AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Hvor i all verden kan man gjøre dette nå? Jessheim - Gardermoen - Eidsvoll Det dreier seg om en god mengde småmynt. Anonymkode: 9c1d7...387
Million Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Man må til Norges Bank i Oslo for gamle sedler, i hvert fall, så da regner jeg vel nesten med at mynter må samme veien. https://www.norges-bank.no/tema/Sedler-og-mynter/veksling-av-utgatte-sedler-og-mynter/
Million Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Kamomolla skrev (5 minutter siden): Hva er vitsen ? Vitsen er naturligvis å få pengene myntene representerer. Hvis verdien på myntene er større enn gebyret for veksling og ev utgiftene for å dra dit og veksle, så er det jo verdt det. TS skriver jo at det er "en god mengde". 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Jeg har vekslet sedler ved depot. Det gikk veldig raskt og greit. Anonymkode: 90f6a...cb5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor i all verden kan man gjøre dette nå? Jessheim - Gardermoen - Eidsvoll Det dreier seg om en god mengde småmynt. Anonymkode: 9c1d7...387 Kommer jo ann på hvilken bank du bruker. Jeg vekslet inn mynter i DNB på Karl Johan, hadde mynter for ca 20 000. De tar også gamle 1000 lapper, 500 lapper og 50 lapper enn så lenge, andre utgåtte sedler sendes inn til Norgas bank. DNB har filial i Oslo og Drammen tror jeg som har inn veksling av mynter Anonymkode: 11cb8...105
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Kamomolla skrev (4 timer siden): Hva er vitsen ? Vitsen er vel at en ikke skal "kaste "mynter eller gamle sedler. Vekslet inn mynter for ca en måned siden og dte var ca 20 000. Penger rett inn på konto Anonymkode: 11cb8...105
skrue Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 On 9/3/2021 at 7:03 AM, AnonymBruker said: Hvor i all verden kan man gjøre dette nå? Jessheim - Gardermoen - Eidsvoll Det dreier seg om en god mengde småmynt. Anonymkode: 9c1d7...387 Om det lar seg gjøre og er praktisk kan du kanskje bare bruke disse som betaling i en vanlig matvarebutikk? De fleste har vel slike myntinnkast. Kanskje litt over tid og på en tid av døgnet det ikke er mange folk i butikken? Ellers kan du sjekke feks DNBs filialer (de har noen innendørs med automatiserte terminaler av ulike slag fortsatt), men jeg antar du må ha en konto der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå