AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg har en skikkelig dårlig følelse ang denne fyren, burde jeg å stole på følelsen? Han har vært av og på over en lengre periode, hvor jeg valgte å holde avstand til han da jeg ikke orket forholdet meg til han lengre, jeg synes han har oppført seg dårlig og vil ikke ha noe mer med han gjøre. Vi kommer til å treffes heldigvis ikke så ofte. Han har gjort en del merkelig ting jeg har reagert på, den siste var en skikkelig lavmål hvor han gav meg skylden for at han hadde følelser for meg, og påstå at jeg hadde oppført meg dårlig. Det har blitt skrevet ett innlegg av han på some som jeg får skikkelig dårlig smak, han nevner ikke meg ved navn og beskriver sitausjonen helt anderledes.men likevel føler dette er hans måte prøve å forsvare hans handlinger, i denne gruppen er det en del personer som er i samme miljø. Hvordan burde jeg takle dette? Sitter med en følelse om at han prøver å svartmale meg. Jeg har ikke tenkt fortelle noen i miljøet om hva som skjedde mellom han og meg, da det er ikke vinne for meg i denne sitausjon, da han er veldig godt likt. Og planen framover er å unngå han så godt som mulig ved å ikke dukke opp ting jeg vet han skal på, og hvis han er tilstede holde meg langt unna og kun snakke med mine venner. Men jeg har en skikkelig dårlig følelse (for andre gang), jeg ønsker ikke at han skal prøve fargelegge sitausjon til "alle" og lage sin egen versjon på hva som skjedde. Jeg er ikke interessert i forsvare meg, men vil heller ikke at han skal spre usannheter om meg for å få han til å se bedre ut. Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har en skikkelig dårlig følelse ang denne fyren, burde jeg å stole på følelsen? Han har vært av og på over en lengre periode, hvor jeg valgte å holde avstand til han da jeg ikke orket forholdet meg til han lengre, jeg synes han har oppført seg dårlig og vil ikke ha noe mer med han gjøre. Vi kommer til å treffes heldigvis ikke så ofte. Han har gjort en del merkelig ting jeg har reagert på, den siste var en skikkelig lavmål hvor han gav meg skylden for at han hadde følelser for meg, og påstå at jeg hadde oppført meg dårlig. Det har blitt skrevet ett innlegg av han på some som jeg får skikkelig dårlig smak, han nevner ikke meg ved navn og beskriver sitausjonen helt anderledes.men likevel føler dette er hans måte prøve å forsvare hans handlinger, i denne gruppen er det en del personer som er i samme miljø. Hvordan burde jeg takle dette? Sitter med en følelse om at han prøver å svartmale meg. Jeg har ikke tenkt fortelle noen i miljøet om hva som skjedde mellom han og meg, da det er ikke vinne for meg i denne sitausjon, da han er veldig godt likt. Og planen framover er å unngå han så godt som mulig ved å ikke dukke opp ting jeg vet han skal på, og hvis han er tilstede holde meg langt unna og kun snakke med mine venner. Men jeg har en skikkelig dårlig følelse (for andre gang), jeg ønsker ikke at han skal prøve fargelegge sitausjon til "alle" og lage sin egen versjon på hva som skjedde. Jeg er ikke interessert i forsvare meg, men vil heller ikke at han skal spre usannheter om meg for å få han til å se bedre ut. Anonymkode: d6062...d4f Har faktisk en veldig ekkel følelse ang hans oppførsel og handlinger. Han virker ikke helt god og jeg lurer på om det er noe galt med han. Da dette er ikke normal oppførsel til en mann i 40 årene. Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Stol på magefølelsen! Anonymkode: 7052c...c1b 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Såååå… ikke møt ham mer? Anonymkode: 9764b...d16 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stol på magefølelsen! Anonymkode: 7052c...c1b Takk! Anonymkode: d6062...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såååå… ikke møt ham mer? Anonymkode: 9764b...d16 Null interesse å kontakt, men vi kommer dessverre å møtes da vi er i samme miljø. Det er uunngåelig. Jeg skal ikke gi opp min hobby (passjon) pga han. Anonymkode: d6062...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Du holder deg langt unna. Ta vare på meldinger og annet som bevis på dårlig oppførsel om du noen gang kommer til å trenge det. Pass på at du aldri er alene med han. Ikke snakk om han med andre du ikke stoler på. Ikke start noe. Tror det er lurt å ligge lavt, så kanskje han glemmer deg. Og vær påpasselig med datingprofiler eller sosiale medier profiler, i tilfelle han prøver å kontakte deg gjennom falske profiler og lure deg på noe vis. Anonymkode: 9566c...c6e 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du holder deg langt unna. Ta vare på meldinger og annet som bevis på dårlig oppførsel om du noen gang kommer til å trenge det. Pass på at du aldri er alene med han. Ikke snakk om han med andre du ikke stoler på. Ikke start noe. Tror det er lurt å ligge lavt, så kanskje han glemmer deg. Og vær påpasselig med datingprofiler eller sosiale medier profiler, i tilfelle han prøver å kontakte deg gjennom falske profiler og lure deg på noe vis. Anonymkode: 9566c...c6e Takk, det har vært ubehagelig tanke på å møte han. Men nå sitter jeg med en skikkelig dårlig smak i munnen. Og jeg skal være fryktelig forsiktig med hva jeg sier ang han, noe som var allerede bestemt før de to siste store tingene skjedde. Jeg bare synes ekkelt å tenke på at han kanskje prøver å proitere meg som en vanskelig person som har oppført seg dårlig. Når jeg ikke har gjort noe galt. Jeg fortjener ikke behandlet på denne måten. Og det er derfor jeg besluttet å kutte han ut så godt jeg kunne. Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Begynner denne personens fornavn på T? Anonymkode: 3a9a3...6ff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Begynner denne personens fornavn på T? Anonymkode: 3a9a3...6ff Ja. Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 17.52): Begynner denne personens fornavn på T? Anonymkode: 3a9a3...6ff Er du MK? Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 11.58): Jeg har en skikkelig dårlig følelse ang denne fyren, burde jeg å stole på følelsen? Han har vært av og på over en lengre periode, hvor jeg valgte å holde avstand til han da jeg ikke orket forholdet meg til han lengre, jeg synes han har oppført seg dårlig og vil ikke ha noe mer med han gjøre. Vi kommer til å treffes heldigvis ikke så ofte. Han har gjort en del merkelig ting jeg har reagert på, den siste var en skikkelig lavmål hvor han gav meg skylden for at han hadde følelser for meg, og påstå at jeg hadde oppført meg dårlig. Det har blitt skrevet ett innlegg av han på some som jeg får skikkelig dårlig smak, han nevner ikke meg ved navn og beskriver sitausjonen helt anderledes.men likevel føler dette er hans måte prøve å forsvare hans handlinger, i denne gruppen er det en del personer som er i samme miljø. Hvordan burde jeg takle dette? Sitter med en følelse om at han prøver å svartmale meg. Jeg har ikke tenkt fortelle noen i miljøet om hva som skjedde mellom han og meg, da det er ikke vinne for meg i denne sitausjon, da han er veldig godt likt. Og planen framover er å unngå han så godt som mulig ved å ikke dukke opp ting jeg vet han skal på, og hvis han er tilstede holde meg langt unna og kun snakke med mine venner. Men jeg har en skikkelig dårlig følelse (for andre gang), jeg ønsker ikke at han skal prøve fargelegge sitausjon til "alle" og lage sin egen versjon på hva som skjedde. Jeg er ikke interessert i forsvare meg, men vil heller ikke at han skal spre usannheter om meg for å få han til å se bedre ut. Anonymkode: d6062...d4f Ligner situasjonen min da det ble slutt med far til barnet mitt. Det verste var at ryktene gikk så langt som til familien min, vennene og arbeidsplassen. Jeg mistet mange da, men jeg tenker at da var de ikke verdt å spare på. Ting han har gjort, gikk han å sa til andre at var fra meg. Han var den som gikk til sak for å ta fra meg barnet, ikke omvendt. Veldig få som spurte meg om hva som skjedde, men via min familie fikk jeg høre hva han sa. Jeg valgte tilslutt å flytte fra byen, for det ble ingen fremtid for meg der. Han var godt likt og flink til å prate for seg. Jeg la aldri ut noe om han, så slik gikk det. Anonymkode: 5c2dd...7bf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du MK? Anonymkode: d6062...d4f MK? Nei. Men jeg kjente en mann som er skremmende lik mannen du beskriver i hovedinnlegget ditt. Mitt råd til deg: ignorer. Slutt å les ting han skriver i some. Ikke gi han noen form for oppmerksomhet. Møter du på han så lat som du ikke kjenner han. Hvis folk kommer til deg og stiller deg til veggs med dritt han har sagt om deg så bare si til de at de får ta et valg; tro på han eller tro på deg. Du har din sannhet og vet din sannhet. Mer får du ikke gjort. Men poenget er; grey rock-metoden er den eneste måten å bli kvitt mennesker som det der. Anonymkode: 3a9a3...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): MK? Nei. Men jeg kjente en mann som er skremmende lik mannen du beskriver i hovedinnlegget ditt. Mitt råd til deg: ignorer. Slutt å les ting han skriver i some. Ikke gi han noen form for oppmerksomhet. Møter du på han så lat som du ikke kjenner han. Hvis folk kommer til deg og stiller deg til veggs med dritt han har sagt om deg så bare si til de at de får ta et valg; tro på han eller tro på deg. Du har din sannhet og vet din sannhet. Mer får du ikke gjort. Men poenget er; grey rock-metoden er den eneste måten å bli kvitt mennesker som det der. Anonymkode: 3a9a3...6ff Takk, da ville jeg dessverre tro det er samme mann faktisk. På et så stort forum som denne så tror usannsynlig at man klarer å tippe riktig på så vagt grunnlag. Anonymkode: d6062...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligner situasjonen min da det ble slutt med far til barnet mitt. Det verste var at ryktene gikk så langt som til familien min, vennene og arbeidsplassen. Jeg mistet mange da, men jeg tenker at da var de ikke verdt å spare på. Ting han har gjort, gikk han å sa til andre at var fra meg. Han var den som gikk til sak for å ta fra meg barnet, ikke omvendt. Veldig få som spurte meg om hva som skjedde, men via min familie fikk jeg høre hva han sa. Jeg valgte tilslutt å flytte fra byen, for det ble ingen fremtid for meg der. Han var godt likt og flink til å prate for seg. Jeg la aldri ut noe om han, så slik gikk det. Anonymkode: 5c2dd...7bf Tror heldigvis ikke det kommer til å så langt Uansett trist å høre om dine opplevelser. Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, da ville jeg dessverre tro det er samme mann faktisk. På et så stort forum som denne så tror usannsynlig at man klarer å tippe riktig på så vagt grunnlag. Anonymkode: d6062...d4f "jeg det er Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): MK? Nei. Men jeg kjente en mann som er skremmende lik mannen du beskriver i hovedinnlegget ditt. Mitt råd til deg: ignorer. Slutt å les ting han skriver i some. Ikke gi han noen form for oppmerksomhet. Møter du på han så lat som du ikke kjenner han. Hvis folk kommer til deg og stiller deg til veggs med dritt han har sagt om deg så bare si til de at de får ta et valg; tro på han eller tro på deg. Du har din sannhet og vet din sannhet. Mer får du ikke gjort. Men poenget er; grey rock-metoden er den eneste måten å bli kvitt mennesker som det der. Anonymkode: 3a9a3...6ff Måtte du slutte? Anonymkode: d6062...d4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Måtte du slutte? Anonymkode: d6062...d4f Slutte med hva? Anonymkode: 3a9a3...6ff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slutte med hva? Anonymkode: 3a9a3...6ff 👍 Anonymkode: d6062...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå