AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 For en tid tilbake var jeg ute på julebord med jobben. Vi var ett sted og spiste og tok noen drinker i baren etterpå. Da jeg står i barkø, kommer det tre godt voksne menn (45-50 årene) og prater til meg. Jeg var da 27 år. Han ene sier plutselig «Så rar du ser ut..» så kikker han på kameraten sin og sier «ser du det å? Hun har sånn hesteansikt» han begynner og le og sier «nå må du være grei med jenta da» mens han ler. De ler begge to og så sier han tredje til meg «Ja hun har sånn rart hesteansikt» de flirer og ler. Denne hendelsen har satt en stuck i meg. Jeg vet jeg har en lang ansiktsform. Eller det som kalles «oblong face» har aldri tenkt så mye over det, men dette er nå fire år siden og jeg har blitt veldig oppmerksom på det etter den hendelsen. Hva får menn til å si stygge ting til damer? Noen som har opplevd lignende? Jeg skulle ikke sagt noe om jeg var brautende og frekk der jeg sto i kø, men jeg sto rolig å ventet på min tur. Anonymkode: 809ab...255 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Trist å høre at du har opplevd sånt. Jeg har også fått stygge kommentarer. Tenker at enkelte mennesker bare er drittsekker, de tenker ikke på konsekvensene av det de sier. Andre tenker konekvenser av det de sier, men bryr seg ikke. De mangler empati. Vi bor i en verden med veldig mange ulike mennesker. Dessverre møter man av og til idioter. En venninne sa til meg en gang at "om noen har sagt eller gjort noe stygt med deg, er du neppe den eneste de har vært slemme mot". Dette synes jeg var godt sagt, og det kan nok stemme. Ikke ta sånne kommentarer personlig. Jeg vet at det er vanskelig, men prøv. Du er god nok og pen nok som du er ❤️ Det kan også hende at de ikke mente noe stygt ed det, men jeg må si at det var en ekstremt teit ting å si. Kanskje han bare fant seg et tilfeldig "offer" for å få kompisene sine til å le for å virke "kul" eller "morsom". Uansett, get over it. Ikke bruk energien din på sånne idioter. De var sikkert godt beruset og hadde aldri sagt noe sånt til deg om de var edru. Vi har vel alle sagt noe teit/ rart når vi har drukket. Klem til deg! Anonymkode: b29a4...762 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Æsj, finnes idioter overalt, særlig når de drikker sier de dritt...ikke rart mange er evig single og aldri får seg dame. Bare gi faen i hva som hendte den gangen. Ikke alle vil synes du er pen. Noen vil synes du er pen, andre stygg. Slik er det her i verden. Viktigste er at du godtar deg selv og er glad i deg selv slik du er. Jeg har fått mye stygge kommentarer, men jeg er såpass trygg på meg selv at jeg driter i hva andre sier om meg. Viktigste er at jeg selv synes jeg ser ok ut. Anonymkode: 99504...708 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Menn i den aldersgruppa - spesielt de over 50 - er kjent for å være de mest atale og jævlige folka ute på byen, det i følge både utelivsbransjen og politiet. Bitre og aggressive mot alt og alle, da i særdeleshet yngre folk, ekstra ekstra mye mot unge kvinner. Anonymkode: 94bdc...c0d 6
PM75 Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 De var bare sure fordi de vet at de ikke har sjans på en ung og vakker kvinne! Glem slike neandertaler som tror de har rett til å slenge dritt, de er ikke verdt din oppmerksomhet i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Ikke at jeg tviler på at det finnes idioter som kan finne på å si slikt til folk, men ute i den virkelige verden har jeg aldri hørt om denne typen hendelser. Aldri, noensinne, i et nesten 50 år langt liv har jeg hørt venner, familie, kolleger, bekjente, fremmede på bussen etc. fortelle om møter med slike idioter. Jeg har heller aldri overhørt slike bemerkninger når jeg har vært ute blant folk. På KG derimot kan man fort få inntrykk av at det florerer av slike idioter der ute. Attpåtil er det enkelte her som tilsynelatende knapt kan bevege seg på utsiden av døra uten å få slike kommentarer slengt etter seg. Her er det noe som ikke henger på greip. Anonymkode: 135f3...305 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Skulle gitt dem en på trynet Anonymkode: 0ac5c...f0b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke at jeg tviler på at det finnes idioter som kan finne på å si slikt til folk, men ute i den virkelige verden har jeg aldri hørt om denne typen hendelser. Aldri, noensinne, i et nesten 50 år langt liv har jeg hørt venner, familie, kolleger, bekjente, fremmede på bussen etc. fortelle om møter med slike idioter. Jeg har heller aldri overhørt slike bemerkninger når jeg har vært ute blant folk. På KG derimot kan man fort få inntrykk av at det florerer av slike idioter der ute. Attpåtil er det enkelte her som tilsynelatende knapt kan bevege seg på utsiden av døra uten å få slike kommentarer slengt etter seg. Her er det noe som ikke henger på greip. Anonymkode: 135f3...305 Du får prise deg lykkelig! Dessuten så har det helt sikkert foregått noe i nærheten av deg med andre kvinner som du ikke har lagt merke til, og du har garantert vært en "flying monkey" en gang eller to i ditt liv. Anonymkode: 29804...246 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke at jeg tviler på at det finnes idioter som kan finne på å si slikt til folk, men ute i den virkelige verden har jeg aldri hørt om denne typen hendelser. Aldri, noensinne, i et nesten 50 år langt liv har jeg hørt venner, familie, kolleger, bekjente, fremmede på bussen etc. fortelle om møter med slike idioter. Jeg har heller aldri overhørt slike bemerkninger når jeg har vært ute blant folk. På KG derimot kan man fort få inntrykk av at det florerer av slike idioter der ute. Attpåtil er det enkelte her som tilsynelatende knapt kan bevege seg på utsiden av døra uten å få slike kommentarer slengt etter seg. Her er det noe som ikke henger på greip. Anonymkode: 135f3...305 Og desuten, -de tar gjerne de de tror er de svakeste, de som allerede ser ut som om de har blott tråkka litt på, de er det enklere å kjøre helt i dørken bare med et lite stikk. Så om du aldri har opplevd noe som har gjort deg liten, så er du ikke det offeret de leter etter heller. På den måten slipper du unna, vær glad for det du! Anonymkode: 29804...246 4
Gjest Neocortex Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Prøv å la det prelle av. Idioter er det overalt, desverre Har ikke satt meg så inn i ansiktsformer, men så mange kjente damer som jeg finner svært attraktive beskrevet med din ansiktsform.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke at jeg tviler på at det finnes idioter som kan finne på å si slikt til folk, men ute i den virkelige verden har jeg aldri hørt om denne typen hendelser. Aldri, noensinne, i et nesten 50 år langt liv har jeg hørt venner, familie, kolleger, bekjente, fremmede på bussen etc. fortelle om møter med slike idioter. Jeg har heller aldri overhørt slike bemerkninger når jeg har vært ute blant folk. På KG derimot kan man fort få inntrykk av at det florerer av slike idioter der ute. Attpåtil er det enkelte her som tilsynelatende knapt kan bevege seg på utsiden av døra uten å få slike kommentarer slengt etter seg. Her er det noe som ikke henger på greip. Anonymkode: 135f3...305 Har opplevd dette bare denne ene gangen. Det er kanskje lettere å fortelle om slikt anonym på nettet. Jeg har ikke fortalt dette til hverken familie eller venner, mye lettere å spørre her om det kun er meg som har opplevd slik. Jeg forstår jo hva de mener, jeg har ett langt ansikt, men har alltid likt det, helt til den hendelsen. Stygt å påpeke det da, og le, men prøver å tenke at det sier mer om dem enn meg. Oppførsel kan man faktisk noe for, ikke hvordan man er skapt. Anonymkode: 809ab...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå