AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Dater er fyr som nærmet seg 30. ikke har hatt sex før😮 dette overrasket meg veldig. Vi har noen hjemme dater uten noe sex, men litt kyssing og tassing. Jeg har sakt tidlig at vi det ikke er noe å stresse med, og vi tar det i hans tempo. Han sa at han ville vente litt lå over uten sex. Kroppsspråket hans blir jeg usikker på. Han har fingret litt men i og med han vil vente vil jeg ikke gå på sex. Samtidig virket litt som han vil, men usikker og nervøs har han sakt. Noen som har erfaring med at mannen ikke har hatt sex? Anonymkode: 99030...d71
Hr. Aktiv Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Hva er egentlig problemet? Han er sikkert livredd for å gjøre feil og vet ikke helt hvordan han skal gjøre dette. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Hvorfor er du så interessert i sex med han? Anonymkode: c849f...41a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Hva er egentlig problemet? Han er sikkert livredd for å gjøre feil og vet ikke helt hvordan han skal gjøre dette. Jeg vil jo ikke at han skal føle noe press, for liker han veldig godt. Anonymkode: 99030...d71 3
mjaus Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du så interessert i sex med han? Anonymkode: c849f...41a Fordi hun dater han? ... 12
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Ikke ta møydommen hans før ekteskap. Hold deg til fingring Anonymkode: 1b5b4...bfc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du så interessert i sex med han? Anonymkode: c849f...41a Fordi jeg liket han veldig godt. Vi gjør jo mye fint sammen. Anonymkode: 99030...d71 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ta møydommen hans før ekteskap. Hold deg til fingring Anonymkode: 1b5b4...bfc Noen er vel litt gammeldags, på ikke sex før ekteskap. Blir jo litt usikker når han dier han vil, men er nervøs. Anonymkode: 99030...d71
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 mjaus skrev (7 minutter siden): Fordi hun dater han? ... Er ikke det naturlig ? Anonymkode: 99030...d71
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi jeg liket han veldig godt. Vi gjør jo mye fint sammen. Anonymkode: 99030...d71 Hvorfor er du den første til å ville ha sex med han? Anonymkode: c849f...41a 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Hvorfor skulle han ikke ha sex med deg? hvis han liker deg tilbake, det er litt rart. men det kan være mange grunner til det _ han kan ha AIDS - hvis du ikke har sett han naken, kan han være en transperson - synes det er motbydelig å være altfor nær deg. - han er redd du lurer han i en felle det kan selvsagt være flere grunner. men hele opplegget virker rart og ikke er noe sunt i en forhold. dersom du ikke klarer å finne årsaken eller om han ikke forandrer seg så gi han opp rett og slett! Anonymkode: 24792...c3d 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 (endret) Du er meget omsorgfull og forstandig vil jeg si, og takk for det... Gi han litt tid og opplæring... du kommer til å bli forbauset over hvor fort han lærer seg nye ting, for dette øyeblikket har han gledet seg til i mange år🧡 Forresten, det å ikke ha sex kan bli til ei dørstokkmil, men det er fullt mulig å komme ut av komfortsonen. Man trenger bare en venn som hjelper og pusher det litt. Mestringsfølelsen kan bli enorm, til stor glede også for den som hjalp til. Felles lykke! vinn vinn! Og TS, ikke se på de negative kommentarene, de er bare missunnelig andres sexgleder😅 Endret 3. september 2021 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor skulle han ikke ha sex med deg? hvis han liker deg tilbake, det er litt rart. men det kan være mange grunner til det _ han kan ha AIDS - hvis du ikke har sett han naken, kan han være en transperson - synes det er motbydelig å være altfor nær deg. - han er redd du lurer han i en felle det kan selvsagt være flere grunner. men hele opplegget virker rart og ikke er noe sunt i en forhold. dersom du ikke klarer å finne årsaken eller om han ikke forandrer seg så gi han opp rett og slett! Anonymkode: 24792...c3d Det trenger vel ikke være noe mer dramatisk enn at han er en litt sjenert tilbakeholden type som ikke er så frempå med damer? Og ikke vil involvere seg med hvem som helst? Da er det fort gjort at det ikke har blitt noe og så går årene og det blir «vanskligere og vanskligere å kommer over den terskelen? Anonymkode: e8b91...14b 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 Han får neppe traumer, om du hjelper ham over denne terskelen. Skjenk ham et par glass vin, runk ham, sug ham, og betrygg ham hele veien, med at dette er noe du vil ha. Neste dag er han en mann som har hatt sex, og stresset vil forsvinne. Anonymkode: 8b237...40d 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Det er kun én sansylig grunn til dette, han tror han har for liten penis. 99% sikker Anonymkode: a8b7a...147 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kun én sansylig grunn til dette, han tror han har for liten penis. 99% sikker Anonymkode: a8b7a...147 Treffer nok litt her men de fleste gutter tror det da. Jeg har 16 og tror jeg har liten pga mobbing i barndommen. men han har ikke peiling på hva han skal gjøre. for å putte det i bilde: det er svært få som setter seg inn i et helikopter å startet å fly uten å ha trening. Ts er bare nødt til å ta litt kontrollen, ikke forvente alt for mye første to-tre gangene annet en en kar som plutselig våkner til liv. Alle har hvert der engang. Anonymkode: 0885f...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Treffer nok litt her men de fleste gutter tror det da. Jeg har 16 og tror jeg har liten pga mobbing i barndommen. men han har ikke peiling på hva han skal gjøre. for å putte det i bilde: det er svært få som setter seg inn i et helikopter å startet å fly uten å ha trening. Ts er bare nødt til å ta litt kontrollen, ikke forvente alt for mye første to-tre gangene annet en en kar som plutselig våkner til liv. Alle har hvert der engang. Anonymkode: 0885f...fcb Jeg har 19 cm og trodde min var for liten når jeg var jomfru. Overraskelsen ble stor når jeg oppdaget at hun første jeg hadde sex med sa jeg måtte være forsiktig siden den var så stor. Så du har nok rett i at alle uerfarne gutter tror den må være veldig stor. Anonymkode: 708a1...98c
MuffinStud Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 Det er selvfølgelig vanskelig å si. Han kan ha blitt oppdratt med mye stigma rundt dette med sex. Han kan være veldig usikker på seg selv. Det kan hende han har satt problematiske ambisjoner for hvor "perfekt" første gang skal være. Som å åpne den eneste flaska med årgangsvin som han har lagret i 10 år. Det kan hende han bortimot har friendzonet seg selv. Kanksje aseksuell fasade har vært hans skjold mot å bli avvist i så lang tid at han synes det er unaturlig å gi uttrykk for seksualitet eller at det er vanskelig å åpne seg for å bli avvist. Det kan være at han kjenner at han blir mister ereksjonen og at det er tryggere å bruke hender som alltid "lystrer" deg. Det kan også hende han skammer seg over sin kropp. Eller at han synes at mannekropp (penis) er lite pent og kanskje ikke helt tar høyde for at du ser verden annerledes. Det kan også hende at han har opplevd seksuelt misbruk og ikke takler at klærne kommer av. Og det kan være mange andre ting. Min følelse er at det har lite å gjøre med hva han synes om deg og mye å gjøre med hans jomfru-status (som han hadde lenge før dere begynte å henge ihop). 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er du den første til å ville ha sex med han? Anonymkode: c849f...41a Kanskje fordi han ikke har hatt det før Anonymkode: 99030...d71 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 MuffinStud skrev (46 minutter siden): Det er selvfølgelig vanskelig å si. Han kan ha blitt oppdratt med mye stigma rundt dette med sex. Han kan være veldig usikker på seg selv. Det kan hende han har satt problematiske ambisjoner for hvor "perfekt" første gang skal være. Som å åpne den eneste flaska med årgangsvin som han har lagret i 10 år. Det kan hende han bortimot har friendzonet seg selv. Kanksje aseksuell fasade har vært hans skjold mot å bli avvist i så lang tid at han synes det er unaturlig å gi uttrykk for seksualitet eller at det er vanskelig å åpne seg for å bli avvist. Det kan være at han kjenner at han blir mister ereksjonen og at det er tryggere å bruke hender som alltid "lystrer" deg. Det kan også hende han skammer seg over sin kropp. Eller at han synes at mannekropp (penis) er lite pent og kanskje ikke helt tar høyde for at du ser verden annerledes. Det kan også hende at han har opplevd seksuelt misbruk og ikke takler at klærne kommer av. Og det kan være mange andre ting. Min følelse er at det har lite å gjøre med hva han synes om deg og mye å gjøre med hans jomfru-status (som han hadde lenge før dere begynte å henge ihop). Kan være Anonymkode: 99030...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå