Gå til innhold

Italiensk pizza - hva liker du å ha på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å prøve meg på hjemmelaget italiensk pizza i helgen, men usikker på hva jeg vil ha på. Vet at parmaskinke er populært, men jeg skal dessverre unngå det pga graviditet. Hva liker du å ha på pizzaen? :) 

Anonymkode: 36a24...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne, men har på stekte svinestrimler i tillegg til bacon har vi stekte svinestrimler. Og dropper poteten.☺️

Anonymkode: 32b2d...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne, men har på stekte svinestrimler i tillegg til bacon har vi stekte svinestrimler. Og dropper poteten.☺️

Altså den hvite pizzaen Camillapb nevner. Med svinestrimler og bacon. Gikk litt fort i svingene over der😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel spise parmaskinke så lenge den varmebehandles? Og det blir den jo når du har den i ovnen. 
Min favoritt er blåmuggost eller chevre, pære, spekeskinke, ruccola, honning, sopp. 

Anonymkode: 7177d...63b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan vel spise parmaskinke så lenge den varmebehandles? Og det blir den jo når du har den i ovnen. 
Min favoritt er blåmuggost eller chevre, pære, spekeskinke, ruccola, honning, sopp. 

Har inntrykk av at mange legger parmaskinke på til slutt, etter steking. Men det er sikkert forskjellige oppskrifter med skinke. 

Takk for forslag alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har inntrykk av at mange legger parmaskinke på til slutt, etter steking. Men det er sikkert forskjellige oppskrifter med skinke. 

Takk for forslag alle sammen :) 

Åja, jeg har den alltid på inni ovnen så den stekes og blir litt sprø👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel min favoritt er med parmaskinke, parmesan, pinjekjerner, sopp og ruccula.. ikke akkurat ideell for deg, men jeg eelsker den 😍

Anonymkode: 1982c...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste pizza jeg har smakt var hvit pizza med pæreskiver, pinjekjærner, ruccola og parmaskinke. Heller ikke så aktuell for deg kanskje..men du skal jo ikke gå gravid for evig☺️

Anonymkode: 10208...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste jeg får tror jeg er saus av ferske tomater med litt hvitløk, fersk mozzarella, parmesan, basilikum og litt olivenolje og et saltdryss på toppen. (Men det er vanskelig å få den like bra hjemme som på en fortausrestaurant i Italia.) 

Aubergine, mozzarella, småtomater i biter og parmaskinke er også skikkelig digg. :) Eller en hvit pizza med potet, som andre har nevnt. 

Anonymkode: 0872e...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger ananas, oliven og rød løk på pizza. Kylling er også bedre enn sitt rykte.

Enkelte svensker har prøvd seg med banan på pizza, men det må da bare være et forsøk på upassende humor?

Anonymkode: 2ea41...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjemmelaget pizzasaus. 

En blanding av cheddar og mozarella.

Fyll varierer; Parmaskinke (stekes med pizzaen), kylling, bacon, pinjekjerner, ruccola (etter steking), chorizo, ananas (ja, jeg vet), sopp, biffstrimler. Alt mulig egentlig. 

Anonymkode: 577c0...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizzasaus. Jarlsbergost,champinjong,spekeskinke,rødløk,ananas. Toppes med parmesan,oregano og litt creme fraiche etter steking

Anonymkode: 7d1bb...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...