Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Det har gått så langt nå at jeg faktisk dåner litt hver gang jeg ser en liten reklamesnutt for programmet hans. Jeg trodde avstandsforelsker var for fjortiser, men det er visst ikke sånn..sukk
Wonderwoman Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Hehe, sånn som jeg har det med han søte i Rema-reklamen Nå er det bare reklamepausen som gjelder, fnis. Plutselig dukker det bare opp noen på skjermen som fanger ALL oppmerksomhet. Han Taxi-typen her har jo virkelig glimt i øyet og utstråling til tusen! Vi kan vel kose oss, selv om vi ikke akkurat kan kalle oss fjortiser lenger
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Tror vi er de eneste som liker Haymer jeg, Mummitrollet. Hvilken søt mann i rema-reklamen?
*Heidi* Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Er det han som er i reklamen? Hva handler egentlig denne serien om?
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Det kan hende at dersom du skal ta drosje i Oslo, så ender du opp i Cash Cab. Han kjører deg dit du skal, og på veien får du en rekke spørsmål. Du får tre "liv" og hvergang du svarer feil, mister du ett. Svarer du feil tre ganger, hiver han deg ut av bilen uansett hvor langt det er igjen dit du skal. Kommer du helt frem og fremdeles har liv i behold, kan du vinne en bråte penger. Han starter med ett hundre kroner per riktig svar til du kommer til fem hundre kroner tror jeg, deretter får du fem hundre kroner for hvert riktig svar, til du kommer til fem tusen (muligens). Etter det får du en tusenlapp for hvert riktige svar. Det kan bli veldig bra med penger - jeg så tre venner som skulle ut og spise og endte opp med tolv tusen på deling før de kom frem. Mister du alle tre livene, mister du også pengene. Veldig morsomt, og det er almennkunnskap det går på, så hvem som helst har en reell sjanse. Også er Haymer Valenzuela så sinnsykt sjarmerende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå