Cecilie82 Skrevet 2. september 2021 #1 Del Skrevet 2. september 2021 Vet dere om en batteridrevet lyslenke som en kan ta med på telttur? Lese anmeldelser og de er ikke så bra lyslenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Del Skrevet 2. september 2021 Cecilie82 skrev (7 minutter siden): Vet dere om en batteridrevet lyslenke som en kan ta med på telttur? Lese anmeldelser og de er ikke så bra lyslenker. Nei jeg vet ikke om noen slike lyslenker. Må det være lyslenke? Kan det ikke være hodelykt eller lommelykt? Disse finnes i gode kvaliteter Anonymkode: a77e7...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Del Skrevet 3. september 2021 Hvis du skal ha inni teltet, kjøp en lyslenke med "matte" kuler, ellers blir det fort litt skarpt synes jeg. En lyslenke gjør mye for kosen, men anbefaler skikkelig lys i tillegg. Jeg har denne, den varer i hundre år før den må lades: https://www.fjellsport.no/robens-dunkery-beacon-rechargeable-khaki.html?q=teltlykt Anonymkode: 8c3ad...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 0.35): Nei jeg vet ikke om noen slike lyslenker. Må det være lyslenke? Kan det ikke være hodelykt eller lommelykt? Disse finnes i gode kvaliteter Anonymkode: a77e7...113 Sett noen som har kjente de ikke så spurte ikke. Hadde vært litt koselig å hengt utenfor teltet.🙂 Anonymkode: 2b4a9...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå