AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Elskeren fikk meg tydeligvis til å sprute. Ble sykt vått. Han virket nesten stolt. Husker han fingret meg inni og masserte klikke, og jeg kom kraftig. Tror bare det rant ut? Merket ingen sprut? Opplevde dette igjen i går. Samme fingring, tror g-punktet. Ble sykt vått på laken. Er det spruting tro? Jeg har aldri blitt så våt før. Er dette noe som kanskje kommer til å skje hver gang fremover? Kanskje kun ved g-punkt stimuli? Anonymkode: 13ca8...a29
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Søk opp Kenneth Play Squirt 101. Han vil lære deg mye Anonymkode: e0ad2...2ef
Fioljenta Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Hvis det var vannaktig og blank væske uten lukt (eller svak lukt) så var det nok spurt. Og, ja, det blir mer når du først har spruter første gang. Væsken produseres i Skenes kjertler. Forskere har funnet ut at kvinner som spruter, har flere av Skenes kjertler enn kvinner som ikke spruter. Og at antallet vokser jo mer kjertlene blir brukt. Det er jo litt kult, synes jeg. G-punktet kan stimuleres med fingrene, men også med noen stillinger der pålen stimulerer klitoris. Og ved kunyaza. Blir det mye fremover, kan vi anbefale tisselaken under lakenet. (Jeg har skrevet mer her hvis du er interessert.)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Fioljenta skrev (På 3.9.2021 den 8.16): Hvis det var vannaktig og blank væske uten lukt (eller svak lukt) så var det nok spurt. Og, ja, det blir mer når du først har spruter første gang. Væsken produseres i Skenes kjertler. Forskere har funnet ut at kvinner som spruter, har flere av Skenes kjertler enn kvinner som ikke spruter. Og at antallet vokser jo mer kjertlene blir brukt. Det er jo litt kult, synes jeg. G-punktet kan stimuleres med fingrene, men også med noen stillinger der pålen stimulerer klitoris. Og ved kunyaza. Blir det mye fremover, kan vi anbefale tisselaken under lakenet. (Jeg har skrevet mer her hvis du er interessert.) Når man spruter, så er det jo tiss? Alt annet er jo bare at man er våt. Kan ikke kalle det sprut ved blank veske som renner ut. Blir skikkelig våt jeg og, men det er jo ikke å sprute. Når kjæresten har fingret meg hardt så er det jo tiss som kommer ut 😂 Anonymkode: 7491e...01c
Fioljenta Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når man spruter, så er det jo tiss? Alt annet er jo bare at man er våt. Kan ikke kalle det sprut ved blank veske som renner ut. Blir skikkelig våt jeg og, men det er jo ikke å sprute. Når kjæresten har fingret meg hardt så er det jo tiss som kommer ut 😂 Anonymkode: 7491e...01c Hos meg er det ikke tiss. Det kommer ut av skjeden, er blankt, vannaktig og nesten luktfritt. Det spruter kun hvis han støter og så kommer litt for langt ut slik at det kun lages en liten åpning. Ellers renner det bare ut. Noen ganger i veldig store mengder. Men, altså, kroppen finner på mye rart så at det er varianter og variasjoner hos forskjellige folk overrasker meg ikke lengre. Tror ikke hvordan min kropp reagerer er «fasiten». 😉
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Når det er snakk om flere dl. så er det tiss fra urinblæren. Det finnes ikke noe annet på den 5cm lange urinrøret fra urinblæren som kan lagre så mye veske, for så å sprute det ut. Men det gjør vel ingen ting. Under sex er alt lov. Men kan også squirte under sex. Settes helst i gang hvis man gnir intenst på penishodet litt etter en orgasme. Det er jo bare å slippe løs for begge og ha det artig i senga. For å ikke ødelegge den, så har de fleste med et aktivt sexliv tisselaken under. Da kan man sæde, tisse og sprute så mye man vil, og trenger ikke være redd for å holde seg igjen om lysten for å slippe seg litt løs inntreffer. Kos dere! Anonymkode: 00d01...010
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Lelo Enigma Dual Action er min «oppskrift» på å sprute. Om jeg vil ha samme «sprutorgasme» men ikke selve spruten (spare sengtøyet). Kan jeg gå på toalettet rett etter jeg har hatt 1-3 orgasmer. Tisse, det er vanskelig å få til, da alt er oppsvulmet, men etter litt konsentrasjon skjer det. Så tilbake å fortsette på klitoris, og den herlige «sprutorgasmen» skjer, men da uten selve spruten 😄 mindre søl 👌🏻 Anonymkode: ff395...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå