AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hei! Har ikke fått gleden av å teste meg, men nå er jeg for første gang forkjølelsessyk under koronaperioden. Har bare vanlige forkjølelsessymptomer (tett nese og hals, hosting, trøtthet) men trenger vel ikke noe mer for å teste meg? Problemet er at jeg skal jobbe i morgen, og det er ingen andre som kan, kanskje en jeg kunne spurt, men hun jobbet med meg i går, så hvis jeg har korona er vel hun i karantene? Anonymkode: 3731a...23d
zemer Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei! Har ikke fått gleden av å teste meg, men nå er jeg for første gang forkjølelsessyk under koronaperioden. Har bare vanlige forkjølelsessymptomer (tett nese og hals, hosting, trøtthet) men trenger vel ikke noe mer for å teste meg? Problemet er at jeg skal jobbe i morgen, og det er ingen andre som kan, kanskje en jeg kunne spurt, men hun jobbet med meg i går, så hvis jeg har korona er vel hun i karantene? Anonymkode: 3731a...23d Ikke hvis hun er vaksinert. Du skal holde deg hjemme også ved neg test til du er på bedringens vei.
Anbefalte innlegg