AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Del Skrevet 3. september 2021 Hei! Har ikke fått gleden av å teste meg, men nå er jeg for første gang forkjølelsessyk under koronaperioden. Har bare vanlige forkjølelsessymptomer (tett nese og hals, hosting, trøtthet) men trenger vel ikke noe mer for å teste meg? Problemet er at jeg skal jobbe i morgen, og det er ingen andre som kan, kanskje en jeg kunne spurt, men hun jobbet med meg i går, så hvis jeg har korona er vel hun i karantene? Anonymkode: 3731a...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 3. september 2021 #2 Del Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei! Har ikke fått gleden av å teste meg, men nå er jeg for første gang forkjølelsessyk under koronaperioden. Har bare vanlige forkjølelsessymptomer (tett nese og hals, hosting, trøtthet) men trenger vel ikke noe mer for å teste meg? Problemet er at jeg skal jobbe i morgen, og det er ingen andre som kan, kanskje en jeg kunne spurt, men hun jobbet med meg i går, så hvis jeg har korona er vel hun i karantene? Anonymkode: 3731a...23d Ikke hvis hun er vaksinert. Du skal holde deg hjemme også ved neg test til du er på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg