AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Har klart å skaffe det meste av det som trengs av klær til barnehagen, tror jeg, men synes det er vanskelig med hånd og fottøy til en ettåring som ikke går helt enda. Når det gjelder votter så synes jeg alt virker så stort og vanskelig for en liten å bruke hendene med. Har dere noen konkrete tips til støvler, vintersko, votter, regnvotter for de minste? Bor på et sted som blir veldig kaldt om vinteren. Takk🙏 Anonymkode: dcd5b...589
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Jeg bor i indre Finnmark og anbefaler veldig Kuoma sko, med ullfor. Votter er et mareritt for så små.. Varme votter = null grep. Om høsten er strikka votter gull. Om vinteren liker vi Kombi med dun, eller Hestra. Prøv å finne votter fra Kombi med dunfyll, beste vottene i minus 30 👍 Anonymkode: fc29c...0d4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Vil legge til at sko fra Viking ble altfor kalde her. Her er det så tørt om vinteren at det ikke er nødvendig med goretex heller Anonymkode: fc29c...0d4
HerKommerMummi Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Nøstebarn votter. De har tynn nok ull til at små barn klarer å bruke de
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Disse er fine frem til han/henne går stabilt. De finnes med forskjellig innvendig for og tåler en del vann 🙂 Anonymkode: daad9...936
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Takk for tips! Hva med støvler? Anonymkode: dcd5b...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå