Gå til innhold

Damer som ikke kommer lett, har dere glede av kjappiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ofte litt tid på å komme, så det blir liksom alltid en langvarig seanse hvis jeg skal komme i mål. Ikke alltid man har tid eller ork til å dra i gang noe som varer en halvtime-time. Mannen har gitt uttrykk for at han kunne tenkt seg flere kjappiser i hverdagen, men at han ikke spør fordi det er jo kjipt hvis bare han kommer. Jeg vet ikke helt, redd det bare blir en sånn wham bam thank u ma'am, så jeg bare føler meg brukt og at jeg ikke får noe ut av det (annet enn for å være grei med han da). Kanskje vi har for stort fokus på å jage orgasmen...

Skulle så ønske at jeg var ei av de som kom lett og flere ganger :(

Anonymkode: 197be...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg foretrekker kjappiser, om jeg kommer eller ei. Det er jobså deilig uansett.

Anonymkode: eda72...d2d

• Liker 11
Skrevet

Jeg har stor glede av sex også de gangene jeg ikke klarer å komme, både kjappiser og lengre seanser. :)  Har aldri følt meg brukt av den grunn, men det kommer nok litt an på innstillingen til mannen også. 

Anonymkode: 2138a...290

• Liker 8
Skrevet

Ja jeg har jo det.. er jo deilig med nærhet og kos selv om en ikke kommer i mål alltid. Liker at mannen liker det og så:-)

Anonymkode: fc08b...03e

• Liker 5
Skrevet

Neitakk til at han tømmer seg kjapt, og knapt rekker å nyte fra meg. Vi kan ha en kjappis dersom jeg er så utrolig kåt at jeg kan komme med en gang. Ellers ville jeg nok bare følt meg brukt/snytt ja. 

Heldigvis har jeg mann som liker å ta seg tid. En kjappis for ham er 15 minutter minst. Det er greit. 😊

Anonymkode: 6c14c...e2b

• Liker 10
Skrevet

Nei. Hva er poenget da? 

Anonymkode: 678d2...dd1

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg får ikke særlig ut av å få orgasme på 1 minutt eller kjappis - så det gidder jeg relativt sjeldent. Jeg vil ha bra sex 🤷‍♀️

Forespørsel om flere kjappiser hadde jeg takket pent nei til. 

Hvor lang tid pleier du trenger for å oppnå orgasme? Mer enn de statistisk normale 10-20 min med kontinuerlig stimulering av klitoris? 

Endret av Fløff
  • Liker 2
Skrevet

Syns kjappiser er helt topp innimellom, selv om jeg sjelden kommer av det. Får jo litt kos, nærhet og intimitet med mannen i en travel hverdag. For vårt forhold er det viktig, men vi har jo selvfølgelig lengre hyggestunder når det passer. 

Anonymkode: 2c355...d86

• Liker 6
Skrevet

Hvis det kun blir kjappiser, så føler jeg meg litt … vel … brukt.

Men. 

En kjappis kan være så mye forskjellig. For eksempel hvis vi kysser i fem minutter og så tar en kjappis. Eller stryker hverandre begjærlig litt først. Ja, da blir det mye bedre. Det hjelper faktisk også at han klemmer meg tett inntil seg og sier takk etterpå. Da føler jeg meg verdsatt. Uavhengig om jeg får orgasme eller ei.

Så får vi heller ta oss tid til en lengre iblant. Og da forventer jeg mer fokus på meg. 😉

• Liker 1
Skrevet

Kjappiser gir næring til fantasien min. Om jeg gir han en handjob, bj eller bruker musa spiller ingen rolle. Tankene går på at han var kåt og hva han kan gjøre med meg. Jeg får sjelden orgasme, men sex er digg uansett. 

Anonymkode: a5934...276

• Liker 2
Skrevet

Såklart, om det kun var orgasmen jeg brydde meg om hadde jeg heller koset meg med womanizeren i ro og fred. Men klart, om jeg aldri får komme under sex blir det kjedelig i lengden. Men en kjappis i ny og ne er bare deilig det. 

• Liker 3
Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften: Nei.

Anonymkode: 49338...f8b

• Liker 2
Skrevet
Fløff skrev (17 minutter siden):

Jeg får ikke særlig ut av å få orgasme på 1 minutt eller kjappis - så det gidder jeg relativt sjeldent. Jeg vil ha bra sex 🤷‍♀️

Forespørsel om flere kjappiser hadde jeg takket pent nei til. 

Hvor lang tid pleier du trenger for å oppnå orgasme? Mer enn de statistisk normale 10-20 min med kontinuerlig stimulering av klitoris? 

10-20 minutt kontinuerlig stimulering er det statiske normale? 😵 Shit, da er visst ikke jeg en av de som bruker lang tid likevel.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vanskelig for å oppnå orgasme, men setter like fullt pris på en kjappis likevel. Nyter sexen uansett.

Anonymkode: a609f...6cc

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på, men jeg liker egentlig ikke kjappiser. Synes det blir litt sånn at han er klar, men jeg er ikke klar verken i hodet eller kroppen. Det å gå inn tørt og så holde på i ett minutt eller to er ikke spesielt givende for min del. Slik har det i hvert fall vært når jeg har hatt kjappis med en partner. 

Nå trenger ikke jeg nødvendigvis så lang tid hvis jeg er tent så det må ikke ta lang tid, men har opplevd kjappis som noe mannen bare ønsker fordi han skal få sitt. 

Hvis det derimot var kjappis der begge var tent så kunne det sikkert vært ok av og til, men tror jeg hadde følt meg snytt om jeg var veldig tent og ikke fikk orgasme. 

Anonymkode: 87016...1d5

• Liker 3
Skrevet

Det er sjelden om så aldri jeg får orgasme ved å holde på så lenge. Kanskje har jeg det til gode. Men har flere ganger oppnådd orgasme etter bare en liten stund. Og da orker jeg omtrent ikke å holde på videre hvis ikke det har gått for mannen.

Anonymkode: 5900a...99c

Skrevet

Målet mitt med sex er ikke orgasme så mitt svar er ja. Jeg har da massevis av nerver nedentil som stimuleres på en deilig måte selv om det bare er en kjappis. Som vi vet er klitoris mye større enn hva det blotte øye ser og for mitt vedkommende er penetrering fantastisk deilig.

Skrevet

Ser egentlig ikke helt problemet her? Hvorfor er det akseptert at dama ikke kommer mens hvis en mann ikke kommer så dumpes han?

Hvis han ikke dumpes så stilles det aldri et spørsmål om hvorfor han ikke kom og ennda skjeldnere taes det tak slik at han også kommer. 

Skrevet

Hvorfor ikke trene på å bli en allrounder?

Sammenlignet med Northug fikk han jo gull i både sprint og på 5-mila... og nå satser han på langløp😅

• Liker 3
Skrevet

Gjett om! Foretrekker kjappiser. Elsker følelsen av å bli "brukt" til hans nytelse. Kjennes jo deilig ut selv om man ikke får orgasme.

Anonymkode: 771ad...2a5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...