AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hva skal til for at du som er kvinne skal holde en samtale eller svare på meldingene til en mann? Må det være noe spesielt innhold eller må han være kjekk? Anonymkode: 667e4...595
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Sender du meldinger bare hvis hun er pen?? Hva skal til for at du holder en samtale gående med en kvinne? Må det være noe spesielt innhold eller må hun være pen? Anonymkode: 0b33b...ab3 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Svarer somoftest alltid på mld, uansett utseende. Anonymkode: b1138...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Jeg må se at vi har felles interesser, at vi er på samme sted i livet og at han virker oppegående. Nå svarer jeg alltid på meldinger når det kommer fra en match, siden da har jeg jo alt gjort en vurdering der. Så med mindre det kommer en slibrig, sexifisert melding så vil jeg være interessert i å vite mer. Eneste gang jeg ikke svarer er på nettsider der hvem som helst kan ta kontakt og jeg får mange meldinger fra menn som er utenfor aldersspennet jeg søker, eller geografisk område (begge deler står i profilen) Anonymkode: 0c58b...b32
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva skal til for at du som er kvinne skal holde en samtale eller svare på meldingene til en mann? Må det være noe spesielt innhold eller må han være kjekk? Anonymkode: 667e4...595 Først må man få match da, og da er det kombinasjonen av det han skriver i bioen sin og om jeg synes han er tiltrekkende. For meg er et appellerende utseende ikke nødvendigvis at han er typisk filmstjerne-kjekk. Det kan være et pent smil og varme øyne, sjarm. At han ser snill ut, eller norsome og originale bilder. Det mentale og kjemien er jo det viktigste, men av erfaring vet jeg at for å få et langvarig kjærlighetsforhold til å fungere så må jeg også være fysisk tiltrukket av personen. Hvis en match skriver til meg så liker jeg at han er morsom, at vi raskt kan utvikle vår egen interne greie, humor.. Jeg kjeder vettet av meg hvis samrslen kun går i hvor bor du, hva jobber du med, hvor var du på ferie i år, har du søsken? Han jeg snakker med nå har jeg bondet med over en lengre samtale om svenskehandel og savnet etter baconet og svensk smågodt. Man trenger ikke ha doktorgrad i smalltalk, men vær litt våken og ta tak i tråden i samtalen når du er inne på et tema begge synes er gøy og lett å snakke om, også kan man ta de kjedelige spørsmålene når kontakten er etablert etter en forløsende chat. Det verste jeg vet er folk som starter samtalen med en smiley eller "hei". Da vet jeg det blir en tung samtale å bære. Anonymkode: e0c24...fcb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva skal til for at du som er kvinne skal holde en samtale eller svare på meldingene til en mann? Må det være noe spesielt innhold eller må han være kjekk? Anonymkode: 667e4...595 Hva er målet med meldingene? Sex? Jeg flørter jo ikke med noen jeg ikke anser som (også) fysisk attraktive, men jeg har flere kamerater jeg melder med daglig, som ikke er kjekke i mine øyne, men som er dødskule personer. Anonymkode: 0b249...750
Gjest På druen Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Det kommer da helt an på hvordan man kjenner denne mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå