsetter med det, så syns jeg fremtiden ser temmelig lys ut, enten det er snakk om bodybuilding eller andre ting. Det er nok av de som ikke ønsker å drive med slik trening, så jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være bekymringsverdig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...