Gå til innhold

Når du skal møte en gammel flamme, 20 år etter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

okay..  Jeg lever mitt lykkeligste liv med mann, barn, hund og stasjonsvogn.

i mine ungdomsår så hadde jeg en flamme i en periode. Jeg var veldig forelsket i denne fyren. For en tid tilbake så tok han kontakt og vi har skrevet sammen i en periode. Han ser jo prikk lik ut som før, men jeg har jo est ut etter mine tre fødsler og alle kjærlighetskiloene og føler meg ikke akkurat som før.

Nå skal vi møtest. Ikke arrangert møte, men fordi han har fått ny jobb som inkluderer å havne på samme sted som vi drar i forbindelse med min manns jobb en helg i året. 

Jeg har ikke lyst til å reise. mest pga. at jeg ikke vil at han skal se meg for den tjukkasen jeg har blitt, men også fordi jeg er redd for at min mann skal skjønne. Mannen er sur fordi jeg er tverr og ikke vil være med.. Hvordan løser jeg dette? Jeg kan ikke bli med for å sitte på hotellrommet hele helgen heller?? Hva gjør jeg?  

Anonymkode: 894e4...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en mann, syntes jeg det er veldig rart at du overhodet bryr deg om den "gamle flammen". I mine øyne virker du til å være emosjonelt utro, eller noe slikt. 

Hvorfor prater du med han og alt det, når du har familie og mann? Hallo liksoom.

• Liker 2
Skrevet

Kutt ut kontakten med den gamle flammen. 
Alt er forandret etter 20 år. 
Bare tanken på å rote til et godt liv med mann og barn pga en falmet gammelkjæreste er galskap ! 
Du har levd sammen med mannen din, født barn og ikke tenkt noe annet før du fikk kontakt med fortiden. 
Betyr det at du synes at utseendet ditt er mere viktig for gamletypen eller hva det gjør for mannen din? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...