Gjest Sarah Jessica Skrevet 25. september 2005 #1 Del Skrevet 25. september 2005 Ble inspirert av Tex sin avokadotråd til å forhøre meg her om det er noen som har oppskriften på en fantastisk såkalt "rekesalat med avokado" jeg fikk servert i Barcelona. Det var som en guacamole bare at avokadoen var mer flytende enn jeg er vant til, og så var det masse reker, koriander og noe syrlig (var det appelsin? jeg husker ikke) og løk tror jeg. Smakte helt fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 28. september 2005 #2 Del Skrevet 28. september 2005 Ingen? Jeg får prøve å mikse og trikse selv da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 28. september 2005 #3 Del Skrevet 28. september 2005 Ok, kanskje er denne tråden bare interessant for meg selv Men jeg lagde den som forrett i dag og fikk det pinadø til!! Brukte følgende; 2 moste halvmodne avokado 1 appelsin i biter 1 pk renskede krepsehaler 1/2 løk i biter Masse koriander (best med fersk), salt, pepper og hvitløk etter smak Blandet godt sammen og lot det stå kjølig en liten stund, før jeg serverte på små fat med et par krepsehaler som pynt på toppen. YUM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #4 Del Skrevet 29. september 2005 Denne hørst god ut, jeg tror jeg prøver denne i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå