Gå til innhold

Uforpliktende forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Hr. Aktiv said:

I en verden der likestilling er fremtredende og man ser på hva damer søker så søker de menn som vil tilfredsstille dem også. Som mann er det ganske fremtredende at hun ikke trenger å bidra til sin egen orgasme. Det er jeg som mann som må fikse sammen med min egen orgasme. Om jeg ikke kommer så etterspøres ikke den. Ikke engang etter flere ganger der hun har kommet mange ganger bidraes det til min nytelse. Prøver du å snakke om det kontres det raskt med avsporing eller komplett stillhet. 

Hvordan skal man da være heldig i utvelgelsesprosessen når det skrives side opp og side ned her om at det er bare pes og turnoff når mannen spruter? Spruter han mye blir ikke tonen og opplevelsen noe bedre for mannen. Det er åpenbart plagsomt det som skjer. 

De damer som bidrar bidrar også aktivt og tar grep om saken. Bommer de litt ler vi litt og fortsetter med ny vri istedet for å gjemme seg eller bli iskald. De viser at de åpenbart tenner på meg som mann og vil gi meg det beste.  

Du ser jo bare det du vil se. Les disse trådene igjen, så ser du at det er en del som liker det og langt flere som er likegyldig (fordi det er andre ting som er viktigere). Jeg har også hatt sex med menn som peiser på, kommer og ruller seg over på ryggen - det betyr ikke at alle menn er sånn. Men man lærer gjerne noe om hvilke menn man velger å ha sex med. Jeg hadde for øvrig blitt ganske lei av dette orgasmejaget du beskriver, og å skulle holde «score» på hvem som har kommet flest ganger. For de fleste av oss handler sex om langt mer enn orgasme. Den kan jeg enkelt fikse selv. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sorry TS... Kommentaren min ble i feil tråd😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (4 minutter siden):

Du ser jo bare det du vil se. Les disse trådene igjen, så ser du at det er en del som liker det og langt flere som er likegyldig (fordi det er andre ting som er viktigere). Jeg har også hatt sex med menn som peiser på, kommer og ruller seg over på ryggen - det betyr ikke at alle menn er sånn. Men man lærer gjerne noe om hvilke menn man velger å ha sex med. Jeg hadde for øvrig blitt ganske lei av dette orgasmejaget du beskriver, og å skulle holde «score» på hvem som har kommet flest ganger. For de fleste av oss handler sex om langt mer enn orgasme. Den kan jeg enkelt fikse selv. 

Jeg er klar over at menn bare peiser på for så rulle seg over på ryggen. Jeg vil tro deres opplevelse av dama kan like gjerne være en utløsende faktor som det at de bare er ute etter å tømme seg. Dog finnes det sikkert like dårlige på begge sider.

Det jeg synes er rart er at de damer som åpenbart er ute etter noe fast egentlig ikke liker det at sex er viktig for oss menn?

Du skriver at de er likegyldige. Det er riktig. De gjør det fordi mannen ønsker og ikke for seg selv. De er like likegyldige over at det faktisk uteblir. Altså intet savn. Her blir jo den uinteresserte siden ganske fremtredende. I prksis finner ikke jeg som mann dette noe sexy. Ingen glede å spore her eller ønske om at jeg også skal få en god opplevelse fra dama. Med dette vil jeg bare være max et kryss på veggen sammen med mange andre uviktige i hennes liv. 

Så det er jo derfor jeg sier at det er så få damer som faktisk liker det å ha sex og gjøre stemningen og ikke minst følelsene riktig for å fortsette noe som helst her. Ikke faker de orgasme for å bli ferdig heller. Disse nyter og selv om de noen ganger sliter litt fikses det med tolmodighet. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Jeg er klar over at menn bare peiser på for så rulle seg over på ryggen. Jeg vil tro deres opplevelse av dama kan like gjerne være en utløsende faktor som det at de bare er ute etter å tømme seg. Dog finnes det sikkert like dårlige på begge sider.

Det jeg synes er rart er at de damer som åpenbart er ute etter noe fast egentlig ikke liker det at sex er viktig for oss menn?

Du skriver at de er likegyldige. Det er riktig. De gjør det fordi mannen ønsker og ikke for seg selv. De er like likegyldige over at det faktisk uteblir. Altså intet savn. Her blir jo den uinteresserte siden ganske fremtredende. I prksis finner ikke jeg som mann dette noe sexy. Ingen glede å spore her eller ønske om at jeg også skal få en god opplevelse fra dama. Med dette vil jeg bare være max et kryss på veggen sammen med mange andre uviktige i hennes liv. 

Så det er jo derfor jeg sier at det er så få damer som faktisk liker det å ha sex og gjøre stemningen og ikke minst følelsene riktig for å fortsette noe som helst her. Ikke faker de orgasme for å bli ferdig heller. Disse nyter og selv om de noen ganger sliter litt fikses det med tolmodighet. 

Må bare få skyte inn siden jeg har svart i en tråd du referer til. Vedr om vi som kvinner blir imponert over stor ladning. Størrelsen på selve ladningen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, selv om jeg bryr meg om mannens orgasme. Klarer ikke se at det skal være sammenheng mellom de. Ikke har jeg urealistiske forventinger om at mannen skal gi meg orgasme. Min partner i sommer har ikke gjort det på egenhånd en eneste gang, men jeg har bidratt ;) Nå er dette bare meg, men det gjelder selvfølgelig mange andre damer. Det er så trist å lese innleggene dine her, virker ikke som du liker kvinner i det hele tatt. Har møtt noen menn jeg ikke synes er top notch, men liker fortsatt menn og tenker ikke at alle er like. 
Til sist tenker jeg man får det man ser etter, altså at man tiltrekker seg det. Og for meg virker det som du ikke helt klarer å se mye positivt i de kvinnene du har møtt. 
Hadde vært hyggelig å lese ett innlegg hvor du deler noen positive erfaringer, det ønsker jeg for deg. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Likegyldige til størrelsen på ladningen. Ikke til sex generelt. Som wandagirl skriver. 

Skrevet

Dere som diskuterer kvinnens og mannens likegyldighet overfor partneren etter at de selv har fått orgasme;

Når jeg har fått orgasme, så har jeg ukontrollerte muskeltrekninger i underlivet. Hele kroppen min bølges noe i bevegelser. Dersom ikke mannen får orgasme ganske snart etterpå eller nesten samtidig, så må jeg innrømme at jeg er ganske utmattet og føler stort behov for hvile og ligge tett i armkrok, bli kysset på.

Så kan vi heller begynne på nytt en stund etter for hans del, eller en annen gang. 

Det må være gjensidighet. Og absolutt aksept for at den som får orgasme får ha den nytelsen å nyte selv der og da. Jeg er ikke likegyldig overfor partneren for det. Men noen ganger byttes det på, og det må være greit.

• Liker 1
Skrevet

Eksklusivt seksuelt forhold, er med andre ord ett midlertidig romantisk forhold.

Ikke-eksklusivt seksuelt forhold, da tenker jeg at det er snakk om ons, gruppesex og prostituerte...

Eksklusivt er tryggere men det skal godt gjøres at det ikke ender opp i tårer.

Skrevet
Bjørnedyr skrev (1 time siden):

Eksklusivt seksuelt forhold, er med andre ord ett midlertidig romantisk forhold.

Ikke-eksklusivt seksuelt forhold, da tenker jeg at det er snakk om ons, gruppesex og prostituerte...

Eksklusivt er tryggere men det skal godt gjøres at det ikke ender opp i tårer.

Jeg ønsker et ikke-eksklusivt fast med en person, trygt forhold

Skrevet (endret)
1 hour ago, exictence said:

Jeg ønsker et ikke-eksklusivt fast med en person, trygt forhold

Ikke-eksklusivt og trygt går ikke sammen mtp smittevern, forutsigbarhet og tilgjengelighet.. 

Det å besøke prostituerte man kjenner er nokså trygt og man forholder seg da ikke-eksklusivt til en person.

Å ha et ikke eksklusivt forhold ala FWB er ikke noe seriøse menn kan kjennes med fordi det finnes ikke noe seriøst vennskap basert på sex.

Det er mye lettere for en mann å betale for sex enn å forholde seg til ei som vil kun bruke han for sex som om han er ei gratishore.

Det går begge veier, man får sex for sex, men det er ikke alltid man har lyst og det blir for dumt å stille opp som om det er en plikt.

Endret av Bjørnedyr
Skrevet

Det er hèlt fantastisk når det funker. Men ikke undervurder at sex er kjemi. Det trigger belønningssentre og ønske om mer. Regner med du er dreven, for man skal huske at det absolutt ikke er for alle. I verste fall ender man opp med en tomhet. Man kan avtale til man blir blå, om at ingen skal få følelser. Alle vet at slikt fungerer det ikke. Så lurt å tenke seg om også :klem:

Anonymkode: f7f93...570

Skrevet
wandagirl skrev (4 timer siden):

Må bare få skyte inn siden jeg har svart i en tråd du referer til. Vedr om vi som kvinner blir imponert over stor ladning. Størrelsen på selve ladningen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, selv om jeg bryr meg om mannens orgasme. Klarer ikke se at det skal være sammenheng mellom de. Ikke har jeg urealistiske forventinger om at mannen skal gi meg orgasme. Min partner i sommer har ikke gjort det på egenhånd en eneste gang, men jeg har bidratt ;) Nå er dette bare meg, men det gjelder selvfølgelig mange andre damer. Det er så trist å lese innleggene dine her, virker ikke som du liker kvinner i det hele tatt. Har møtt noen menn jeg ikke synes er top notch, men liker fortsatt menn og tenker ikke at alle er like. 
Til sist tenker jeg man får det man ser etter, altså at man tiltrekker seg det. Og for meg virker det som du ikke helt klarer å se mye positivt i de kvinnene du har møtt. 
Hadde vært hyggelig å lese ett innlegg hvor du deler noen positive erfaringer, det ønsker jeg for deg. 

Liker man ikke kvinner selv om man ikke finner seg i det jeg påpeker?

De kvinner jeg hater er de som driver samværssabotasje bare for egen vinning. Ellers er jeg åpen for å også elske hvis jeg finner ei som går etter meg og ikke som en kjøpmann/kvinne. Ei som gir meg det jeg gir henne.

Jeg deler positive den dagen de dukker opp. 

Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (4 timer siden):

Likegyldige til størrelsen på ladningen. Ikke til sex generelt. Som wandagirl skriver. 

Nettopp. Likegyldig. Du snur deg bort eller finner på noe annet fordi det er så klissete og fælt. Jo for du sier du er likegyldig, men du mener egentlig at du hater det. Jeg ser det når jeg kommer. 

exictence skrev (3 timer siden):

Dere som diskuterer kvinnens og mannens likegyldighet overfor partneren etter at de selv har fått orgasme;

Når jeg har fått orgasme, så har jeg ukontrollerte muskeltrekninger i underlivet. Hele kroppen min bølges noe i bevegelser. Dersom ikke mannen får orgasme ganske snart etterpå eller nesten samtidig, så må jeg innrømme at jeg er ganske utmattet og føler stort behov for hvile og ligge tett i armkrok, bli kysset på.

Så kan vi heller begynne på nytt en stund etter for hans del, eller en annen gang. 

Det må være gjensidighet. Og absolutt aksept for at den som får orgasme får ha den nytelsen å nyte selv der og da. Jeg er ikke likegyldig overfor partneren for det. Men noen ganger byttes det på, og det må være greit.

Selvfølgelig. Dette er jo vinn vinn det for deg etter du har kommet. Det er jo mannens oppgave å gjøre det slik at du kommer først. Blir det motsatt så er ikke det greit. Da er jeg som mann egoistisk. 

Jeg fikser orgasme til dama først uansett slik at jeg kan kansje komme etterpå om hun orker å bidra vel og merke. Hun blir jo så sliten. 

Men meg i fokus da sånn en gang i blandt? Du skriver jo det. Det kan jeg jo akseptere når jeg fikser hennes orgasme hver gang. Men nei det kan hun ikke likevel. Hun må penetreres hver gang hun til hun kommer. Ellers blir det ingen sex her. Dessuten liker hun ikke å suge så godt likevel så den "en gang i blandt" er derfor ikke viktig. Det viktigste er at hun blir penetrert til orgasme. Gud forby om du skulle sprute et annet sted enn musa eller i et håndkle som ligger der. Ja det er jeg som vasker sengetrekk nå også. Jeg gjør det ellers også så hvorfor bruke det som et argument mot søl?

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Nettopp. Likegyldig. Du snur deg bort eller finner på noe annet fordi det er så klissete og fælt. Jo for du sier du er likegyldig, men du mener egentlig at du hater det. Jeg ser det når jeg kommer. 

Hjelpes. Nå legger du ord i munnen på både meg og andre. I den tråden du henviser til om mengde svarer mange at de ikke bryr seg om det er mye eller lite. De er likegyldig. Mengden spiller ingen rolle, verken fra eller til. Det er andre ting de bryr seg om. Som for eksempel at partner nyter sex. Hvis du ligger med kvinner som du kan se at hater når du kommer, så ligger du med feil kvinner. Eller så tolker du det du vil tolke ut av også virkelighetens situasjoner og ikke bare kommentarfelt på nett. 

• Liker 3
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (4 minutter siden):

Hjelpes. Nå legger du ord i munnen på både meg og andre. I den tråden du henviser til om mengde svarer mange at de ikke bryr seg om det er mye eller lite. De er likegyldig. Mengden spiller ingen rolle, verken fra eller til. Det er andre ting de bryr seg om. Som for eksempel at partner nyter sex. Hvis du ligger med kvinner som du kan se at hater når du kommer, så ligger du med feil kvinner. Eller så tolker du det du vil tolke ut av også virkelighetens situasjoner og ikke bare kommentarfelt på nett. 

Legger ord i munnen? Jeg forklarer hvordan jeg oppfatter situasjonen når det blir sagt at de bryr seg egentlig ikke. Jo de gjør det hvis du som mann er uheldig å kommer litt mere enn normalen. Selvfølgelig pakker de inn dette med at "de bryr seg egentlig ikke" for at mannen ikke bare skal stikke. Dette blir så fremtredende at de helt slutter å gjøre ting som mannen liker unntatt penetrering. Nå er plutselig min nytelse ikke så viktig lenger. Han er sikkert fornøyd med å penetrere meg. 

Ta det med ro jeg blir ikke lenge der i gården. Dama skjønner selvfølgelig ikke hva som var feil. Forteller jeg det er jeg bare slem. 

Skrevet

Jeg syntes det var omtrent like vanskelig å finne en oppegående elsker som å finne kjæreste da jeg var i samme situasjon. Mye tull og mange idioter. 

Jeg tror nok vi kvinner har høyere krav til å ha bare sex med noen enn det menn har også. Jeg vraket "kandidat etter kandidat ", mens absolutt ingen menn vraket meg som potensiell elskerinne. 

Siden jeg ikke ville ha en mann i forhold, ikke ønsket å delta i utroskap, og ikke ønsket kjæreste, var nok utvalget mest menn som ikke helt hadde fått dette med kvinner helt til. Ble iallefall til at jeg kjøpte meg mer leketøy, og ga opp forsøket på å finne en bra elsker. 

Håper du har mer hell!

Anonymkode: d4ce6...cd5

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Det virker ikke som dere er på samme plass. 

Han virker som en som er erfaren på dette feltet. Du ny. Du har noe følelser, han vil bare ha sex. Utgangspunktet her er ikke bra. 

Anonymkode: 141ff...c19

Skrevet
exictence skrev (På 6.9.2021 den 20.15):

Later de som? Hvis de hadde latet som, da hadde de ikke hengt med hodet når du hadde stukket av, vel?

Hvordan gjør de når de later som, mener du? Og hvordan gjør de når de faktisk liker deg?

Men da kan det vel like gjerne være motsatt. At dere har forskjellige syn på hva det vil si at "det blir mye fart". Har du tenkt på det?

Jeg har hatt en det var veldig fart på i senga. Det gjorde at jeg ble ganske avtent.

Jeg liker bedre fra rolig start til urytmiske bevegelser, for så raskere. Men gjerne bytte på rolige bevegelser til mer raske og plutselige. Det er utrolig tennende og tilfredsstillende.

Han det var veldig fart på, synes kanskje at jeg var uinteressert. Sannheten kunne være at jeg var interessert i å gi oss sjanse til å utvikle oss sammen til å tilfredstille hverandre på det som var best for oss begge.

Sannheten kunne være at vi begge var like interessante og "gode" (selvfølgelig, mener jeg). Men at kjemien der og da ikke stemte.

Driver du med forskning. Jeg synes tråden ble rart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Driver du med forskning. Jeg synes tråden ble rart. 

Nei, men synes det er interessant å høre andres syn og meninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...