Gå til innhold

Dere som går 1 tur hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går dere da? 

Anonymkode: 9e1ee...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen faste runder, i ulik lengde, i nærområdet. Går alltid fra eget hjem, og kjører aldri for å gå en daglig tur.

Anonymkode: c5203...b56

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har noen faste runder, i ulik lengde, i nærområdet. Går alltid fra eget hjem, og kjører aldri for å gå en daglig tur.

Anonymkode: c5203...b56

Samme her. :) 

Har et par venner som liker å kjøre å gå rundt et par vann og da er jeg med men det er mer for kaffen og praten enn turen.

Skrevet

Går rett fra hjemmet vårt og ut i skogen. Varierer en del, og elsker nærområdet vårt 🥰 Mange lange og korte turområder. 

Skrevet

Nabolaget. Har noen faste runder som jeg veksler på. Liker å se på hvordan det ser ut fra dag til uke til måned. Hyggelig å hilse på enkelte som man har blitt på hils med.
Jeg liker å reise litt ut av byen for å gå også, men ikke på de typiske stedene for de som bor i byen. Vet av et par veldig fine områder som er verd kjøreturen dit. Gidder ikke bruke bilen om det ikke er noen spesiell gevinst i det.

Skrevet

Jeg går i skogen, kjører i 10-20 minutter for å komme meg til et nærliggende skogsområde. Reiser også på lengre dagsturer én gang annenhver uke (Oksen, Trolltunga, Preikestolen o.l.). Da innebærer det flere timers kjøring. 

Anonymkode: 50a9f...89d

Skrevet

Bor på Bislett i Oslo og går turer i området, til sentrum, Frognerparken, Ekeberg. 

Anonymkode: 4ae7a...c2a

Skrevet

Har skog rett ved, har en fast runde der.

Anonymkode: 0155e...c65

Skrevet

Kjører til forskjellige utgangspunkt og går kortere/lengre turer alt etter vær, føre og mine egne formforhold. 
Kan være i asfaltnabolaget, nærmeste skog, park...eller tur til ei øy litt lengre unna. Mange plasser det er fint
å gå sakte "rusletur", eller trimtur som svir i musklene når det er mye motbakker og ulendt terreng.  

Skrevet

Den daglige turen går jeg rett ut døren og mot skogen i nærområdet. Ulike løyper å gå der, og pleier å gå hvor det er bratt for å få opp pulsen. Noen ganger går jeg med venner, men som regel alene. Har en lydbok/podcast på øret og da jeg begynte med denne daglige turen for noen år siden så motiverte jeg meg selv med å si at det var akkurat som å sitte på sofaen og se en serie, sånn underholdningsmessig. Bare med ekstra aktivitetsbonus 🙂 

I helgen går jeg med familien eller venner i fjellet. 

Anonymkode: 89ad2...ecc

• 2 uker senere...
Skrevet

går ei fast runde der jeg bor 😊

Anonymkode: 564c8...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...