exictence Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Har gått ut av et elendig ekteskap for ca 1 år siden. Savner både nærhet og sex. Men liker å være selvstendig og bo alene. Vil ikke ha et fast forhold. Men vil heller ikke ha sex med en som ligger med mange. Er dette normalt å ønske seg? Skal treffe en som vil ha noe uforpliktende. Se om kjemien er der. Han er fremmed, har bare sett bilder. Er enige om å treffes offentlig først for å møtes og se om vi skal møtes flere ganger. Han sier han er kåt, og trenger meg nå. Dette før han har truffet meg. Vi damer trenger å føle oss i hvert fall litt spesielle, og han uttrykker jo ikke at det er meg han vil ha, men hvilken som helst dame. Kan vel ikke forvente noe annet i sånne forhold. Eller kan man? Jeg er ny til sånne forhold. Har hatt bare en mann på denne måten. Han sa i hvert fall mye fint til meg, og det tenner. Men mulig det ble andre mer seriøse følelser inn i bildet. Uansett blir man vel litt lei sånne forhold etter hvert. Høres egentlig ikke så sunt ut. Samtidig har jeg veldig yst og føler ting til denne type forhold nå. Er det normalt nå å ha slike forhold? Kan noen fortelle? 4
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Han skal bare pule deg for sin egen del og ingen andres. Man kan jo fint være kjærester selv om man ikke bor sammen og gjør ting sammen hver dag? Jeg ville heller gått for et slikt forhold. 5
exictence Skrevet 3. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Han skal bare pule deg for sin egen del og ingen andres. Ja, men han elsker å tilfredstille damen. Og det er vel vanlig at menn tenner på damer som nyter det. Sånn hadde jeg det med han ene jeg har hatt et slikt forhold til. Det var gjensidig tilfredstillelse og nytelse. Men til slutt ble det ikke så bra, dessverre. Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Man kan jo fint være kjærester selv om man ikke bor sammen og gjør ting sammen hver dag? Jeg ville heller gått for et slikt forhold. Ja, det virker optimalt. Vi håper vel alle på noe sånt, vi som ikke vil bo sammen. Men kjæresteforhold utvikles over tid. Sex og nærhet er noe jeg trenger nå.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Sikkert teknisk mulig å finne, men typisk er det jo folk med veldig mange hakk i sengestolpen som ønsker noe uforpliktende. Tror ikke det er en kjempearistisk kombo å finne en mann med få partnere som ikke ønsker noe forpliktende, men leter man godt nok vet man aldri hva man finner. Anonymkode: fdbb2...07c 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 *Kjemperealistisk Anonymkode: fdbb2...07c 1
exictence Skrevet 3. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikkert teknisk mulig å finne, men typisk er det jo folk med veldig mange hakk i sengestolpen som ønsker noe uforpliktende. Tror ikke det er en kjempearistisk kombo å finne en mann med få partnere som ikke ønsker noe forpliktende, men leter man godt nok vet man aldri hva man finner. Anonymkode: fdbb2...07c Du mener at folk som ønsker noe uforpliktende har mange hakk i sengestolpen, som betyr t de har mange partnere? Vel, jeg vet ikke? Jeg har det ikke. 1
exictence Skrevet 3. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): *Kjemperealistisk Anonymkode: fdbb2...07c Hva tenker du med det?
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 exictence skrev (3 minutter siden): Er dette normalt å ønske seg? Ja, det er blitt veldig normalt i den siste tiden... Vi trenger ikke nødvendigvis å bo sammen og blande møbler og alskens ting for å leve lykkelig. Uforpliktende ja, men jeg vil bare påpeke at troskap er like viktig som i andre forhold som bor sammen. Jeg vil helst sammenligne det med et ektevennskap, som blir din klippe, støttespiller, handyman/woman, reisepartner, bordkavaler eller som en ensomhetsknekker. Følelser for hverandre må jo til, ellers vil ikke et slikt forhold fungere. Vi kan heller ikke leve slik uten sex, sex er nok drivkraften for oss som har litt høy sexlyst. Så da søker vi som regel etter noen som kan trollbinde oss seksuelt, få drømmene oppfylt, den frie luften som gir oss avslappet og i harmoni. Men også det å føle på tryggheten og troskapen. Bare det å ha noen å snakke og spise sammen med, fjerner jo en del ensomhet og bekymringer. Livet er for kort til å leve uten mening i et A4 mønster skapt av samfunnet. Jeg har prøvd å leve det, men følte meg kvalt av rutiner uten å ha eget valg. Manglende luft i et eksteskap, dør bare sakte men sikkert ut av en eiersyk partner. Så gi meg luft og kjærlighet så skal jeg love kjærlighet og troskap tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Jeg tror det er viktig å gå inn i det med åpne sanser, og føle på om det gir deg mer enn det tar. Å finne en voksen sexvenn, som ikke trenger å ligge med flere, ser jeg som veldig realistisk. Langt fra alle trenger å pule flere ganger i uka, og er fornøyd med å ha noen et par ganger i måneden. Samtidig hadde jeg ikke følt meg forpliktet til å takke nei til en ONS, hvis jeg fikk veldig god kjemi med noen ute på byen, på reise etc. M50 Anonymkode: d0a34...dce
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 29 minutter siden, exictence said: Ja, men han elsker å tilfredstille damen. Og det er vel vanlig at menn tenner på damer som nyter det. Det er vanlig ja, men du vet jo ennå ikke om denne nye mannen faktisk er i stand til det. Han høres ut for å være temmelig fokusert på hva han vil. Anonymkode: a699a...70f
exictence Skrevet 3. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han høres ut for å være temmelig fokusert på hva han vil. Anonymkode: a699a...70f Det vet du ikke, og det vet heller ikke jeg, annet enn at han sier at han liker å tilfredstille. Har sett så mange bilder av ham at jeg er ganske sikker på at han ikke er skummel. Samtidig vet jeg jo ikke. Men møter han offentlig på en kaffe i første omgang. Tror kanskje det ikke blir noe mer for min del.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vanlig ja, men du vet jo ennå ikke om denne nye mannen faktisk er i stand til det. Han høres ut for å være temmelig fokusert på hva han vil. Anonymkode: a699a...70f Akkurat denne type forhold finnes det mange menn som vil ha, så hun trenger ikke godta første og beste søker. Den beste elskeren, er ikke nødvendigvis den som er størst i kjeften, og en viss grad av prøvekjøring kommer hun neppe utenom. Anonymkode: d0a34...dce 1
exictence Skrevet 3. september 2021 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat denne type forhold finnes det mange menn som vil ha, så hun trenger ikke godta første og beste søker. Den beste elskeren, er ikke nødvendigvis den som er størst i kjeften, og en viss grad av prøvekjøring kommer hun neppe utenom. Anonymkode: d0a34...dce Akkurat det har jeg opplevd i min ungdom. Uten tvil. Tror egentlig de som er litt usikker på seg selv, må ta igjen med å ytre hvor tent de er.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Jeg har vel konkludert med at uforpliktende bare egner seg til kortvarige opplegg. Du kan jo selvsagt ha noen på lista du kan sende en melding til om du har lyst på sex. Men det blir ikke noe oppmerksomhet i mellom, ingen god morgen eller god natt, ingen kino eller middag, samtidig som jeg for min del er for lojal og monogam til å sjekke ut andre hvis jeg har noe på gang med noen. Funka dårlig mao. Samtidig kan det være frigjørende og lettere å slippe seg løs om det er klart at det ikke er noe mulig forhold lengre framme. Uforpliktende er mest for de som vil ha ons men som ikke vil gå gjennom prosessen med å bli kjent på nytt og på nytt, og som ikke vil ha så mange på liggelista. Serie-ons er kanskje et mer beskrivende ord 😅Passa ikke for meg i alle fall. Ville heller hatt ett FWB. Eller en kjæreste man ikke bor med. Anonymkode: 32ae4...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 For meg fungerer det veldig bra. Jeg er ikke interessert i personen, bare i sexen, og jeg liker ikke nærhet og intimitet. Det er befriende å få tilfredsstilt sine biologiske drifter uten å måtte bruke emosjonell energi på å bli kjent. Det er imidlertid veldig viktig at begge parter er fullt innforstått med premissene; ellers kan det fort bli både stygt og slitsomt. Anonymkode: a7d61...e33 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror det er viktig å gå inn i det med åpne sanser, og føle på om det gir deg mer enn det tar. Å finne en voksen sexvenn, som ikke trenger å ligge med flere, ser jeg som veldig realistisk. Langt fra alle trenger å pule flere ganger i uka, og er fornøyd med å ha noen et par ganger i måneden. Samtidig hadde jeg ikke følt meg forpliktet til å takke nei til en ONS, hvis jeg fikk veldig god kjemi med noen ute på byen, på reise etc. M50 Anonymkode: d0a34...dce Så sexvennen skal bare pule deg, mens du skal ha ons i tillegg? Da bør du være ærlig om det hvertfall. For meg er min sexvenn, den jeg skal ha sex med for å slippe å ha ons eller kjæreste. Et likeverdig og ærlig sexforhold hvor vi begge har sex kun med hverandre. Anonymkode: 04143...89a 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 18.40): Så sexvennen skal bare pule deg, mens du skal ha ons i tillegg? Da bør du være ærlig om det hvertfall. For meg er min sexvenn, den jeg skal ha sex med for å slippe å ha ons eller kjæreste. Et likeverdig og ærlig sexforhold hvor vi begge har sex kun med hverandre. Anonymkode: 04143...89a Enten så er det avtalt eksklusivitet, eller så er det ikke. Og selvsagt virker det begge veier uansett. Skjønner ikke hvorfor du må tillegge meg andre meninger? Å "slippe" å ha ons er helt greit som et hovedmål, men hvis en av oss på skuddårsbasis traff en person, som vi virkelig ville ligge med, så bør det være mulig, uten å dra inn utroskap, og alt det som et regulært forhold fører med seg. Anonymkode: d0a34...dce
exictence Skrevet 5. september 2021 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): men hvis en av oss på skuddårsbasis traff en person, som vi virkelig ville ligge med, så bør det være mulig, uten å dra inn utroskap, og alt det som et regulært forhold fører med seg. Anonymkode: d0a34...dce Hm, vanskelig. Enig i teorien. Men mennesker har så mye følelser inne i bildet, og man bør ta hensyn til det. Man kan ikke bare gjøre ting man har lyst til.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 exictence skrev (14 timer siden): Hm, vanskelig. Enig i teorien. Men mennesker har så mye følelser inne i bildet, og man bør ta hensyn til det. Man kan ikke bare gjøre ting man har lyst til. Derfor er det så viktig i et ff, eller fwb-forhold, at man avklarer grensene for hva man kan gjøre, og hva man ikke trenger å vite. Hvis det skal tas for mange hensyn, så er kanskje ikke denne typen forhold det rette? Livet skal være lett å leve. Anonymkode: d0a34...dce 1
MaestroR Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 exictence skrev (På 3.9.2021 den 11.36): Har gått ut av et elendig ekteskap for ca 1 år siden. Savner både nærhet og sex. Men liker å være selvstendig og bo alene. Vil ikke ha et fast forhold. Men vil heller ikke ha sex med en som ligger med mange. Er dette normalt å ønske seg? Skal treffe en som vil ha noe uforpliktende. Se om kjemien er der. Han er fremmed, har bare sett bilder. Er enige om å treffes offentlig først for å møtes og se om vi skal møtes flere ganger. Han sier han er kåt, og trenger meg nå. Dette før han har truffet meg. Vi damer trenger å føle oss i hvert fall litt spesielle, og han uttrykker jo ikke at det er meg han vil ha, men hvilken som helst dame. Kan vel ikke forvente noe annet i sånne forhold. Eller kan man? Jeg er ny til sånne forhold. Har hatt bare en mann på denne måten. Han sa i hvert fall mye fint til meg, og det tenner. Men mulig det ble andre mer seriøse følelser inn i bildet. Uansett blir man vel litt lei sånne forhold etter hvert. Høres egentlig ikke så sunt ut. Samtidig har jeg veldig yst og føler ting til denne type forhold nå. Er det normalt nå å ha slike forhold? Kan noen fortelle? Finn deg en FFdu har mental kontakt med i første omgang 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå