AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Har akkurat begynt på The Office US nå, og herlighet - at jeg ikke begynte før nå??? Jeg tenkte så lenge etter å ha sett reklame og små klipp at det absolutt ikke er min humor, så teit, skjønte ikke humoren, blæh liksom. Men så hadde jeg gått helt tom for serier og tenkte… Fuck it. Jeg prøver. Den er jo så populær og det må jo være en grunn? Og ja, ble helt frelst etter episode 1 i sesong 2, den med The dundies. Da ble jeg offisielt hektet. En av mine favorittepisoder, fulle Pam er nesten søtere enn kattunger. Siste episoden jeg så var Scotts tots… Åh gud. De som vet, de vet… 😳😳😳 Kjenner faktisk ingen som har sett denne før og jeg kjenner at jeg må diskutere serien med noen 🙈🙊 Hvilken karakter(er) er deres favoritt? Hvorfor? Hvem liker dere minst? Favorittepisoder? Scener og øyeblikk? Mine favorittkarakterer er Jim, Michael, Pam og Dwight. De jeg liker minst er nok Meredith (kjedelig), Andy irriterer meg ofte men jeg synes han har blitt litt bedre og mindre irriterende nå. Phyllis er også litt kjedelig, Angela er snerpete men jeg synes det er litt underholdende med henne og Dwight 😛 Favorittepisoder: Den med the dundies, beach day, the job, hele sesong 3 er helt gull, absolutt den beste så langt etter min mening. Sesong 4 har også mye bra - den med det middagsselskapet er en av de episodene jeg har ledd hardest til. Og den med brannøvelsen til Dwight, helt fullstendig kaos 😂 Åh det er så mange gullkorn. «Facts: Bears. Beats. Battlestar galactica.» «DID I STUTTER?!» Anonymkode: b5aa6...177
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Dette er sånn omtrent verdens beste humorserie. Anonymkode: cc52d...38a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Du har mye å se frem til! Min favorittepisode er den med middagsselskapet. Det er noe av det kleineste (beste) jeg har sett på TV. Anonymkode: 1409f...f84 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har mye å se frem til! Min favorittepisode er den med middagsselskapet. Det er noe av det kleineste (beste) jeg har sett på TV. Anonymkode: 1409f...f84 Gleder meg 😀😀 Ja middagsselskapet er virkelig noe av det beste jeg har sett. Jeg kunne virkelig føle kleinheten 🙈 Anonymkode: b5aa6...177
Jdz Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Har ikke sett den selv, men nå fikk jeg lyst til å prøve
Smascha Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Eg var i samme båt som deg, tenkte det var ein kjedelig hypa serie. Då eg endelig kom i gang var eg hekta etter nokre få episodar. Gled deg! 😄 Dwight er min absolutte favoritt, men også Meredith og Angela er up there.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Hvor ser dere den? Har så lyst å se den, men aldri kommet så langt Anonymkode: 0a887...7c4
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor ser dere den? Har så lyst å se den, men aldri kommet så langt Anonymkode: 0a887...7c4 Tror du kan se det på Netflix, tv2 i hvert fall. Samboer har sett alt sikkert 8 ganger på to år. Hans favoritt serie. Han kan alle replikkene utenatt og da vi begynte å date for to år siden og jeg overnattet så vi på det og jeg ble så satt ut fordi han visste hva som ble sagt hele tiden 😅 Min favoritt episode er da Michael kom hjem fra Jamaica og spilte på den tromme greia 😅 Eller rappen "Scranton, the electrick city" (eller noe ala det) Synes dog siste sesongen er dårlig pga bytte av skuespiller. Ble litt som om man skulle skiftet skuespiller på Juni Anker Hansen i hotell Cæsar 1
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 ELLER!! Da Michael og dama inviterte Jim og Pam på middag sammen med Angela og Andy(?) når dama til Michael setter på den snåle sangen og danser sånn kleint til 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 GulSitron skrev (5 minutter siden): Tror du kan se det på Netflix, tv2 i hvert fall. Samboer har sett alt sikkert 8 ganger på to år. Hans favoritt serie. Han kan alle replikkene utenatt og da vi begynte å date for to år siden og jeg overnattet så vi på det og jeg ble så satt ut fordi han visste hva som ble sagt hele tiden 😅 Min favoritt episode er da Michael kom hjem fra Jamaica og spilte på den tromme greia 😅 Eller rappen "Scranton, the electrick city" (eller noe ala det) Synes dog siste sesongen er dårlig pga bytte av skuespiller. Ble litt som om man skulle skiftet skuespiller på Juni Anker Hansen i hotell Cæsar Hvilken skuespiller er det som blir byttet i siste sesong?! 🤔 Anonymkode: cfa0f...06c
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken skuespiller er det som blir byttet i siste sesong?! 🤔 Anonymkode: cfa0f...06c Michael. Han slutter visst og blir erstattet av en av hovedrollene i the blacklist (han mannen)
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 GulSitron skrev (Akkurat nå): Michael. Han slutter visst og blir erstattet av en av hovedrollene i the blacklist (han mannen) Karakteren slutter i 7.sesong. Trodde du mente at en karakter blir spilt av en ny skuespiller, og kunne ikke huske dette. Anonymkode: cfa0f...06c 1
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Karakteren slutter i 7.sesong. Trodde du mente at en karakter blir spilt av en ny skuespiller, og kunne ikke huske dette. Anonymkode: cfa0f...06c Åja, ordla meg feil/hjernen funker ikke like godt etter kl 19 🤪
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 GulSitron skrev (16 minutter siden): ELLER!! Da Michael og dama inviterte Jim og Pam på middag sammen med Angela og Andy(?) når dama til Michael setter på den snåle sangen og danser sånn kleint til 😂 Hahaha ja det er et av øyeblikkene som gjør at jeg dør litt 😂 Og så når de tar Jim og Pam med på en house tour, går inn på soverommet deres og Michael viser dem den lille benken han sover på og demonstrerer ved å krølle seg sammen oppå den 😭 Og når han så stolt viser frem den bittelille tven sin og det bordet han lagde 😂 Anonymkode: b5aa6...177 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor ser dere den? Har så lyst å se den, men aldri kommet så langt Anonymkode: 0a887...7c4 De har den på Netflix og Viaplay 😁 Anonymkode: b5aa6...177
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Jdz skrev (55 minutter siden): Har ikke sett den selv, men nå fikk jeg lyst til å prøve Ja gjør det! Det er såå gøy 😁 Anonymkode: b5aa6...177 2
GulSitron Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahaha ja det er et av øyeblikkene som gjør at jeg dør litt 😂 Og så når de tar Jim og Pam med på en house tour, går inn på soverommet deres og Michael viser dem den lille benken han sover på og demonstrerer ved å krølle seg sammen oppå den 😭 Og når han så stolt viser frem den bittelille tven sin og det bordet han lagde 😂 Anonymkode: b5aa6...177 Hahah, jaa 😂😂 Han er SÅ stolt av det frimerket av en tv som var plastma(?) også sender dama den statuen rett i TV-en så begge deler blir ødelagt 😅 Eller lys-hobbyen til dama hans 😐 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 Ja den er kjempebra, men jeg fikk litt overkill da tv2 Humor sendte 3 episoder etter hverandre flere ganger daglig.. har sett alle så mange ganger at jeg orket ikke mer! 😄 Middagen er morsom ja, takk nå fikk jeg den jævla sangen på hjernen når Jan begynner å danse og skape seg.
Ballongen Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 Jeg ELSKER Dwight. Det er ingen jeg ler så mye av, som han! Og så synes jeg Creed er veldig undervurdert, han er sykt morsom. Tenkte en stund at kanskje han (eller Toby) er den virkelige The Scranton strangler» 😂 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har akkurat begynt på The Office US nå, og herlighet - at jeg ikke begynte før nå??? Jeg tenkte så lenge etter å ha sett reklame og små klipp at det absolutt ikke er min humor, så teit, skjønte ikke humoren, blæh liksom. Men så hadde jeg gått helt tom for serier og tenkte… Fuck it. Jeg prøver. Den er jo så populær og det må jo være en grunn? Og ja, ble helt frelst etter episode 1 i sesong 2, den med The dundies. Da ble jeg offisielt hektet. En av mine favorittepisoder, fulle Pam er nesten søtere enn kattunger. Siste episoden jeg så var Scotts tots… Åh gud. De som vet, de vet… 😳😳😳 Kjenner faktisk ingen som har sett denne før og jeg kjenner at jeg må diskutere serien med noen 🙈🙊 Hvilken karakter(er) er deres favoritt? Hvorfor? Hvem liker dere minst? Favorittepisoder? Scener og øyeblikk? Mine favorittkarakterer er Jim, Michael, Pam og Dwight. De jeg liker minst er nok Meredith (kjedelig), Andy irriterer meg ofte men jeg synes han har blitt litt bedre og mindre irriterende nå. Phyllis er også litt kjedelig, Angela er snerpete men jeg synes det er litt underholdende med henne og Dwight 😛 Favorittepisoder: Den med the dundies, beach day, the job, hele sesong 3 er helt gull, absolutt den beste så langt etter min mening. Sesong 4 har også mye bra - den med det middagsselskapet er en av de episodene jeg har ledd hardest til. Og den med brannøvelsen til Dwight, helt fullstendig kaos 😂 Åh det er så mange gullkorn. «Facts: Bears. Beats. Battlestar galactica.» «DID I STUTTER?!» Anonymkode: b5aa6...177 Yes! Jeg er så enig med deg! Oppdaget the office omtrent på samme måte som deg, og med samme negative tanker på forhånd🤣 Jeg tok så feil. Det er jo nøyaktig min humor. Jeg digger Jim og Scott. Har begynt på den igjen nå, sammen med ungdommene mine😁 Anonymkode: 37620...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå