AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jada - den ørtende tråden om liten penis, og her kommer enda en. Jeg er over 40 og har hatt en del seksuelle opplevelser gjennom de siste par tiår. Nå har jeg møtt en mann. Han tenner meg helt vilt emosjonelt. Han er snill og har alt på stell både økonomisk, utseende, intelligensmessig og sosialt. Jeg kunne antakelig ikke funnet en bedre partner. Vi har vært med hverandre én gang seksuelt, og da var jeg ikke helt edru. Men jeg husker penisen hans - middels til kort lengde, men den tynneste jeg har sett. Og jeg har sett en del. Vi snakker så tynn at han antakelig onanerer med tommel og pekefinger. Jeg kjente han inni meg, og det ville nok ikke blitt et problem fysisk sett, men hver gang jeg fantaserer om han (og det gjør jeg ofte) så dukker dette lille penishodet opp i hjernen min. Jeg krever ingen sværing. Helt ok med liten. Men det visuelle med det lille penishodet ødelegger litt for meg. Og jeg hater meg selv for det. Penis har aldri vært noe som har plaget meg tidligere. Hva gjør jeg for å riste det av meg? Det er jo egentlig mannen jeg vil ha og ikke penisen. Jeg er ikke av typen som er så veldig på leketøy og sånt heller. Jeg vil alltid bare ha mannen og kroppen. Jeg vil ikke bry meg om dette, for det har aldri brydd meg før. Jeg vil IKKE være en "sånn" dame. Allikevel er det noe med det visuelle her som ødelegger for meg. Og det forhindrer meg å ta steg to og gjøre det igjen i edru tilstand. For jeg har egentlig veldig lyst på han 😔 Anonymkode: 69bd2...6ed
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Hva er det du vil at folk skal si eller svare deg? Du har ingen spørsmål. Anonymkode: 75b1e...b39 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du vil at folk skal si eller svare deg? Du har ingen spørsmål. Anonymkode: 75b1e...b39 Jeg vet egentlig ikke. "Slapp av - det blir du vant til"? Eller at jeg skal skjerpe meg for eksempel. Han tenner meg enormt, men den tynne penisen er brent fast i netthinna som et lite spøkelse. Jeg er fortvilet fordi størrelsen bryr meg. Jeg forstår at alle også kommer i forskjellige utgaver. Har aldri vært kravstor der. Men dette var det tynneste jeg har sett. Litt sånn at jeg får følelsen at den burde sittet på et barn. Har vært sammen med små før, men denne kom som en overraskelse. La oss si jeg har vært med kanskje 30 totalt sett. Noen små, de fleste middels, noen få store (som egentlig kan være det største problemet - bokstavelig talt). Alt har uansett fungert. Dette vil også fungere rent fysisk, men visuelt er jeg usikker. Jeg trenger veiledning for å klare å riste av meg dette rent psykisk. Han er også veldig frittalende. Litt sånn når vi snakker om sex "men jeg kan jo ikke reise meg opp og gå ut i butikken nå - jeg har jo en ereksjon i buksa". I hodet mitt tenker jeg at "det går fint, for den er det garantert ingen som kommer til å se". Av en eller annen grunn tror jeg det hadde løsnet litt for meg hvis han kom med en kommentar om egen størrelse. Litt spøkefullt. Istedenfor å late som om alt er normalt der nede. For den er ikke normal, men langt under middels. Anonymkode: 69bd2...6ed
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Hva er problemet? Å avslutte forholdet eller å kjøpe en cocksleeve? Faktum er at hans penis blir ikke større, uansett hvilket svar du får her. Så da er det løsninger du må finne. Ikke skrive ....og skrive på KG om sjelslivet ditt. At 1 av 30 har tynn og liten er nå statistisk innafor. Du evnet ikke å beholde de andre 29, så her sitter du med nummer 30. En tipp topp mann som ikke er god nok for deg. Duverden hvor tøft du må ha det. Synes du skal vise deg voksen nok å gi han fred. Han finner seg ei bedre, ei som er trang der nede og ikke like trang som deg lenger oppe på kroppen. The 🐃 Anonymkode: ebd00...791 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er problemet? Å avslutte forholdet eller å kjøpe en cocksleeve? Faktum er at hans penis blir ikke større, uansett hvilket svar du får her. Så da er det løsninger du må finne. Ikke skrive ....og skrive på KG om sjelslivet ditt. At 1 av 30 har tynn og liten er nå statistisk innafor. Du evnet ikke å beholde de andre 29, så her sitter du med nummer 30. En tipp topp mann som ikke er god nok for deg. Duverden hvor tøft du må ha det. Synes du skal vise deg voksen nok å gi han fred. Han finner seg ei bedre, ei som er trang der nede og ikke like trang som deg lenger oppe på kroppen. The 🐃 Anonymkode: ebd00...791 Jeg er ikke så trang i toppen. Vil bare riste av meg denne tanken jeg har, og det er mulig du klarte det her. Takk. Anonymkode: 69bd2...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er ikke så trang i toppen. Vil bare riste av meg denne tanken jeg har, og det er mulig du klarte det her. Takk. Anonymkode: 69bd2...6ed Bra. Livet er beslutninger vi selv må ta. Andre sine beslutninger er andres. Avviker du fra deg selv og dine egne beslutninger, får en raskt eller snikende opplevelse av uro. Du skal velge din vei, ikke KG sine råd. God helg. Fra The 🐃 Anonymkode: ebd00...791 3
Gjest Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg