AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg har en interesse for hår og hudpleie. Har lyst til å lage min egen side med tips og råd til forskjellige problemstillinger innenfor hår og hud. Er det noe jeg kan gjøre uten kompetanse/utdanning innenfor dermatologi? Jeg bruker selvsagt seriøse kilder fra hudleger. Lurer på om det er noen lover og regler innenfor dette Anonymkode: ebbe1...9ac
powerpuffen Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Med tanke på at det florerer hudpleie-entusiaster, samt "finfluensere" uten et snev av økonomisk bakgrunn på sosiale medier, så tror jeg ikke det er noe som står i veien for at du skal kunne gjøre dette, lovlig sett.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 18 minutter siden, Lacuna said: Med tanke på at det florerer hudpleie-entusiaster, samt "finfluensere" uten et snev av økonomisk bakgrunn på sosiale medier, så tror jeg ikke det er noe som står i veien for at du skal kunne gjøre dette, lovlig sett. Jeg vil bare komme med anbefalinger av hudpleie samt hårpleie produkter som passer til ulik problemhud. Det skal vel gå greit håper jeg. Kommer uansett bare til å være hobby i starten så får jeg se hvor langt jeg kommer. Takk for svar Anonymkode: ebbe1...9ac
powerpuffen Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil bare komme med anbefalinger av hudpleie samt hårpleie produkter som passer til ulik problemhud. Det skal vel gå greit håper jeg. Kommer uansett bare til å være hobby i starten så får jeg se hvor langt jeg kommer. Takk for svar Anonymkode: ebbe1...9ac Lykke til! Kult å dyrke egen hobby! Vil bare presisere at det er stor forskjell på å dele tips om hudpleie og å skakkjøre andres økonomi ved å gi aksjetips man ikke har peiling på!😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå