Gå til innhold

Tull med temping etter vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg tok covid vaksinen dag 6 i syklusen og eggløsning ble forsinket med ca 3-4 dager. Jeg fikk super positiv eggløsningstest i går syklusdag 15 (der tekstlinjen var sterkere enn kontrollinjen) og ganske sterk idag (strekene nesten like sterke, muligens tekstlinjen minimalt svakere). Men temperaturen holder seg ganske jevn. Jeg har hverken hatt noen drop eller økning ifm eggløsning.. 🤔

Har forøvrig hatt el slim i nesten 1 uke og noe smerter som kan være el smerter, men kan også være andre ting.

Noen som har merket at tempen er annerledes den syklusen dere har tatt vaksine? 
Legger ved bilde hvis det et noen eksperter som kan tolke litt for meg ❤️

D71BF37B-D2C2-439C-A903-1DD3909D4A99.png

Anonymkode: 169bd...534

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingenting feil enda. Det er ikke alle som får drop før eggløsning. ETTER eggløsning øker tempen så om du hadde positiv eltest i går kan regne med el i dag (evt morgen) og dermed vil du først 3 dager etter se stigningen og ff vil finne den på charten. Så se det an til mandag/tirsdag så tipper jeg du får det merket av på charten :) 

Skrevet

Jeg hadde nesten alltid 2 dager med positiv eltest. Tempen hoppet først 1-2 dager etter siste positive test hos meg. Jeg kjente på kroppen samme dag at brystvortene ble dødsvonde, så visste allerede før tempen hoppet at nå vil jeg se utslag i grafen. 

Vent en dag eller 2 til, siden det høres ut som positive tester både igår og idag. Ta en ny EL test i ettermiddag på konsentrert urin. Det er på ettermiddagen som er helst anbefalt å teste, da LH nivået som du måler da er på dagens høyeste. Er den negativ i ettermiddag kan du forvente utslag om 1-2(3) dager i charten 😊

Skulle du så oppleve å få eggløsning i ettermiddag eller i kveld så vil jo ikke kroppen produsere nok progesteron til at charten slår ut allerede i dag tidlig, nei da ser du det imorgen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...