AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg spottet litt på slutten av ivf forsøket mitt. Men svært så lite. Da jeg sluttet på progrestonen på torsdag for en uke siden begynte jeg bare å spotte mer og mer. Lørdagen fikk jeg blødning. Noe som jeg tror var menstruasjon. Den kom en uke for sent men sikkert pga ivf forsøket. Nå er det gått en uke og jeg småblør litt ennå. Store blødningen har gitt meg men det har gått mer over til spotting igjen. Blir litt bekymret for jeg har aldri opplevd dette før etter ivf. Men kanskje dette skjer pga all medisinen jeg har gått på og at kroppen rydder skikkelig opp etter ivf forsøk. / hormonellt osv. Noen som vet om dette er normalt? Anonymkode: 9b330...cb5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg spottet litt på slutten av ivf forsøket mitt. Men svært så lite. Da jeg sluttet på progrestonen på torsdag for en uke siden begynte jeg bare å spotte mer og mer. Lørdagen fikk jeg blødning. Noe som jeg tror var menstruasjon. Den kom en uke for sent men sikkert pga ivf forsøket. Nå er det gått en uke og jeg småblør litt ennå. Store blødningen har gitt meg men det har gått mer over til spotting igjen. Blir litt bekymret for jeg har aldri opplevd dette før etter ivf. Men kanskje dette skjer pga all medisinen jeg har gått på og at kroppen rydder skikkelig opp etter ivf forsøk. / hormonellt osv. Noen som vet om dette er normalt? Anonymkode: 9b330...cb5 Det er normalt Anonymkode: 25c23...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå